Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 23:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artiest: Frontliner & The Prophet

Track(s): New Perspective (Festuca Remix)

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 23:38 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Waa, dit klinkt echt heel gaaf :loving: Origineel is zoo baas, die vocal en melodie is echt heerlijk. Echt gaaf dat je dat in de eerste climax hetzelfde hebt gehouden, in de 2e climax heb je er een leuke twist aan gegeven. Kicks gaan niet de hoogte in. TOP!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 12:35 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Wauw heel netjes :D
Goeie remix van een goeie track.

Als ik nog een kritiek puntje zou moeten geven, mag het intro wel wat voller qua sounds/fx het klinkt nog een beetje leeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 12:38 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

klinkt goed, TOP!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 12:39 
 

Broken Balance schreef:
Wauw heel netjes :D
Goeie remix van een goeie track.

Als ik nog een kritiek puntje zou moeten geven, mag het intro wel wat voller qua sounds/fx het klinkt nog een beetje leeg.


Dit.

Aardige remix, vind hem beter dan je solo tracks als ik eerlijk ben.
Maar je gaat iig steeds vooruit. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 13:53 
 
Hardtraxxer

Na paar keer luisteren toch overtuigd, hij is vet!
Volgens mij zit er nog een dikke outro achter
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 15:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Klinkt goed :)
Vindt alleen de kick iets te veel op de voorgrond in vergelijking met de fxsounds!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 16:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Overduidelijk het beste wat ik tot nu toe van je heb gehoor Festuca! Erg lekker :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 16:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt inderdaad goed.

Ik vind alleen wel dat de tail van kick in de intro klinkt alsof ie een stuk omlaag gepitcht is (klopt dat?), daardoor klinkt de tail een beetje brommerig.
En die FX sounds in de intro mogen wat voller en complexer. Verder zou het misschien vet zijn om iets van een Crash te gebruiken als de melodie erin knalt, omdat zegmaar nog wat te versterken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 16:37 
 
Hardtraxx Elite

Delt-A schreef:
Verder zou het misschien vet zijn om iets van een Crash te gebruiken als de melodie erin knalt, omdat zegmaar nog wat te versterken.


dan kun je beter een reverbkick gebruiken als je echt krachtig de melodie erin wilt gooien, maar ik denk dat dit expres op deze manier is gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 17:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die crash was slechts een suggesite, was maar om een idee te geven (als hij het al wil veranderen).
Er zijn heel veel opties, een Crash is er 1 van.
Je kan bvb ook een whitenoise gebruiken, of zo'n soort van Bass drop, weet niet hoe het precies heet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 17:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, klinkt vet! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 18:40 
 
Artiest
Avatar gebruiker

emmerick schreef:
Delt-A schreef:
Verder zou het misschien vet zijn om iets van een Crash te gebruiken als de melodie erin knalt, omdat zegmaar nog wat te versterken.


dan kun je beter een reverbkick gebruiken als je echt krachtig de melodie erin wilt gooien, maar ik denk dat dit expres op deze manier is gedaan.


Klopt maar dat vond ik juist leuk aan het origineel dat gebeurde daar ook niet! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 18:55 
 
Hardtraxx Veteran

Dit is imo de beste track die je tot nu toe hebt geproduceert! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 19:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:oh:


Prima nummertje Jesse!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 22:50 
 
Hardtraxx Veteran

Niet mis! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 23:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zeker een leuke track!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2013 02:17 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Bedankt mensen! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2013 11:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
:oh:


Prima nummertje Jesse!


Positief verrast :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2013 12:08 
 

klinkt goed man :thumbsup:
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks