Deze is zoiezo nep, Scantraxx released geen 4 trackers
Active topics in Hardstyle
Moderators
Als niemand wist dat Ruthless meewerkte aan 2 Worlds zou niemand zeuren over jumpachtig 
Inderdaad, echt gaar gezeur. Op de Ruthless site die nu offline ligt kon je een best goede preview horen. Die intro is echt goddelijk, met die dikke hardstyle kick en die geluidjes!Dakpan wrote:Als niemand wist dat Ruthless meewerkte aan 2 Worlds zou niemand zeuren over jumpachtig
Sowieso denken mensen bij jump al gauw aan Jeckyll & Hyde en hun 6-jarige neefje die kan jumpen. Simpelweg te snel een oordeel klaar.
toch zonde...
toch zonde...
TBA is een Spacer-kopie, spreekt me niet aan. New Perspective klinkt zeeeeeer goed, maar ik vrees dat het net als Morphed een hele lege plaat gaat worden. 2 Worlds is gewoon ruk en Buzzerz... na ja, niet zo heel erg bijzonder.
De enige plaat die me aanspreekt is New Perspective. Sowieso vind ik Frontliner de laatste tijd niet zo heel erg bijzonder produceren. Greenhouse en Sunblast zijn ook allemaal van die net-niet tracks
De enige plaat die me aanspreekt is New Perspective. Sowieso vind ik Frontliner de laatste tijd niet zo heel erg bijzonder produceren. Greenhouse en Sunblast zijn ook allemaal van die net-niet tracks