Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 16:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artiest: Frontliner
Track(s): Ten Seconds

Sample/video:
http://www.junodownload.com/ultraplayer ... =0&s=01-12
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 17:02 
 
Hardtraxxer

Standaard Frontliner plaatje -.-
Een keer iets nieuws kwa sounds mag wel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 17:08 
 

De originaliteit spat er vanaf! :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 17:09 
 

kut, dubbel
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 17:20 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Dit nummer is toch al een paar keer uitgebracht onder een andere naam?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 17:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Leuke titel hoor. Voor een track die in 10 seconden is gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 17:58 
 
Hardtraxx Addict

Wat een zaadtrack :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 18:17 
 
Hardtraxx Veteran

Lekkere track, energie spat er vanaf!! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 18:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vind 'm eigenlijk wel erg vet, kreeg even dat Phaseriffic gevoel, wat ik nog steeds één van de beste mainstream platen vind van de afgelopen jaren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 20:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

het lijkt wel heeeeel veel op phaseriffic, maar dit is wel het stijltje dat me wel aanspreekt...

die we are indestructible crap kan me gestolen worden, maar dit is best OK
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 20:11 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Dit nummer is toch al een paar keer uitgebracht onder een andere naam?


Deze zat geloof ik in die previewvideo onder de naam tba2 ofso.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 20:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 20:53 
 
Hardtraxx Newbie

Leuke afsluiter voor op Defqon zaterdag :thumbsup:

:sleep: :sleep: :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 21:06 
 
Hardtraxx Elite

Ging na 10 seconds op stop...
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2013 10:21 
 
Hardtraxx Elite

Wat is frontliner gezonken in 2013...
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2013 12:22 
 

Tweede stuk flikt die het weer (L)

Lekker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2013 12:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ach, de melodie is wat willekeurig, maar dat kun je hem niet kwalijk nemen vind ik. Voor de melodie heeft ie z'n kat namelijk over het keyboard laten lopen. Bron:

Citaat:
Frontliner @djfrontliner
It was time for something fresh in my creative workflow. For my new track 'Ten seconds' I let my cat run around on the keyboard to come up with a melody!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2013 21:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wtf? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2013 21:27 
 
Hardtraxx Addict

Sunboom schreef:
Ach, de melodie is wat willekeurig, maar dat kun je hem niet kwalijk nemen vind ik. Voor de melodie heeft ie z'n kat namelijk over het keyboard laten lopen. Bron:

Citaat:
Frontliner @djfrontliner
It was time for something fresh in my creative workflow. For my new track 'Ten seconds' I let my cat run around on the keyboard to come up with a melody!


Dan doet ie dat bij de rest van z'n nummers ook zo te horen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2013 22:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nee.. Frontliner is niet echt meer wat het was voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2013 16:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Toch blijft hij het steeds weer doen!! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2013 16:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Dit nummer is toch al een paar keer uitgebracht onder een andere naam?

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2013 18:00 
 
Hardtraxxer

Hij heeft de melodie in 10 seconden gemaakt denk ik, of hij heeft zijn kat 10 seconden erop laten lopen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2013 14:18 
 
Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2013 14:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

wizzieuploadzz schreef:


''s'' weghalen bij httpS
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks