Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2013 09:49 
 
Hardtraxx Addict

Er zit niet eens een volwaardige mid-intro aan :/

Verder weer een standaard Frontliner plaatje, melodie pakt me niet echt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2013 09:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vet grappig dat van die kat hahahah. Mongol.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2013 21:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Leuke plaat weer, lekker melo. Ik ben tevreden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2013 15:02 
 

Oei wat een verschrikkelijke plaat :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2013 18:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind hem wel lekker :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2013 18:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dit is weer zo slecht he whaha.. Frontliner overigens ook al een tijdje afgeschreven. Blijft echt weinig van over allemaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2013 19:44 
 
Hardtraxx Elite

Zo simpel, maar zo fantastisch. Ik kan wel uren naar die melodie luisteren! :)
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks