Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 04:05 
 
Hardtraxxer

Artiest: Frontliner

Track(s): TBA (Qlimax 2012)

Sample/video: *-*♥
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 04:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Z'n slechtste plaat ooit dit, lijkt wel alsof het in een paar uurtjes in elkaar geflanst is ofzo, vooral die melo :thumbdown: en wtf maakt die kick steeds voor een spastisch geluid tussendoor :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 11:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik denk dat hij z'n inspiratie voor deze track uit een andere track heeft gevonden...



:nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 14:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vind hem lekker :D
melody is wel eentonig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 14:55 
 
Hardtraxxer

Econz schreef:
Ik denk dat hij z'n inspiratie voor deze track uit een andere track heeft gevonden...



:nono:


Wow inderdaad ja. Zelfde synth ook nog bijna. (Zal wel een bootleg zijn denk ik?)
Verder wel een lekkere track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 15:07 
 
Hardtraxx Veteran

Fuzzylogic schreef:
en wtf maakt die kick steeds voor een spastisch geluid tussendoor :lol:


Idd hij wil met een kick omhoog en omlaag pitchen :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 15:16 
 
Hardtraxx Veteran

Die melodie is gewoon kut. Kicks zijn ook niet voor mij weggelegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 15:26 
 
Hardtraxx Veteran

Heerlijk! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 16:54 
 
Hardtraxxer

Ik vind wel weer nice...
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 19:42 
 
Hardtraxx Veteran

Destination schreef:
Fuzzylogic schreef:
en wtf maakt die kick steeds voor een spastisch geluid tussendoor :lol:


Idd hij wil met een kick omhoog en omlaag pitchen :huh:

Beetje Atmozfears achtig na willen doen imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 21:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel leuk die house invloedjes maar niet als je het zo overneemt uit een bestaand nummer. Ik kan er alleen niet op komen van welk nummer dit nou is :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 05:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@mrazura:

Econz schreef:
Ik denk dat hij z'n inspiratie voor deze track uit een andere track heeft gevonden...



:nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 14:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
wtf maakt die kick steeds voor een spastisch geluid tussendoor :lol:


haha zeg dat :lol: plaat is wel oke maar ook echt niet meer dan dat
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 21:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

goed nummer weer
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2012 13:13 
 
Hardtraxxer

goh.. had voor mij niet gehoeven..
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2012 18:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vanaf rond 1:55 doet hij me wel heel erg aan Hangover denken van Taio Cruz..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2013 09:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geweldig nummer :D Frontliner stelt me andermaal niet teleur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2013 12:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind het wel een oké nummer, wel veel minder dan zijn andere tracks. Moet het denk ik nog wat vaker gaan luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2013 14:05 
 

vind dit eigenlijk wél een lekker nummer op die meuk na die die voorderest released :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2013 14:08 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Ik vind dit echt een heerlijk plaatje :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2013 18:38 
 

Hoge pitch lage pitch hoge pitch lage pitch, moeilijk te volgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2013 16:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijke plaat , laat maar snel komen :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 00:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De pitch halverwege een beat veranderen, leuk :)
Verder ook een prima plaatje, lekker vrolijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 16:59 
 
Hardtraxxer

dis nog erger dan een house remix van headhunterz. Wat een graflelijke kicks net zoals bij all in this together :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 20:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dennis93 schreef:
dis nog erger dan een house remix van headhunterz. Wat een graflelijke kicks net zoals bij all in this together :sick:

smaken verschillen ;)
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks