Related topics
- View the latest post: The Prophet & Brennan Heart – Wake Up! (Prophet’s Hardcore Remuxx)
- View the latest post: The Prophet & Duro - Shizzle My Dizzle (Prophet's Remuxx)
- View the latest post: Frontliner - Pull tuuduu over/ outside spacer(RAW edit)
- View the latest post: Frontliner - Spacer (Mysteryland 2010 Intro Raining Edit)
- View the latest post: Frontliner - Spacer / Warphole (SCSP018)
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Sub Zero Project - Back To The Moment
Moderators
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
sorry kon ut nie lateroberttt wrote:hater :')Wildstylerz wrote:
-
HHardtraxxer
- 284 posts member since 2009
- last seen Oct 2016
Roberttt trololololo
Deze track.. komt zeker op 1 in mijn lijst van 2011

whahah heerlijk die reacties hier
OT: volgens mij is meneertje prophet doof aan het worden aan 1 kant. meer zeg ik er niet over
OT: volgens mij is meneertje prophet doof aan het worden aan 1 kant. meer zeg ik er niet over
Ben het nog nooit zo erg met jullie eens geweest 
jammer hoor
kan hij trouwens is een keer ophouden met remuxxen te maken maar gewoon remixes?
Misschien klinkt het dan beter...
kan hij trouwens is een keer ophouden met remuxxen te maken maar gewoon remixes?
Misschien klinkt het dan beter...
-
S
Lyst waar zit je nu? Hardtraxx is het met je eens als je deze de grond in boord.
Sjonge wat is dit? The Prophet gaat hopelijk niet voor een 40-jarige loopbaan, hij zal zen pensioentje al wel verdient hebben.
Sjonge wat is dit? The Prophet gaat hopelijk niet voor een 40-jarige loopbaan, hij zal zen pensioentje al wel verdient hebben.
Jou spelling is echt geniaal!Spablauw wrote:Lyst waar zit je nu? Hardtraxx is het met je eens als je deze de grond in boord.
Zit je trouwens op dit forum alleen om Lyst af te zeiken?
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Reageer nu gewoon niet eens op die reactiesXtD wrote:Jou spelling is echt geniaal!Spablauw wrote:Lyst waar zit je nu? Hardtraxx is het met je eens als je deze de grond in boord.
Zit je trouwens op dit forum alleen om Lyst af te zeiken?
Vind de track overigens totaal niet slecht. Lang zo sterk niet als het origineel, maar mensen op hardtraxx overdrijven weer eens volgens mij, as usual.
-
D
Als je het origineel kent klinkt dit gewoon als een totale verkrachting voor je gehoorstelsel.Skedoedelefloeps wrote:Reageer nu gewoon niet eens op die reactiesXtD wrote:Jou spelling is echt geniaal!Spablauw wrote:Lyst waar zit je nu? Hardtraxx is het met je eens als je deze de grond in boord.
Zit je trouwens op dit forum alleen om Lyst af te zeiken?![]()
Vind de track overigens totaal niet slecht. Lang zo sterk niet als het origineel, maar mensen op hardtraxx overdrijven weer eens volgens mij, as usual.
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Ben ik niet met je eens, maar dat maakt niet uit. Zou hem zelf niet snel draaien, maar slecht vind ik hem niet.
Wat een super vette track joh! Mijn beste track tot nu toe, jeej wat een gevoel. En die kick
.
-
D
Gelukkig heeft iedereen een andere smaak/ mening en daarom houden we ook zo veel van elkaar. Godenzonen!Skedoedelefloeps wrote:Ben ik niet met je eens, maar dat maakt niet uit. Zou hem zelf niet snel draaien, maar slecht vind ik hem niet.
-
AHardtraxx Addict
- 1827 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
WTF?!
Waarom zie ik mensen hier zo enthousiast over doen?
Dit is verneuking van een van de klassiekers in hardstyle.
Zwaar slecht geremuxt ook pff
Dit is verneuking van een van de klassiekers in hardstyle.
Zwaar slecht geremuxt ook pff
Dikke nummertje geakkkkkk. Ken de originele niet, maar deze moet echt wel beter zijn. Hoor die bass ook joh. Hardcore4life
Vind 'm wel lekker opzich hoor. Als ie in m'n i-tunes voorbij komt zou ik 'm zeker niet skippen. Denk op 'n feest dat ie t ook nog wel lekker doet! Alleen jammer dat er weinig variatie in de kick zit...
Analoxx wrote:WTF?!

het klinkt gewoon vanaf alle kanten ruk hoorCase Dj wrote:whahah heerlijk die reacties hier![]()
ik probeerde grappig te zijn, maar idd het klinkt van geen kanten xDNaarDeQlote wrote:het klinkt gewoon vanaf alle kanten ruk hoorCase Dj wrote:whahah heerlijk die reacties hier![]()
W0uT3R wrote:Vind 'm wel lekker opzich hoor. Als ie in m'n i-tunes voorbij komt zou ik 'm zeker niet skippen. Denk op 'n feest dat ie t ook nog wel lekker doet! Alleen jammer dat er weinig variatie in de kick zit...

-
E
:')
Laat ik even eerlijk zijn: liever fap ik me dood na 43x keer klaarkomen als dat ik bij een verhoor deze plaat als martelmuziek hoor.
Dov, maak gewonen dingen en niet zo lomp ligge doen want dan kun je net zo goed bij de apres-skihut als barmedewerker beginnen.
ga fietsen en leer eens dingen norrmaal te laten en niet zo bijzonder te maken.
Ik heb gesproken.
Ugch!
Laat ik even eerlijk zijn: liever fap ik me dood na 43x keer klaarkomen als dat ik bij een verhoor deze plaat als martelmuziek hoor.
Dov, maak gewonen dingen en niet zo lomp ligge doen want dan kun je net zo goed bij de apres-skihut als barmedewerker beginnen.
ga fietsen en leer eens dingen norrmaal te laten en niet zo bijzonder te maken.
Ik heb gesproken.
Ugch!
Ik hoop dat the Prophexx hier even langs komt wippen.
-
DHardtraxxer
- 105 posts member since 2011
- last seen Jul 2014
pff, nee blijf bij orgineel!