Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2012 22:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dark Pact schreef:
Solis schreef:
hdhessel schreef:
die tracks kan de prullebak in :thumbup:


Jou schoolboeken liggen daar zo te zien al in.


Die van jou ook klaarblijkelijk.


Ik was al aan het twijfelen :lol:

Afbeelding van mezelf dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2012 22:50 
 
Hardtraxx Veteran

Nazale schreef:
Sorry lyst maar dit slaat nergens op. Kun je je niet voorstellen hoe het overkomt als Barry zegt; Nee Dov, ik heb liever niet dat je mn track remixt. Kun je dat echt niet?

Kontlikkerij, vriendendienst hoe je het ook wilt noemen - het maakt niet uit. Zoiets laat je gebeuren, no matter the outcome.

sorry hoor maar ik zou nee zeggen tegen dov als die mijn plaat zou willen remixen. als je kijkt wat die de laatste tijd uitbrengt en maakt. word mijn track niet beter op en je kan beter gewoon eerlijk zijn dan die vriendendiensten ;)
maar zo kijk ik er tegen aan. Spacer was een grote hit, en dan maak je er zo'n slecht nummer van als ik Frontliner was had ik gezegd: sorry dov allemaal leuk en aardig en je bent een goede vriend maar dit kan echt niet. je hebt je tijd wel gehad run nou maar gewoon je label en blijf lekker draaien maar stop alsjeblieft met produceren. dus nogmaals: je kan gewoon beter eerlijk zijn. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2012 23:00 
 
Artiest

Haha ja hoor, durf te wedden dat jullie vrijwel allemaal geheid ja zeggen. Ga weg man, beetje inlevingsvermogen mag wel xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2012 23:01 
 
Hardtraxx Veteran

Dark Pact schreef:
Haha ja hoor, durf te wedden dat jullie vrijwel allemaal geheid ja zeggen. Ga weg man, beetje inlevingsvermogen mag wel xd

ik NIET.. je zou het zelf alleen maar doen omdat je dan meer bekendheid krijgt ofniet? weinig respect voor je nummers dus. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2012 23:03 
 
Artiest

Forbidden Kick schreef:
Dark Pact schreef:
Haha ja hoor, durf te wedden dat jullie vrijwel allemaal geheid ja zeggen. Ga weg man, beetje inlevingsvermogen mag wel xd

ik NIET.. je zou het zelf alleen maar doen omdat je dan meer bekendheid krijgt ofniet? weinig respect voor je nummers dus. ;)


Geloof het geen moment, ik leef me nu toch in vanuit Frontliner's perspectief, niet vanuit MIJN perspectief :/
Frontliner heeft die bekendheid niet nodig, het is simpelweg een eer als zo'n persoon vraagt of die een remix mag maken van je nummer. Plus dat het ook tof is om te zien wat een andere, groot artiest voor visie heeft op je plaat op dat moment.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2012 23:04 
 
Hardtraxx Veteran

ben ik het dus niet mee eens. maarja ik moet gaan dus kijk morgen wel verder voor reacties ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2012 23:26 
 

Dit is inderdaad gewoon stoerdoenerij langs de kant.. Meeeh als the prophet mijn plaat wil remixen doe ik dat eeeeccchtt niet. Tuurlijk wel. Krijg er geen respect voor blablbalba

Citaat:
je zou het zelf alleen maar doen omdat je dan meer bekendheid krijgt ofniet

Zucht. Juist niet, dat zeggen we juist de hele tijd.

Citaat:
sorry dov allemaal leuk en aardig en je bent een goede vriend maar dit kan echt niet. je hebt je tijd wel gehad run nou maar gewoon je label en blijf lekker draaien maar stop alsjeblieft met produceren. dus nogmaals: je kan gewoon beter eerlijk zijn. ;)

lol ik kan hier alleen maar om lachen. Wat een verschrikkelijk slechte gedachtegang. Lijkt me vermoeiend om op dat niveau te zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2012 23:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vergeet daarbij niet dat The Prophet in feite ook zijn werkgever is ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2012 23:59 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Tja sommige mensen staan ergens voor, de anderen maken zich meer druk om wat er van hen gevonden wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 00:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dark Pact schreef:
Forbidden Kick schreef:
Dark Pact schreef:
Haha ja hoor, durf te wedden dat jullie vrijwel allemaal geheid ja zeggen. Ga weg man, beetje inlevingsvermogen mag wel xd

ik NIET.. je zou het zelf alleen maar doen omdat je dan meer bekendheid krijgt ofniet? weinig respect voor je nummers dus. ;)


Geloof het geen moment, ik leef me nu toch in vanuit Frontliner's perspectief, niet vanuit MIJN perspectief :/
Frontliner heeft die bekendheid niet nodig, het is simpelweg een eer als zo'n persoon vraagt of die een remix mag maken van je nummer. Plus dat het ook tof is om te zien wat een andere, groot artiest voor visie heeft op je plaat op dat moment.

Ik vraag me wel af of jij het zelf zou doen? Als The Prophet je nu vroeg?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 00:40 
 
Artiest

Als ik Frontliner was, zonder twijfel dat ik ja zou zeggen als The Prophet het zou vragen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 00:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dark Pact schreef:
Als ik Frontliner was, zonder twijfel dat ik ja zou zeggen als The Prophet het zou vragen.

Ik bedoelde eigenlijk je eigen alias.
Oftewel, zou jij als Dark Pact of voor ons het oude vertrouwde skoedelfloepsie op een verzoek van Dov ingaan? Als hij je vraagt om je plaat te remixen? Ben de naam van je track even kwijt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 00:49 
 
Artiest

Henk-Jan schreef:
Dark Pact schreef:
Als ik Frontliner was, zonder twijfel dat ik ja zou zeggen als The Prophet het zou vragen.

Ik bedoelde eigenlijk je eigen alias.
Oftewel, zou jij als Dark Pact of voor ons het oude vertrouwde skoedelfloepsie op een verzoek van Dov ingaan? Als hij je vraagt om je plaat te remixen? Ben de naam van je track even kwijt.


Ook dan ja, zonder enige twijfel, de beste man gaat jaren mee in de scene en weet veel meer van producen dan ik met mijn 3 jaartjes kennis op het gebied, nee zeggen tegen zo'n naam zou in mijn ogen, vanuit mijn eigen perspectief bekeken, getuigen van kapsones. Ik heb veel respect voor de man, zou het een gigantische eer vinden als hij het zou vragen en super benieuwd zijn wat hij ervan zou maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 00:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En als het resultaat je dan helemaal niet aanstaat en ook totaal niet jou smaak is? Zou je dan ook eerlijke terugkoppeling geven :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 01:00 
 
Artiest

Henk-Jan schreef:
En als het resultaat je dan helemaal niet aanstaat en ook totaal niet jou smaak is? Zou je dan ook eerlijke terugkoppeling geven :P


Ik zit hier lang genoeg voor mensen om te weten dat ik een duidelijke eigen mening heb en die ook altijd wel uit, ook bij Spoontech waardeert men eerlijkheid en geef je als artiest allemaal feedback over releases.
Voorbeeld: Black Death kwam terug van de mastering en ik was er niet 100% tevreden over, dus zeg dat wel gewoon eerlijk, zou dat dus altijd proberen te doen, Ik zou het naar The Prophet toe natuurlijk wel puur hebben over smaak en niet de technische kant van producen. Maar dit lijkt me niet de juiste plek om hier verder over te praten, daar hebben we een discussie topic voor, mits het überhaupt nodig is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 01:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nah, was gewoon nieuwsgierig ^^
Omdat ik best weet dat die gekke remuxxen ook niet helemaal jou smaak zijn ^^
Daar ga ik van uit :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 01:04 
 
Artiest

Totaal niet, maar dat betekend niet meteen dat ik hem slecht vind. Origineel vind ik veel beter, zonder twijfel, maar vind deze track zeker niet slecht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 01:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben het de laastste pagina's volledig met Dark Pact eens geweest :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 02:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
D-Teq schreef:
Nee, ook deze remuxx sla ik weer over. Niets voor mij ;) . Haalt bij lange na het niveau van het origineel niet vind ik.

Trolololol?


U MAD BRO maar dit is idd verre van het origineel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 10:26 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Dark Pact schreef:
Ik zit hier lang genoeg voor mensen om te weten dat ik een duidelijke eigen mening heb en die ook altijd wel uit, ook bij Spoontech waardeert men eerlijkheid en geef je als artiest allemaal feedback over releases.

Ik vind je mening ontzettend gematigd, sinds je een release krijgt. Kom amper nog een topic tegen waar je negatief over een plaat bent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 11:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Dark Pact schreef:
Ik zit hier lang genoeg voor mensen om te weten dat ik een duidelijke eigen mening heb en die ook altijd wel uit, ook bij Spoontech waardeert men eerlijkheid en geef je als artiest allemaal feedback over releases.

Ik vind je mening ontzettend gematigd, sinds je een release krijgt. Kom amper nog een topic tegen waar je negatief over een plaat bent.


Inderdaad. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 13:43 
 

Jullie weten ook niet hoe Dov achter de schermen is... misschien is 'ie een leider met ijzeren vuist en durfde Barry gewoon geen nee te zeggen.
'Kheb Dov geloof ik eens met een ferrari f430 italia zien rijden, diet man heeft gewoon geld, macht en komt uit het dreamteam. Zijn redenen genoeg om te buigen als werknemer lijkt mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 13:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nouja, Frontliner kan om de volgende redenen 'ja' hebben gezegd:

1. Uit vriendschap
Frontliner en Prophet werken al een tijdje samen en zijn daarom vrienden geworden, en Frontliner gunt the Prophet een plaatsje op zijn album.

2. Hij vindt het een eer
Vanwege the Prophets grote naam, historisch gezien, ziet Frontliner the Prophet als iemand om tegenop te kijken, en vind hij het een eer om een remix van hem te krijgen, of deze nou muzikaal goed is of niet.

3. Uit angst
Hij wil, om zijn carrière veilig te stellen, zijn verstandhouding met Dov goed houden, en weigert hem dit verzoek daarom niet.

4. Uit verplichting
Wie weet staat er bij Scantraxx in de contracten dat je dit soort verzoeken van mede-Scantraxx artiesten niet mag weigeren (of wellicht alleen van the Prophet specifiek).

5. Omdat hij vindt dat Prophet goed kan produceren
Hij is onder de indruk van Dovs muzikale talent en wil daarom wel een Prophet remix op zijn album hebben, want hij denkt dat die goed zal zijn.

--

Redenen 1. en 2. kan ik nog begrijpen, hoewel ik het zelf niet zou doen. Aan een album heb je maandenlang hard gewerkt, daar ben je als het goed is trots op. Ik zou Dov dan uit vriendschap / eer wel een remix laten maken, maar deze niet op mijn album laten zetten.

Redenen 3. en 4. zouden erg jammer zijn, maar als het er bij Scantraxx zo aan toe gaat, dan valt het wel te begrijpen dat Frontliner het doet. Ik zou het persoonlijk denk ik ook doen. Jammer van die ene remix, maar daar staan een heleboel voordelen tegenover (contact met de grootsten uit de scene, releases op een prominent label, financieel waarschijnlijk goede ondersteuning en dikke boekingen).

Reden 5. zou gewoon belachelijk zijn, maargoed, als ik kijk naar Frontliners eigen niveau op het album is deze optie misschien nog wel bijna mogelijk ook...
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 16:11 
 
Hardtraxx Veteran

remuxx = huilen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 17:05 
 
Artiest

Hidden Source schreef:
Lyst schreef:
Dark Pact schreef:
Ik zit hier lang genoeg voor mensen om te weten dat ik een duidelijke eigen mening heb en die ook altijd wel uit, ook bij Spoontech waardeert men eerlijkheid en geef je als artiest allemaal feedback over releases.

Ik vind je mening ontzettend gematigd, sinds je een release krijgt. Kom amper nog een topic tegen waar je negatief over een plaat bent.


Inderdaad. :lol:


Heeft te maken met iets anders dan de release kan ik je vertellen, maar als ik een track niks vind zeg ik dat gewoon. Alleen probeer ik veel meer te bekijken wat ik wel tof vind, ik belicht het negatieve niet meer zoals ik dat vroeger deed.
En ik reageer bij veel minder topics dan eerder, als ik iets slecht vind en echt niets goeds dan neem ik niet de moeite dat te zeggen, zonde van m'n tijd. Beetje een openbaring :P staat los van de release.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks