Ik was al aan het twijfelenDark Pact wrote:Die van jou ook klaarblijkelijk.Solis wrote:Jou schoolboeken liggen daar zo te zien al in.hdhessel wrote:die tracks kan de prullebak in
van mezelf dus.Ik was al aan het twijfelenDark Pact wrote:Die van jou ook klaarblijkelijk.Solis wrote:Jou schoolboeken liggen daar zo te zien al in.hdhessel wrote:die tracks kan de prullebak in
van mezelf dus.sorry hoor maar ik zou nee zeggen tegen dov als die mijn plaat zou willen remixen. als je kijkt wat die de laatste tijd uitbrengt en maakt. word mijn track niet beter op en je kan beter gewoon eerlijk zijn dan die vriendendienstenNazale wrote:Sorry lyst maar dit slaat nergens op. Kun je je niet voorstellen hoe het overkomt als Barry zegt; Nee Dov, ik heb liever niet dat je mn track remixt. Kun je dat echt niet?
Kontlikkerij, vriendendienst hoe je het ook wilt noemen - het maakt niet uit. Zoiets laat je gebeuren, no matter the outcome.
ik NIET.. je zou het zelf alleen maar doen omdat je dan meer bekendheid krijgt ofniet? weinig respect voor je nummers dus.Dark Pact wrote:Haha ja hoor, durf te wedden dat jullie vrijwel allemaal geheid ja zeggen. Ga weg man, beetje inlevingsvermogen mag wel
Geloof het geen moment, ik leef me nu toch in vanuit Frontliner's perspectief, niet vanuit MIJN perspectiefForbidden Kick wrote:ik NIET.. je zou het zelf alleen maar doen omdat je dan meer bekendheid krijgt ofniet? weinig respect voor je nummers dus.Dark Pact wrote:Haha ja hoor, durf te wedden dat jullie vrijwel allemaal geheid ja zeggen. Ga weg man, beetje inlevingsvermogen mag wel
Zucht. Juist niet, dat zeggen we juist de hele tijd.je zou het zelf alleen maar doen omdat je dan meer bekendheid krijgt ofniet
lol ik kan hier alleen maar om lachen. Wat een verschrikkelijk slechte gedachtegang. Lijkt me vermoeiend om op dat niveau te zitten.sorry dov allemaal leuk en aardig en je bent een goede vriend maar dit kan echt niet. je hebt je tijd wel gehad run nou maar gewoon je label en blijf lekker draaien maar stop alsjeblieft met produceren. dus nogmaals: je kan gewoon beter eerlijk zijn.
Ik vraag me wel af of jij het zelf zou doen? Als The Prophet je nu vroeg?Dark Pact wrote:Geloof het geen moment, ik leef me nu toch in vanuit Frontliner's perspectief, niet vanuit MIJN perspectiefForbidden Kick wrote:ik NIET.. je zou het zelf alleen maar doen omdat je dan meer bekendheid krijgt ofniet? weinig respect voor je nummers dus.Dark Pact wrote:Haha ja hoor, durf te wedden dat jullie vrijwel allemaal geheid ja zeggen. Ga weg man, beetje inlevingsvermogen mag wel![]()
Frontliner heeft die bekendheid niet nodig, het is simpelweg een eer als zo'n persoon vraagt of die een remix mag maken van je nummer. Plus dat het ook tof is om te zien wat een andere, groot artiest voor visie heeft op je plaat op dat moment.
Ik bedoelde eigenlijk je eigen alias.Dark Pact wrote:Als ik Frontliner was, zonder twijfel dat ik ja zou zeggen als The Prophet het zou vragen.
Ook dan ja, zonder enige twijfel, de beste man gaat jaren mee in de scene en weet veel meer van producen dan ik met mijn 3 jaartjes kennis op het gebied, nee zeggen tegen zo'n naam zou in mijn ogen, vanuit mijn eigen perspectief bekeken, getuigen van kapsones. Ik heb veel respect voor de man, zou het een gigantische eer vinden als hij het zou vragen en super benieuwd zijn wat hij ervan zou maken.Henk-Jan wrote:Ik bedoelde eigenlijk je eigen alias.Dark Pact wrote:Als ik Frontliner was, zonder twijfel dat ik ja zou zeggen als The Prophet het zou vragen.
Oftewel, zou jij als Dark Pact of voor ons het oude vertrouwde skoedelfloepsie op een verzoek van Dov ingaan? Als hij je vraagt om je plaat te remixen? Ben de naam van je track even kwijt.
Ik zit hier lang genoeg voor mensen om te weten dat ik een duidelijke eigen mening heb en die ook altijd wel uit, ook bij Spoontech waardeert men eerlijkheid en geef je als artiest allemaal feedback over releases.Henk-Jan wrote:En als het resultaat je dan helemaal niet aanstaat en ook totaal niet jou smaak is? Zou je dan ook eerlijke terugkoppeling geven
U MAD BRO maar dit is idd verre van het origineel!Daveytl wrote:Trolololol?D-Teq wrote:Nee, ook deze remuxx sla ik weer over. Niets voor mij. Haalt bij lange na het niveau van het origineel niet vind ik.
Ik vind je mening ontzettend gematigd, sinds je een release krijgt. Kom amper nog een topic tegen waar je negatief over een plaat bent.Dark Pact wrote:Ik zit hier lang genoeg voor mensen om te weten dat ik een duidelijke eigen mening heb en die ook altijd wel uit, ook bij Spoontech waardeert men eerlijkheid en geef je als artiest allemaal feedback over releases.
Inderdaad.Lyst wrote:Ik vind je mening ontzettend gematigd, sinds je een release krijgt. Kom amper nog een topic tegen waar je negatief over een plaat bent.Dark Pact wrote:Ik zit hier lang genoeg voor mensen om te weten dat ik een duidelijke eigen mening heb en die ook altijd wel uit, ook bij Spoontech waardeert men eerlijkheid en geef je als artiest allemaal feedback over releases.
Heeft te maken met iets anders dan de release kan ik je vertellen, maar als ik een track niks vind zeg ik dat gewoon. Alleen probeer ik veel meer te bekijken wat ik wel tof vind, ik belicht het negatieve niet meer zoals ik dat vroeger deed.Hidden Source wrote:Inderdaad.Lyst wrote:Ik vind je mening ontzettend gematigd, sinds je een release krijgt. Kom amper nog een topic tegen waar je negatief over een plaat bent.Dark Pact wrote:Ik zit hier lang genoeg voor mensen om te weten dat ik een duidelijke eigen mening heb en die ook altijd wel uit, ook bij Spoontech waardeert men eerlijkheid en geef je als artiest allemaal feedback over releases.