Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 03:49 
 
Hardtraxxer

Artiest: Frontliner

Track(s): Rockstar

Sample/video:

or Rihanna - Rockstar (Frontliner Bootleg)?!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 13:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Eerder een bootleg/remix ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 13:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Frontliner kom eens met wat nieuws man, ipv met dit soort 13-in-een-dozijn-tracks :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 13:54 
 

wizzieuploadzz schreef:
Artiest: Frontliner

Track(s): Rockstar

Sample/video:

or Rihanna - Rockstar (Frontliner Bootleg)?!



kwou het net zeggen ;) :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 13:59 
 
Hardtraxxer

nee, dit van Frontliner doet me niet zo veel :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 15:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Oxbow schreef:
Frontliner kom eens met wat nieuws man, ipv met dit soort 13-in-een-dozijn-tracks :sleep:


Heb jij in 2011 en 2012 niet naar hardstyle geluisterd en ben je niet naar feesten geweest ofzo?

Wat mij betreft gewoon weer een goeie frontliner plaat :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 15:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat een troep zeg :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 16:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Als er ook een dub versie komt, kan het zeker een vette plaat zijn. Maar met deze vocals is er echt niks aan..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 16:53 
 
Hardtraxx Addict

Dit vind ik dan wel weer een redelijk leuk plaatje van Frontliner :)
Alleen die vocals kunnen echt niet :/ zonder deze vocals was dit na mijn mening prima mainstreamplaatje geweest hoor! Kicks zijn zo ver ik kan horen ook prima. Melodie heeft wel wat leuks :) niet echt zo spectaculair als de melodie van Halo's of Symbols etc, maar vind wel iets hebben! Kortom; Prima track :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 16:56 
 
Hardtraxx Veteran

Elexz schreef:
Wat een troep zeg :sick:

Net zoals zijn mixwerk .. :x

Dubmix graag!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 17:34 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 18:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee helemaal niks dit. Alleen de mid-intro/outro is nog te doen, maar die worden verpest door de vocals.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 18:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 18:27 
 

Wanneer komt de eerste Justin Bieber plaat in een Hardstyle jasje?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 20:44 
 
Hardtraxx Veteran

JEFSKIII schreef:
Wanneer komt de eerste Justin Bieber plaat in een Hardstyle jasje?


Dan lig ik hopelijk al onder de grond...
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 21:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zulke vocals gaan gebruiken... Wat was hij denkende? Na best een aantal goede tracks is dit erg jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 21:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JEFSKIII schreef:
Wanneer komt de eerste Justin Bieber plaat in een Hardstyle jasje?

Bart's edit; nee, dat gaan we niet doen! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 21:39 
 

was dit een frontliner plaat :oh: nice :D had ik niet verwacht bij dit begin :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 22:01 
 
Hardtraxx Veteran

Shit²
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 22:24 
 

Had niet verwacht dat dit van Frontliner zou zijn! Schijtplaat met kut top 40 vocals :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 00:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vind hem lekker. Mooie synth, fijne kick en leuk experimenteel met die snelle riedel. Bevalt me wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 08:51 
 

Overigens slaat Frontliner hier wel de plank flink mis, had dan Diamonds geremixed, stomme lul.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks