Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2011 22:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Waarom zou Ran-D niets van PP mogen draaien? :huh: :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2011 00:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Tel schreef:
Waarom zou Ran-D niets van PP mogen draaien? :huh: :P

Weet niet of deze vraag serieus is, mocht het wel zo zijn is dit mijn serieuze reactie erop:
'Niets' is een groot woord, maar ik kan in deze track geen elementen vinden die onder de term 'raw' vallen en dat was toch wel de bedoeling op dit feest..

Af en toe een euforisch nummertje is niet erg maar dat is al vaak genoeg gedraaid die avond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2011 12:31 
 
Hardtraxxer

Even het OT aangepast met het nieuwe (betere) filmpje
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2011 12:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mwa vocals vind ik echt bagger >.< ...en de rest van de track is wel leuk maar niks bijzonders jammer...kvind Ran-D beetje minder worden eigenlijk met deze en Gangsters Dont Dance -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2011 13:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat gaat die Ran-D mij vervelen zeg. :yawn: Dat Adaro het stokje van dikke tracks maar overneemt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2011 13:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Wat gaat die Ran-D mij vervelen zeg. :yawn:

Heb precies hetzelfde.
Het is niet slecht maar op de een of andere manier zit in ieder nummer van hem wel iets waarop ik afknap. In Gangsterz don't Dance en Rebirth de vocals en de climax bijv., maar ook in zijn hardere nummers vind ik de agressie gewoon missen. Son Of Torture en The New Shit vind ik heel erg tof, maar het mist iets. De hardheid, de chaos, het echt "rauwe" heeft Ran-D gewoon niet (zijn enige plaat die dat wel heeft is Under Attack).
Eigenlijk hoeft dat keiharde ook niet maar dat is wel waar ik op kick. En als het net te lief is terwijl ik vind dat er meer in zit, slaat de teleurstelling toch een beetje toe, hoe vet sommige nummers ook zijn. Het is allemaal net te lief, hoewel er veel energie in zit. En het kan aan mij liggen maar het begint qua sound wel een beetje eentonig te worden bij Ran-D, hoor toch te vaak dezelfde synths en geluidjes.

Maar goed dit nummer klinkt gewoon vreselijk matig. En het is leuk dat Ran-D zo goed is met het doen van vocals (ik vind ze ook meestal verre van slecht), maar constant platen met vocals van Ran-D gaan vervelen. Bovendien zijn deze nog eens heel erg irritant...
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2011 14:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ran-D moet verdomme weer eens wat nummers maken van het kaliber Under Attack want hier word je ook niet vrolijk van :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2011 14:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daan is me zon beetje wel voor zie ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2011 14:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar niet iedere hardere track hoeft toch niet een Psycho te zijn?? Ran-D balanceert gewoon een beetje tussen de stromingen in en kan een beetje van allebei maken. Ze hebben wel allemaal gemeen dat er veel eigen gemaakte vocals zijn en dat het gewoon wat meer toegankelijke tracks zijn (uitzonderingen daar gelaten uiteraard).

Ik snap het idee niet helemaal. Alsof de rauwe kant pas echt rauw is als het rond het niveau Fade To Black etcetera ligt. Er zijn gewoon tussenvormen nodig en Ran-D maakt deze op het moment.

Vocals vind ik overigens over het algemeen prima, alleen bij Indoctrination vind ik ze minder, maar bijvoorbeeld The New Shit vind ik echt prima!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2011 14:58 
 

waar gaat het heen met die vocals van Ran-D?
ze worden met de track slechter >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2011 15:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nazale schreef:
malle schreef:
Vond de vocals wel mee vallen hoor, en de rest van het nummer klonk echt heel vet live! :D


lolnub. Precies het tegenovergestelde dus.


Nee jij bent een nub, de vocals zijn gewoon vet voor een hardstyle nummer en live klonk het nummer sowieso wel vet. Was je er uberhaupt bij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2011 16:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Timmer schreef:
dit doet me aan psyko punkz denken :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2011 16:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Maar niet iedere hardere track hoeft toch niet een Psycho te zijn?? Ran-D balanceert gewoon een beetje tussen de stromingen in en kan een beetje van allebei maken. Ze hebben wel allemaal gemeen dat er veel eigen gemaakte vocals zijn en dat het gewoon wat meer toegankelijke tracks zijn (uitzonderingen daar gelaten uiteraard).

Ik snap het idee niet helemaal. Alsof de rauwe kant pas echt rauw is als het rond het niveau Fade To Black etcetera ligt. Er zijn gewoon tussenvormen nodig en Ran-D maakt deze op het moment.

Vocals vind ik overigens over het algemeen prima, alleen bij Indoctrination vind ik ze minder, maar bijvoorbeeld The New Shit vind ik echt prima!

Niemand zegt dat het hoeft, want bijv. AVIO en ongeveer de helft van Minus is More zitten ook in dat grijze gebied... dat valt meestal wel in de smaak, gewoon omdat het al prima klinkt. Bij Ran-D's hardere tracks kan ik me gewoon nooit 100% geven, omdat ze net dat stukje felheid missen. En ik vind dat juist iets meer van die felheid er wel in mag. Dan hoeft het niet gelijk een Psycho-nummer te zijn ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2011 13:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Screech ben ik ondertussen wel echt beu. Zitten mensen te zeiken dat Max Enforcer z'n screech 3x gebruikt, en wel steeds op een andere manier. Hoe vaak hebben we deze ondertussen al gehoord?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2011 13:09 
 
Artiest

PNXRMX schreef:
Screech ben ik ondertussen wel echt beu. Zitten mensen te zeiken dat Max Enforcer z'n screech 3x gebruikt, en wel steeds op een andere manier. Hoe vaak hebben we deze ondertussen al gehoord?


True, je hoort Ran-D kicks en screeches ook in elke plaat wel weer terug. Als ze goed worden gebruikt maakt het mij niet uit, alleen Ran-D komt vaak met hetzelfde aan imo.
Zit lekkere vibe in z'n sounds, dus snap het hergebruiken ervan wel, alleen wat meer variatie in melo's etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2011 21:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het begint nu gewoon te vervelen. Altijd hetzelfde trucje. Vaak dezelfde sounds en in ieder nummer van hem de laatste tijd zitten vocals van hem. Eerder maakte het me nog niet veel uit, vind bv Son Of Torture en The New Shit echt wel gruwelijke tracks. Maar dit is voor mij wel een beetje de grens, het word gewoon saai. Het hoeft voor mij niet perse keihard te zijn of zo, want ik vind Gangsters Don't Dance ook vet, maar nu mag ie wel eens wat anders gaan doen. Inmiddels al 5 nieuwe tracks met precies hetzelfde trucje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2011 16:12 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 16:00 
 
Hardtraxxer

Is het weer niet hard genoeg voor jullie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 16:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die vocals zijn gewoon om te janken...

Veeeeeeeeel te veel onzin.

Dan maakt 't me nog niet eens uit dat 't weer precies 't zelfde is eigenlijk en dat ie niet heel erg hard is...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 16:22 
 
Hardtraxx Addict

ThaMaster schreef:
Is het weer niet hard genoeg voor jullie?

:') :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 16:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ThaMaster schreef:
Is het weer niet hard genoeg voor jullie?

Ja want iedereen hier houdt alleen van hard en dat staat ook overal in deze post. Heb ook nog niks gelezen dat mensen de screeches te veel gebruikt vinden en dat ze vocals niks vinden. Ook worden de meningen niet beargumenteed. Je hebt helemaal gelijk, ze zeggen alleen dat het niet hard genoeg is... heb ik ook echt genoeg van.

:') :') :') :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 19:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ThaMaster schreef:
Is het weer niet hard genoeg voor jullie?

Haha Bart!
Weer een heerlijke reactie van je ;) Iedereen gaat d'r ook gelijk op in.

Ik vind alles wat om de vocals heen zit heel vet, maar de vocals zelf irriteren mij eigenlijk ook niet.
Lekker plaatje :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2011 14:04 
 

_Padam schreef:
Nazale schreef:
malle schreef:
Vond de vocals wel mee vallen hoor, en de rest van het nummer klonk echt heel vet live! :D


lolnub. Precies het tegenovergestelde dus.


Nee jij bent een nub, de vocals zijn gewoon vet voor een hardstyle nummer en live klonk het nummer sowieso wel vet. Was je er uberhaupt bij?


Ja ik was erbij, heb m 2x gehoord op xxlerator. 2x bagger gehoor ddaar! De vocals zijn gewoon muf, en het heeft geen drive.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2011 15:05 
 
Hardtraxxer

Maximum schreef:
Mike-O schreef:
Een maat en ik zeiden op Loudness nog tegen elkaar: "Zou deze van PP zijn? Als dat zo is draai je dat toch niet op Loudness? :huh: "

Vind je dat je op Louness niks moet draaien van Psycho Punkz of vind je deze track van Ran-D en Frontliner niet op Loudness thuis horen? Dat zijn namelijk te hele verschillende dingen! -.-


Zijn hele post is belachelijk.

als de track van Psyko Punkz is moet die weg, anders kan 't wel...
Zelfs apen denken nog beter na
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2011 18:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind het een lekker plaatje :D
Op BLACK gehoord en hij was idd niet zo hard :P
Maar moet alles wat Ran-D maakt hard zijn :)?
Wel de minste dat Ran-D geproduceert heeft de laatste tijd :(
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks