Aan de Sound Te horen is het Frontliner
Related topics
- View the latest post: Frontliner ft John Harris - Never Come Down (Q-Base 2012 Live Edit)
- View the latest post: Frontliner - Never Come Down (Free DJ Tool)
- View the latest post: Frontliner - Never Come Down (2nd Mix)
- View the latest post: Neilio - And God Said 2K14 / Never Come Down (Ft. MC Rebel) (DWX158)
- View the latest post: Zygoma & Paze - Wish Come True (Official Wish Come True Anthem 2017)
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Sub Zero Project - Back To The Moment
Moderators
-
RHardtraxxer
- 471 posts member since 2009
- last seen Feb 2017
-
J
Ben toch niet de enige die Waverider kicks en elementen terug hoort? 
-
OHardtraxxer
- 662 posts member since 2009
- last seen Aug 2025
Dakpan wrote: Misschien wel een collab tussen Vamper, B-Front en Hard Driver.
Ennnnnn wie nog meer? ..... wait for it.............
Uiteindelijk heb ik het wel goed, als ik iedereen genoemd heb
-
THardtraxxer
- 142 posts member since 2011
- last seen Dec 2013
als het een collab tussen Vamper, B-Front en Hard Driver was geweest dan waren al onze boxen ontploft denk ik,,Dakpan wrote: Misschien wel een collab tussen Vamper, B-Front en Hard Driver.
TranenDaveytl wrote:Ennnnnn wie nog meer? ..... wait for it.............Dakpan wrote: Misschien wel een collab tussen Vamper, B-Front en Hard Driver.
Wtf, dat zijn toch geen kicks meer 
't lijkt niet op frontliner die kick iig nietGuido wrote:Ik zet mijn geld op Frontliner.
Last edited by Festuca on 23 Mar 2012 17:38, edited 1 time in total.
1001 Nights is echt wel de allerslechtste B-Front plaat ooit denk ik. Wat een takkenummer!Dakpan wrote:Wat een blafnummer, mag niet eens in de schaduw van Thousand And One Nights staan. Het niveau van kicks is de laatste tijd drastisch aan het dalen.
Gangsterdwerg wrote:1001 Nights is echt wel de allerslechtste B-Front plaat ooit denk ik. Wat een takkenummer!Dakpan wrote:Wat een blafnummer, mag niet eens in de schaduw van Thousand And One Nights staan. Het niveau van kicks is de laatste tijd drastisch aan het dalen.
Gangsterdwerg wrote: Dat is dan weer redelijk overdreven. Wat dacht je van Rebirth of de Feelings Remix
Feelings oke. Rebirth is gewoon een bazenplaatje hoor!Dakpan wrote:Gangsterdwerg wrote:1001 Nights is echt wel de allerslechtste B-Front plaat ooit denk ik. Wat een takkenummer!Dakpan wrote:Wat een blafnummer, mag niet eens in de schaduw van Thousand And One Nights staan. Het niveau van kicks is de laatste tijd drastisch aan het dalen.Gangsterdwerg wrote: Dat is dan weer redelijk overdreven. Wat dacht je van Rebirth of de Feelings Remix
Feelings Remix is juist baas.
Maar ja, ben benieuwd wanneer Vamper de preview online gooit.
Maar ja, ben benieuwd wanneer Vamper de preview online gooit.
-
NHardtraxx Newbie
- 27 posts member since 2011
- last seen Jul 2013
Wat dachten jullie van Degos & Re-Done ? Is wel zo'n soort stijltje 
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
Denk toch ook Weefrijder.
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 2 days ago
nog harder wrote:Wat dachten jullie van Degos & Re-Done ? Is wel zo'n soort stijltje
Stop alstjeblieft met die gigantische grappen. S&I/D&R. Een grote grap als mensen denken dat dit door hun is gemaakt..
-
A
jaron123 wrote:Stop alstjeblieft met die gigantische grappen. S&I/D&R. Een grote grap als mensen denken dat dit door hun is gemaakt..
Denk ook Frontliner(die doet geen Defqon)
Sinds expressionzCruelty wrote:Sinds wanneer zijn Frontliner kicks triestWout1997 wrote:waverider of frontliner
kicks zijn echt triest?
Die kicks klinken nergens naar. Melodie doet wel erg veel denken aan Frontliner, vooral omdat ie zulke hoge tonen heeft. Ik hoop echt niet dat Frontliner dit gemaakt heeft zou een grote afgang zijn voor hem.
-
SHardtraxx Addict
- 1376 posts member since 2009
- last seen Feb 2015
Kortom Frontliner - Never Come HomeEmporium
Je hoort ze allebei al in de officiële trailer: Emporium - De Gouden Eeuw heeft ook dit jaar weer twee anthems!
Het officiële anthem is gemaakt door Jochen Miller fanpage official en heet 'Leap of Faith'.
Het hardstyle anthem is gemaakt door DJ Frontliner en heet 'Never Come Down'.
Officiële previews van beide tracks volgen binnenkort! Tot op Emporium?
As his first act of revolution, Frontliner is responsible for the 2012 Emporium Festival anthem, called “Frontliner – Never Come Down”. And we never will! This track will soon be available as a free release. For The People!
-
A
Benieuwd naar Jochen Miller's anthem! 
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
OP aangepast!Vitality wrote:As his first act of revolution, Frontliner is responsible for the 2012 Emporium Festival anthem, called “Frontliner – Never Come Down”. And we never will! This track will soon be available as a free release. For The People!
-
N
Ballentrack zo op t eerste gehoor. Jammer!
-
BHardtraxx Addict
- 1622 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
Klinkt erg saai.