Als dit van DP is eet ik me studio monitoren opTienus wrote:Ik zat meer aan Digital Punk te denken..
Verder vrij simpel/saai nummer..
Als dit van DP is eet ik me studio monitoren opTienus wrote:Ik zat meer aan Digital Punk te denken..
dat wil ik zienRAW-vizion wrote:Als dit van DP is eet ik me studio monitoren opTienus wrote:Ik zat meer aan Digital Punk te denken..
Verder vrij simpel/saai nummer..
Wou zeggen, Phaseriffic wat een pareltjeCruelty wrote:Kwaliteit matigMaestro N wrote:Deed me meteen aan Frontliner denken, als ie echt van hem is is de beste man toch behoorlijk aan het produceren de laatste tijd. Zegt overigens niks over de kwaliteit van de tracks, vind dit ook wat matig.? Phaseriffic nog niet gehoord
?
Welk nummer luister jij dan ?Ofcourse wrote:EDIT : heb net nrtje van b-front & Hard driver gehoord bij Hard with style, precies zelfde kick
idd dat klopt niet helemaal hoor xDjaron123 wrote:Welk nummer luister jij dan ?Ofcourse wrote:EDIT : heb net nrtje van b-front & Hard driver gehoord bij Hard with style, precies zelfde kick
Dus Vamper heeft die kicks geript?Ofcourse wrote:EDIT : heb net nrtje van b-front & Hard driver gehoord bij Hard with style, precies zelfde kick
dan issie van code black.Dakpan wrote:Dus Vamper heeft die kicks geript?Ofcourse wrote:EDIT : heb net nrtje van b-front & Hard driver gehoord bij Hard with style, precies zelfde kick
roberttt wrote:dan issie van code black.Dakpan wrote:Dus Vamper heeft die kicks geript?Ofcourse wrote:EDIT : heb net nrtje van b-front & Hard driver gehoord bij Hard with style, precies zelfde kick
Dakpan wrote:Dus Vamper heeft die kicks geript?Ofcourse wrote:EDIT : heb net nrtje van b-front & Hard driver gehoord bij Hard with style, precies zelfde kick
Probeer je nu grappig te zijn?Dakpan wrote:Dus Vamper heeft die kicks geript?Ofcourse wrote:EDIT : heb net nrtje van b-front & Hard driver gehoord bij Hard with style, precies zelfde kick
Nee maar wat wil je nou zeggen? Eerst loop je te roepen dat dit nummer van Vamper is en vervolgens zeg je weer dat het precies dezelfde kick als die van B-Front & Hard Driver is...Ofcourse wrote:Probeer je nu grappig te zijn?Dakpan wrote:Dus Vamper heeft die kicks geript?Ofcourse wrote:EDIT : heb net nrtje van b-front & Hard driver gehoord bij Hard with style, precies zelfde kick
Ennnnnn wie nog meer? ..... wait for it.............Dakpan wrote: Misschien wel een collab tussen Vamper, B-Front en Hard Driver.
Hahaha, nee te makkelijk.Daveytl wrote:Ennnnnn wie nog meer? ..... wait for it.............Dakpan wrote: Misschien wel een collab tussen Vamper, B-Front en Hard Driver.
Nee, die andere keren dat je hem noemde waren het goed doordachte grappen wil je zeggenDakpan wrote:Hahaha, nee te makkelijk.Daveytl wrote:Ennnnnn wie nog meer? ..... wait for it.............Dakpan wrote: Misschien wel een collab tussen Vamper, B-Front en Hard Driver.