Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2013 17:59 
 
Hardtraxx Addict

Artiest: Frontliner ft. Seraina

Track(s): Tuning Into You

Sample/video:


@27:00
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2013 13:59 
 
Hardtraxx Addict

wat klinkt dit slecht zeg :/ sowieso iedere track in deze preview vind ik heel saai klinken :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 14:13 
 
Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 15:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Die sound op 2.00 lijkt me wel vet. De rest klinkt niet zo spectaculair nog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 16:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Analoxx schreef:
wat klinkt dit slecht zeg :/ sowieso iedere track in deze preview vind ik heel saai klinken :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 17:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Saaaiiii :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 20:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

als hij nou eens even wat meer tijd steekt in een nummer... :/

volgensmij gaat het bij hem veel meer om kwantiteit dan om kwaliteit, hele slechte manier van producen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 20:42 
 

Rickzel schreef:
als hij nou eens even wat meer tijd steekt in een nummer... :/

volgensmij gaat het bij hem veel meer om kwantiteit dan om kwaliteit, hele slechte manier van producen.


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 20:50 
 
Hardtraxx Elite

Jro_ schreef:
Rickzel schreef:
als hij nou eens even wat meer tijd steekt in een nummer... :/

volgensmij gaat het bij hem veel meer om kwantiteit dan om kwaliteit, hele slechte manier van producen.


:lol:

Kan je gaan lache, maar ik ben het 100% met Rickzel eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 20:58 
 

hotymoty schreef:
Jro_ schreef:
Rickzel schreef:
als hij nou eens even wat meer tijd steekt in een nummer... :/

volgensmij gaat het bij hem veel meer om kwantiteit dan om kwaliteit, hele slechte manier van producen.


:lol:

Kan je gaan lache, maar ik ben het 100% met Rickzel eens.


Verhouding ligt prima. Vooral in vergelijking met atmozfears.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 22:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De eerste tracks van Frontliner nadat hij een switch deed naar zijn eigen label waren echt goed en vernieuwend.
De laatste tracks die hij maakt zijn allemaal het zelfde en doen me helemaal niks meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 22:18 
 

Ik heb het gevoel dat iemand voor Frontliner produceerde vroeger, als ik dit zo hoor, wat is dit voor botsautomuziek
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 03:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oh oh oh Frontliner waar gaat dat heen? :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 11:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een verschil tussen Frontliner van vorig jaar en dit jaar. Dit jaar weet hij me echt niet meer te boeien. :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 11:48 
 
Hardtraxx Addict

Wize schreef:
Wat een verschil tussen Frontliner van vorig jaar en dit jaar. Dit jaar weet hij me echt niet meer te boeien. :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 13:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Omdat Frontliner net weer een leuke Facebook post heeft geplaatst, dacht ik van kom laat ik is een betere versie erop zetten:

Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 20:36 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Klinkt wel lekker hoor :D .

Frontliner maakt er wel altijd een feestje van als hij draait :yay: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2013 18:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2013 18:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hmm.. niet echt geweldig vind ik.
Die vrouw heeft me een belabberde Engelse uitspraak zeg..
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2013 18:09 
 

Eerlijk, wie zou die Seraina doen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2013 18:14 
 
Hardtraxx Newbie

lelijke vocals :sick:, wel leuke kicks en die melo :yay:, dit is een leuke plaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2013 18:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Helemaal geen drive, waardeloze plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2013 18:22 
 

Maar Barry moet ook wel aan massa productie doen, anders krijgt hij een uur draaien niet vol.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2013 18:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit doet me echt niks. :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2013 18:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik heb het nummer 3 keer geluisterd en na 3 keer klinkt het nummer nog steeds voor geen meter...

ik kan hier echt he-le-maal niks mee... :sick:
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks