Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2013 19:12 
 
Hardtraxx Elite

Wat kut.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2013 19:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hmm, vind frontliner z'n stijl op zich niet vervelend. Maar dit irritante wub-wub-wub-dubstep geluidje irriteert me een beetje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2013 19:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Junkenlul schreef:
Eerlijk, wie zou die Seraina doen?

Ze is wel het enige positieve in deze plaat. Voor de rest een drama nummer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2013 19:31 
 
Hardtraxx Addict

H4RDSTYL3RR schreef:
Hmm.. niet echt geweldig vind ik.
Die vrouw heeft me een belabberde Engelse uitspraak zeg..


Inderdaad, en dat voor een Amerikaanse

In de climax erger ik me aan dat Modern Talking geluidje, in de intro vind ik het wel goed geplaatst. Uitspraak is zoals al gezegd ook wat minder. Vind Frontliner steeds minder aan worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2013 19:47 
 
Hardtraxx Addict

Andromeda schreef:
Wat kut.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2013 00:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee zeg, dacht dat dat indistructable ofzo het slechtste was wat deze man kon maken. Blijkbaar niet dus. Dit klinkt werkelijk helemaal nergens naar imo. Introtje valt nog te doen. Vocals zijn niet heel storend, maar totaal geen toevoeging bij deze plaat. Dat dubstep elementje was ik al kots misselijk van toen dat geintroduceerd werd door nc. Tegenwoordig hebben steeds meer platen het, een trieste ontwikkeling en ook nergens voor nodig. En dan die kicks... :lol: .
Toch gek dat frontliner niet echt constant goed kan produceren. Na een album waar pakweg 5/6 leuke tracks op staan en de rest meuk is, heeft ie een heel goed half/driekwart jaar qua producties en dan stort het weer helemaal in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2013 01:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Leonidas schreef:
Toch gek dat frontliner niet echt constant goed kan produceren. Na een album waar pakweg 5/6 leuke tracks op staan en de rest meuk is, heeft ie een heel goed half/driekwart jaar qua producties en dan stort het weer helemaal in.


Exact dit dus. Echt verschrikkelijk jammer dat ie steeds voor de makkelijke weg lijkt te kiezen door het op safe te willen spelen, want hij kan het zeker wel. Wat een dramatisch slechte plaat dit trouwens, geen eens zin om er meer woorden aan vuil te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2013 01:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik vind dit niets!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2013 04:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leonidas schreef:
Nee zeg, dacht dat dat indistructable ofzo het slechtste was wat deze man kon maken. Blijkbaar niet dus. Dit klinkt werkelijk helemaal nergens naar imo. Introtje valt nog te doen. Vocals zijn niet heel storend, maar totaal geen toevoeging bij deze plaat. Dat dubstep elementje was ik al kots misselijk van toen dat geintroduceerd werd door nc. Tegenwoordig hebben steeds meer platen het, een trieste ontwikkeling en ook nergens voor nodig. En dan die kicks... :lol: .
Toch gek dat frontliner niet echt constant goed kan produceren. Na een album waar pakweg 5/6 leuke tracks op staan en de rest meuk is, heeft ie een heel goed half/driekwart jaar qua producties en dan stort het weer helemaal in.

Ben het hier wel mee eens. Met platen als Symbols en Melodyman had ik wel weer interesse in Frontliner, jammer dat ie nu weer bergafwaarts gaat. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2013 11:02 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Deze video is prive
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2013 11:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij heeft de video offline gehaald vanwege de niet positieve reacties, alsnog hier een duitse re-upload :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2013 11:46 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Vind dit dus echt he-le-maal niks. Wat een vocals en kicks.........
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2013 14:53 
 
Hardtraxx Addict

Frontliner
Citaat:
Tuning Into You is down because of Serainas management. However, there are A LOT of Frontliner productions coming up so just stay tuned !!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2013 15:05 
 

Frontliner :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2013 16:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Frontliner in de comments:
Citaat:
Frontliner
The track will not be released, at least not with these vocals.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2013 19:05 
 
Hardtraxx Newbie

JEFSKIII schreef:
Ik heb het gevoel dat iemand voor Frontliner produceerde vroeger, als ik dit zo hoor, wat is dit voor botsautomuziek


Botsautomuziek :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2013 19:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Is hier nog ergens een preview/sample van? Wil 'm toch even een luisterbeurt geven voordat ik m'n mening uit. :)

EDIT: Zojuist de preview hieronder geluisterd. Dit is wel heul slecht hoor. Die melodie doet me meteen al denken aan '(We Are) Indestructable'. Daarnaast zit het zo simpel in elkaar dat het amateuristisch over begint te komen. Hij speelt het inderdaad op safe. Van melody-man naar stupid-piece-of-crap-man.

R.I.P. Frontliner.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2013 20:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker


@27:00 :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2013 20:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vindt hem eigenlijk nog best wel geinig klinken
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2013 21:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2013 23:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

W0uT3R schreef:
Hmm, vind frontliner z'n stijl op zich niet vervelend. Maar dit irritante wub-wub-wub-dubstep geluidje irriteert me een beetje.


Dat vind ik juist tof van de laatste Frontliner tracks, al melkt hij de synth wel een beetje uit zo. Maar tot op heden verveeld het mij nog niet.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks