Nee zeg, dacht dat dat indistructable ofzo het slechtste was wat deze man kon maken. Blijkbaar niet dus. Dit klinkt werkelijk helemaal nergens naar imo. Introtje valt nog te doen. Vocals zijn niet heel storend, maar totaal geen toevoeging bij deze plaat. Dat dubstep elementje was ik al kots misselijk van toen dat geintroduceerd werd door nc. Tegenwoordig hebben steeds meer platen het, een trieste ontwikkeling en ook nergens voor nodig. En dan die kicks...

.
Toch gek dat frontliner niet echt constant goed kan produceren. Na een album waar pakweg 5/6 leuke tracks op staan en de rest meuk is, heeft ie een heel goed half/driekwart jaar qua producties en dan stort het weer helemaal in.