Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Bericht Geplaatst op 22 aug 2011 22:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Werd ook op intents gedraaid trouwens
Bericht Geplaatst op 23 aug 2011 10:39 
 
Hardtraxx Veteran

@ 0:46 en 1:24 hoempa hoempa?
Bericht Geplaatst op 23 aug 2011 12:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Superdikke intro :drool:
alleen jammer dat de climax en break niet veel soeps zijn in mijn ogen :cry:
Bericht Geplaatst op 23 aug 2011 16:53 
 
Hardtraxx Veteran



Frontliner ft. Ellie - Lose The Style

heel matige track, met happy hardcore achtige kicks..
Bericht Geplaatst op 23 aug 2011 23:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker



Dit is pure crap.
Bericht Geplaatst op 23 aug 2011 23:48 
 

Duruz schreef:
@ 0:46 en 1:24 hoempa hoempa?

Heerlijk is dat :worship:
Bericht Geplaatst op 23 aug 2011 23:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit zeg ik eigenlijk nooit over Frontliner's tracks, maar dit is echt totaal niet mijn ding!
Bericht Geplaatst op 23 aug 2011 23:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dit heeft wel een heel hoog Milk Inc gehalte.
Bericht Geplaatst op 24 aug 2011 00:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Taxi schreef:
Dit heeft wel een heel hoog Milk Inc gehalte.


Held :D Feit dat waar is ;)
Bericht Geplaatst op 24 aug 2011 13:05 
 
Hardtraxxer

ik vind hem wel dik , beetje oldschool achtig :D zo zie je dat die ook anders kan dan raw en mainstream
Bericht Geplaatst op 24 aug 2011 13:50 
 
Hardtraxxer

Hoe komt iedereen nu weer op die titel.
Waar halen ze dat vandaan?? >.<

En wie is Ellie? Ze heeft ook al een grote rol in de G4H track Sorrow.
Goede zangeres.

Maar Frontliner had eerst geen break in dit nummer, maar met break klinkt het echt een stuk lekkerder ;)
Bericht Geplaatst op 24 aug 2011 21:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is echt te vet op een festival met je vrienden, bier en het zonnetje op de achtergrond! :D
Bericht Geplaatst op 24 aug 2011 21:50 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

klink echt heel dik :O hou wel van zulke platen
Bericht Geplaatst op 24 aug 2011 22:31 
 
Hardtraxx Elite

Haha is dit een grap?
Bericht Geplaatst op 25 aug 2011 10:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Dit is echt te vet op een festival met je vrienden, bier en het zonnetje op de achtergrond! :D
Plaatje voor volgende zomer dan..
Bericht Geplaatst op 25 aug 2011 10:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
Superdikke intro :drool:

Mooi vocal ja.
Bericht Geplaatst op 25 aug 2011 12:20 
 
Hardtraxx Newbie

dikke track !
Bericht Geplaatst op 25 aug 2011 13:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nrgizer schreef:
Taxi schreef:
Dit heeft wel een heel hoog Milk Inc gehalte.


Held :D Feit dat waar is ;)


feiten zijn altijd waar :$
Bericht Geplaatst op 25 aug 2011 16:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Nando schreef:
Dit is echt te vet op een festival met je vrienden, bier en het zonnetje op de achtergrond! :D
Plaatje voor volgende zomer dan..

Laten we dit plaatje maar gewoon vergeten. :)
Bericht Geplaatst op 25 aug 2011 16:42 
 
Hardtraxx Veteran

Doet me denken aan

Bericht Geplaatst op 26 aug 2011 15:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet echt hardstyle dit :/
Bericht Geplaatst op 26 aug 2011 17:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die climax is pure hands-up man.
Bericht Geplaatst op 26 aug 2011 20:35 
 
Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
Die climax is pure hands-up man.


inderdaad :D
Bericht Geplaatst op 25 sep 2011 16:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wat een crap, frontliner wil de top 40 in ofzo?
Bericht Geplaatst op 25 sep 2011 16:25 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Beetje jammer van die kick idd
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks