wow geak 
Related topics
- View the latest post: Frequencerz - X-Pand (FUSION095)
- View the latest post: Turning Point (28-09-12, Pand 3 Deventer)
- View the latest post: 1 year anniversary of Raw Essentials (11/05/2012,Pand 3 Deventer)
- View the latest post: Turning Point (10-02-2012, Pand 3, Deventer)
- View the latest post: Vengeance (23-04-2010, Pand 3 Deventer)
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Sub Zero Project - Back To The Moment
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
Moderators
-
THardtraxx Newbie
- 36 posts member since 2011
- last seen Apr 2011
Vind 't begin van 't melodietje wat weg hebben van Auditory Nerve!
komt dan wel enige fantasie bij kijken, want ik hoor dat dus totaal nietMannonymous wrote:Vind 't begin van 't melodietje wat weg hebben van Auditory Nerve!
Vind er weinig aan. Alleen intro is wel leuk.
De eeste 4 noten van het melodietjeMaximum wrote:komt dan wel enige fantasie bij kijken, want ik hoor dat dus totaal nietMannonymous wrote:Vind 't begin van 't melodietje wat weg hebben van Auditory Nerve!
-
P
- 8 posts member since 2010
- last seen Jul 2012
Veel positieve reacties, thx! 
Randy draaide hem afgelopen weekend, wat zit er een heerlijk Sci-fi sfeertje in die track! 
Had natuurlijk Pepi zelf ff verwacht op de dansvloer, alhoewel die wel wat leeg was.. maar toch
Had natuurlijk Pepi zelf ff verwacht op de dansvloer, alhoewel die wel wat leeg was.. maar toch
Dat heb ik dus ook, maar wat een bazen trackMannonymous wrote:Vind 't begin van 't melodietje wat weg hebben van Auditory Nerve!
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Nice! 
Fucking hell, vind deze echt super vet. In de auto op volle speakers hoef je geeneens het gaspedaal in te trappen, je gaat automatisch al vooruit!

Geweldige plaat! Bevat alle elementen die een track voor mij goed kunnen maken (duister, energievol, euforisch, hard, origineel) en dat ook nog eens gecombineerd op een geweldige manier! 
Ziekelijk nummer!
Net als Phaser en Driver een lekker tempo!
Laat ze maar snel een preview uploaden
Net als Phaser en Driver een lekker tempo!
Laat ze maar snel een preview uploaden
Klopt, ik ook, en ik vind Auditory Nerve echt een zeurnummer! Dat is dan ook een minpunt aan deze track, niet dat de Frequencerz daar wat aan kunnen doen!Mannonymous wrote:De eeste 4 noten van het melodietjeMaximum wrote:komt dan wel enige fantasie bij kijken, want ik hoor dat dus totaal nietMannonymous wrote:Vind 't begin van 't melodietje wat weg hebben van Auditory Nerve!Verder niet hoor. Maar ik moest er gewoon steeds aan denken
Verder vind ik er een heerlijke drive inzitten, en de vocals zijn gewoon gruwelijk. Klinkt weer strak!