Last edited by TheSoundOfHardstylez on 03 Nov 2012 18:52, edited 3 times in total.
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Sub Zero Project - Back To The Moment
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
Moderators
-
THardtraxx Addict
- 1063 posts member since 2012
- last seen Dec 2014
Het klinkt heel vet maar ze mogen wel een keer hun sound veranderen. die heb ik onderhand wel een keer gehoord
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Gotta love screeches. 
-
CHardtraxx Elite
- 2263 posts member since 2011
- last seen Mar 2024
Klinkt weer super dik! 
Wow nog geen gezeur over de pitchkicks in de climax
.
Dikke track weer, ze mogen wel weer eens wat hq online mieteren, ik wil die shit in goeie kwaliteit!
Dikke track weer, ze mogen wel weer eens wat hq online mieteren, ik wil die shit in goeie kwaliteit!
Gruwelijk weer, ben dan ook niet anders gewend van de Frequencerz.
Case Dj wrote:Deze klonk lekker gisteren
Jezus wat heb ik weer gemist... wat een heerlijke plaat!
Frequencerz stellen mij nooit teleur! 
intro is gewoon Revolution 2.0....hopelijk veranderen ze snel hun sounds een beetje want wordt nu beetje teveel van het goede imo.
eensch met dit.Intervention wrote:intro is gewoon Revolution 2.0....hopelijk veranderen ze snel hun sounds een beetje want wordt nu beetje teveel van het goede imo.
-
RHardtraxxer
- 157 posts member since 2012
- last seen May 2018
Heb er nu nog geen genoeg van maar snap wel dat dit vervelend kan worden, vooral na de nog klaar staande nieuwe lading tracks
-
DHardtraxxer
- 572 posts member since 2012
- last seen Apr 2015
Ik vind het lekker blijven hoorIntervention wrote:intro is gewoon Revolution 2.0....hopelijk veranderen ze snel hun sounds een beetje want wordt nu beetje teveel van het goede imo.
Typisch Frequencerz, en ik hou ervan
Godverdomme is dat filmpje privé geworden!

-
SHardtraxxer
- 801 posts member since 2011
- last seen Jul 2018
Eigen sound hebben is niet erg. Hun stijl bevalt me prima. Die sounds van headhunterz en wildstylez zijn ook steeds het zelfde en ook steeds bootlegs, klaag daar maar is overDaBerry wrote:Intervention wrote:intro is gewoon Revolution 2.0....hopelijk veranderen ze snel hun sounds een beetje want wordt nu beetje teveel van het goede imo.
-
M
- 1 posts member since 2012
- last seen Sep 2012
Best wel ok die track eens kijken wat ze vanavond allemaal in de dynamo Ehv gaan draaien
Eigen sound is niet erg idd maar wel als die wordt uitgemolken in dat gevoel krijg ik nu een beetje bij frequencerz, sinds revolution en alles wat daarna kwam heeft diezelfde sounds.Snitch_MP wrote:Eigen sound hebben is niet erg. Hun stijl bevalt me prima. Die sounds van headhunterz en wildstylez zijn ook steeds het zelfde en ook steeds bootlegs, klaag daar maar is overDaBerry wrote:Intervention wrote:intro is gewoon Revolution 2.0....hopelijk veranderen ze snel hun sounds een beetje want wordt nu beetje teveel van het goede imo.
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
dat heeft er dan weer helemaal niks mee te makenSnitch_MP wrote:Eigen sound hebben is niet erg. Hun stijl bevalt me prima. Die sounds van headhunterz en wildstylez zijn ook steeds het zelfde en ook steeds bootlegs, klaag daar maar is overDaBerry wrote:Intervention wrote:intro is gewoon Revolution 2.0....hopelijk veranderen ze snel hun sounds een beetje want wordt nu beetje teveel van het goede imo.
Zeker geen verkeerde plaat! Maar ik zou wel is wat nieuwe sounds willen zien 
Heel vette melo, al komt me de melo wel bekend voor. Dikke plaat!
Vind het persoonlijk een tegenvaller, mid-intro is zoals Revolution (Live Edit) en de pitchkicks verneuken echt veel...
Last edited by Vincent_ on 27 Nov 2012 12:06, edited 1 time in total.
-
AHardtraxx Addict
- 1827 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
erg vet nummer! melodie komt ook mij best bekend voor!
iemand idee waarvan?
als het zo is zou ik dat wel heel jammer vinden! ook bij Burnin is de melodie bijna hetzelfde als van een ander nummer! dus laten we hopen van niet!
iemand idee waarvan?
als het zo is zou ik dat wel heel jammer vinden! ook bij Burnin is de melodie bijna hetzelfde als van een ander nummer! dus laten we hopen van niet!