Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 13:31 
 
Hardtraxx Addict

Artiest: Frequencerz

Track(s): We Won't Sleep

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 13:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

heel dik live
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 15:40 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Het klinkt heel vet maar ze mogen wel een keer hun sound veranderen. die heb ik onderhand wel een keer gehoord
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 16:09 
 
Hardtraxx Veteran

Gotta love screeches. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 19:00 
 
Hardtraxx Elite

Klinkt weer super dik! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 19:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wow nog geen gezeur over de pitchkicks in de climax :huh: .
Dikke track weer, ze mogen wel weer eens wat hq online mieteren, ik wil die shit in goeie kwaliteit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 20:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gruwelijk weer, ben dan ook niet anders gewend van de Frequencerz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 21:15 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Deze klonk lekker gisteren :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 22:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Case Dj schreef:
Deze klonk lekker gisteren :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 23:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jezus wat heb ik weer gemist... wat een heerlijke plaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2012 10:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Frequencerz stellen mij nooit teleur! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2012 14:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

intro is gewoon Revolution 2.0....hopelijk veranderen ze snel hun sounds een beetje want wordt nu beetje teveel van het goede imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2012 19:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Intervention schreef:
intro is gewoon Revolution 2.0....hopelijk veranderen ze snel hun sounds een beetje want wordt nu beetje teveel van het goede imo.

eensch met dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2012 19:28 
 
Hardtraxxer

Heb er nu nog geen genoeg van maar snap wel dat dit vervelend kan worden, vooral na de nog klaar staande nieuwe lading tracks
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2012 19:49 
 
Hardtraxxer

Intervention schreef:
intro is gewoon Revolution 2.0....hopelijk veranderen ze snel hun sounds een beetje want wordt nu beetje teveel van het goede imo.


Ik vind het lekker blijven hoor :)
Typisch Frequencerz, en ik hou ervan :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 10:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Godverdomme is dat filmpje privé geworden! :thumbdown: :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 13:45 
 
Hardtraxxer

DaBerry schreef:
Intervention schreef:
intro is gewoon Revolution 2.0....hopelijk veranderen ze snel hun sounds een beetje want wordt nu beetje teveel van het goede imo.


Eigen sound hebben is niet erg. Hun stijl bevalt me prima. Die sounds van headhunterz en wildstylez zijn ook steeds het zelfde en ook steeds bootlegs, klaag daar maar is over
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2012 11:38 
 
Hardtraxx Newbie

Best wel ok die track eens kijken wat ze vanavond allemaal in de dynamo Ehv gaan draaien
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2012 11:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Snitch_MP schreef:
DaBerry schreef:
Intervention schreef:
intro is gewoon Revolution 2.0....hopelijk veranderen ze snel hun sounds een beetje want wordt nu beetje teveel van het goede imo.


Eigen sound hebben is niet erg. Hun stijl bevalt me prima. Die sounds van headhunterz en wildstylez zijn ook steeds het zelfde en ook steeds bootlegs, klaag daar maar is over


Eigen sound is niet erg idd maar wel als die wordt uitgemolken in dat gevoel krijg ik nu een beetje bij frequencerz, sinds revolution en alles wat daarna kwam heeft diezelfde sounds.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2012 11:57 
 
Hardtraxx Elite

Snitch_MP schreef:
DaBerry schreef:
Intervention schreef:
intro is gewoon Revolution 2.0....hopelijk veranderen ze snel hun sounds een beetje want wordt nu beetje teveel van het goede imo.


Eigen sound hebben is niet erg. Hun stijl bevalt me prima. Die sounds van headhunterz en wildstylez zijn ook steeds het zelfde en ook steeds bootlegs, klaag daar maar is over


dat heeft er dan weer helemaal niks mee te maken
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2012 17:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Filmpje is kapoet

Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2012 17:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zeker geen verkeerde plaat! Maar ik zou wel is wat nieuwe sounds willen zien :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 09:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel vette melo, al komt me de melo wel bekend voor. Dikke plaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 09:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vind het persoonlijk een tegenvaller, mid-intro is zoals Revolution (Live Edit) en de pitchkicks verneuken echt veel...
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 11:48 
 
Hardtraxx Addict

erg vet nummer! melodie komt ook mij best bekend voor!
iemand idee waarvan? :P
als het zo is zou ik dat wel heel jammer vinden! ook bij Burnin is de melodie bijna hetzelfde als van een ander nummer! dus laten we hopen van niet! :)
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks