Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 14:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Leuk frequencerz trackje, doet me denken aan hun oudere releases. Prima om die sound weer eens te horen
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2012 17:33 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Deze heet We Won't Sleep


+/- 44 minuten
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2012 20:42 
 
Hardtraxx Veteran

Jammer van de pitchkicks, voor de rest dikke drive in het nummer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2012 20:46 
 

Kom op man, die pitch??? Tjeezus
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2012 21:49 
 
Hardtraxx Addict

Klinkt lekker zeg :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2012 22:52 
 
Hardtraxx Elite

Ik hoor de grote vriend van Coone, Lil john ofzo. Wel een lekkere track. Energiek introotje, lekkere melo. Wel een beetje een hoge kick, maar de kick kan dat opzich wel hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2012 15:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Melo is dik in orde!
Prima track :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2012 15:21 
 

Gister gehoord op Fusion, heerlijke plaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2012 16:49 
 
Hardtraxx Veteran

helaas erg standaard Frequencerz plaat :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2012 16:52 
 
Hardtraxxer

stefaneke schreef:
Gister gehoord op Fusion, heerlijke plaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2012 18:02 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Vocals vind ik niet geweldig. Intro is wel gaaf met die screeches weer. Climax vind ik niks aan. Ook die pitchkicks klinken verschrikkelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2012 21:04 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Intervention schreef:
intro is gewoon Revolution 2.0....hopelijk veranderen ze snel hun sounds een beetje want wordt nu beetje teveel van het goede imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2012 21:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niks voor mij dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 14:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Love the freq-sound! Weer een leuk plaatje, geen klapper, maar klinkt weer goed!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 14:44 
 

Luistert lekker weg en live doet ie het ook goed, maar geen toppertje :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 14:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan de mid nog net wel waarderen, maar het is wel continu hetzelfde recept. Kicks, synths en screeches mogen onderhand wel anders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 18:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Kan de mid nog net wel waarderen, maar het is wel continu hetzelfde recept. Kicks, synths en screeches mogen onderhand wel anders.

helemaal mee eens. al vind ik zelfs die mid saai en kots ik over die overdreven pitch heen
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2012 01:36 
 
Hardtraxxer

delange schreef:
Nando schreef:
Kan de mid nog net wel waarderen, maar het is wel continu hetzelfde recept. Kicks, synths en screeches mogen onderhand wel anders.

helemaal mee eens. al vind ik zelfs die mid saai en kots ik over die overdreven pitch heen

Zeker waar. Je kan de Frequencerz kicks (en in het algemeen) elke track van hun zo herkennen. Opzich wel vet, maar niet als het vaak hetzelfde is. Attention en Fire vind ik ook kapot veel op elkaar lijken en nu deze ook al met Revolution.
Ze hebben zo'n vette sound! En veel tracks zijn zeker leip maar dit is een beetje jammer
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2012 18:35 
 
Hardtraxx Veteran

Intro is weer drive in het kwadraat waar ik geen genoeg van kan krijgen maar de pitchkicks verneuken de hele climax, wat lelijk. Melodie is dan wel weer vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2012 19:28 
 
Hardtraxx Veteran

Die kicks gaan wel aardig hoog ja..
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2012 21:22 
 
Hardtraxx Veteran

Gaan DJ's ooit begrijpen dat een succesformule nooit voor eeuwig blijft lopen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2012 00:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lekkere track hoor, vette vocals ook! Jammer van die pitchkicks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2012 11:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Gaan DJ's ooit begrijpen dat een succesformule nooit voor eeuwig blijft lopen?

Nee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2012 11:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Firetrap schreef:
Gaan DJ's ooit begrijpen dat een succesformule nooit voor eeuwig blijft lopen?

Nee.

:lol:
true
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2012 12:03 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Lelijke pitchkicks, geen interessante melodie en die screeches in de intro heb ik al vaker gehoord.
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks