Leuk frequencerz trackje, doet me denken aan hun oudere releases. Prima om die sound weer eens te horen
Deze heet We Won't Sleep
View on YouTube
+/- 44 minuten
stefaneke wrote:Gister gehoord op Fusion, heerlijke plaat!
Intervention wrote:intro is gewoon Revolution 2.0....hopelijk veranderen ze snel hun sounds een beetje want wordt nu beetje teveel van het goede imo.
helemaal mee eens. al vind ik zelfs die mid saai en kots ik over die overdreven pitch heenNando wrote:Kan de mid nog net wel waarderen, maar het is wel continu hetzelfde recept. Kicks, synths en screeches mogen onderhand wel anders.
Zeker waar. Je kan de Frequencerz kicks (en in het algemeen) elke track van hun zo herkennen. Opzich wel vet, maar niet als het vaak hetzelfde is. Attention en Fire vind ik ook kapot veel op elkaar lijken en nu deze ook al met Revolution.delange wrote:helemaal mee eens. al vind ik zelfs die mid saai en kots ik over die overdreven pitch heenNando wrote:Kan de mid nog net wel waarderen, maar het is wel continu hetzelfde recept. Kicks, synths en screeches mogen onderhand wel anders.
Nee.Firetrap wrote:Gaan DJ's ooit begrijpen dat een succesformule nooit voor eeuwig blijft lopen?
Mr Lellebel wrote:Nee.Firetrap wrote:Gaan DJ's ooit begrijpen dat een succesformule nooit voor eeuwig blijft lopen?