delange schreef:
Nando schreef:
Kan de mid nog net wel waarderen, maar het is wel continu hetzelfde recept. Kicks, synths en screeches mogen onderhand wel anders.
helemaal mee eens. al vind ik zelfs die mid saai en kots ik over die overdreven pitch heen
Zeker waar. Je kan de Frequencerz kicks (en in het algemeen) elke track van hun zo herkennen. Opzich wel vet, maar niet als het vaak hetzelfde is. Attention en Fire vind ik ook kapot veel op elkaar lijken en nu deze ook al met Revolution.
Ze hebben zo'n vette sound! En veel tracks zijn zeker leip maar dit is een beetje jammer