Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 15:34 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Artiest: Freakz At Night

Track(s): TBA

Sample/video: https://www.facebook.com/video.php?v=1066345680057878
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 15:35 
 
Hardtraxxer

:thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 15:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Held op Sokken schreef:
:thumbdown:

Laten we eerst de rest maar eens afwachten :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 15:43 
 
Hardtraxx Veteran

RadicelArmy schreef:
Laten we eerst de rest maar eens afwachten :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 15:47 
 
Hardtraxxer

RadicelArmy schreef:
Held op Sokken schreef:
:thumbdown:

Laten we eerst de rest maar eens afwachten :thumbup:


je kan toch wel verwachten wat erna komt

hint hint kick, screech anti :whistle:

Maar we wachten af, zoals we altijd netjes doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 15:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat wil je anders doen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 15:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aaah daar hebben we de vocal weer. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 16:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt als een vette kick :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 16:07 
 
Hardtraxx Veteran

Lol, die vocal is regelrecht geknipt uit HHZ - Eternalize. Je hoort dat geluidje er nog onder zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 16:09 
 
Hardtraxx Veteran

iMark schreef:
Lol, die vocal is regelrecht geknipt uit HHZ - Eternalize. Je hoort dat geluidje er nog onder zitten.


Zo inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 16:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

huh idd wtf xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 16:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 16:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

je zou toch denken dat ze wel ergens een kale vocal hebben liggen voor de afsluitende act van Hardbass >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 17:00 
 
Hardtraxxer

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 17:03 
 
Hardtraxx Veteran

iMark schreef:
Lol, die vocal is regelrecht geknipt uit HHZ - Eternalize. Je hoort dat geluidje er nog onder zitten.


Haha slecht dit :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 17:21 
 
Hardtraxx Veteran

iMark schreef:
Lol, die vocal is regelrecht geknipt uit HHZ - Eternalize. Je hoort dat geluidje er nog onder zitten.

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 17:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vocal of niet, Seven 2.0 of niet, ik begin toch wel benieuwd te raken.. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 19:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iMark schreef:
Lol, die vocal is regelrecht geknipt uit HHZ - Eternalize. Je hoort dat geluidje er nog onder zitten.


:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 19:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hahaha man man man :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 19:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dat is wel erg goedkoop ja...
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 19:26 
 
Hardtraxx Elite

iMark schreef:
Lol, die vocal is regelrecht geknipt uit HHZ - Eternalize. Je hoort dat geluidje er nog onder zitten.

Ooh wat goedkoop!! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 20:10 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Don't worry, deze vocal is even snel neergezet voor het Hard Bass gevoel en zit dus niet in de track zelf ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 20:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dan is het toch gewoon raar dat het op social media word gezet? Dit snap ik echt totaal niet he, zet het er dan gewoon niet op. Naja, bedankt voor de opheldering.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 20:16 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Dan is het toch gewoon raar dat het op social media word gezet? Dit snap ik echt totaal niet he, zet het er dan gewoon niet op. Naja, bedankt voor de opheldering.

Je kan ook van een mug een olifant maken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 20:24 
 
Hardtraxx Veteran

Die vocal is wel leuker dan die bijvoorbeeld Minus Millitia gebruikte. Neem aan dat op Hard Bass wel wat vocal edits zijn? Heeft imo wel een toegevoegde waarde.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks