Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 21:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Dan is het toch gewoon raar dat het op social media word gezet? Dit snap ik echt totaal niet he, zet het er dan gewoon niet op. Naja, bedankt voor de opheldering.

inderdaad ontzettend raar dat je het publiek warm wilt hebben voor hard bass over een paar dagen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 01:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deetox schreef:
zit dus niet in de track zelf ;)


Dit betekent dat er alsnog geen track is met een krachtige HARD BASS! vocaal?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 13:46 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Deetox schreef:
zit dus niet in de track zelf ;)


Dit betekent dat er alsnog geen track is met een krachtige HARD BASS! vocaal?


Ik neem aan dat Deetox bedoeld dat die specifieke "geknipte" vocal niet daadwerkelijk in de track zit. Wel een "kale" Hardbass vocal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 14:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deetox schreef:
Paultheone schreef:
Dan is het toch gewoon raar dat het op social media word gezet? Dit snap ik echt totaal niet he, zet het er dan gewoon niet op. Naja, bedankt voor de opheldering.

Je kan ook van een mug een olifant maken :)

Dit is Hardtraxx, hè?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2015 01:09 
 
Hardtraxx Elite

Wat saai dit, kom op man... Echt slaapverwekkend tot nu toe :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2015 20:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2015 20:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heeeeerlijk live :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2015 20:41 
 

Dikke track :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2015 21:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dat hoge screechpiepje vind ik persoonlijk nergens naar klinken, evenals dat geluid in de climax, daarnaast vind ik dat de break nogal plotseling komt en wat betreft de kick is het volgens mij weer standaard E-force kick.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2015 17:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2015 18:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Net even het BPM wat omlaag gegooid want dit is thuis niet om aan te horen :lol:

Met verlaagd BPM is het een best leuke track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2015 18:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was live allemaal best lache, maar vind het nu eigenlijk maar flink saai klinken...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2015 18:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

156 bpm, is niks mis mee, op dat tempo is ie altijd gedraaid sinds hardbass en zal ie vast ook zn release krijgen..

verder is dit inderdaad wel meer een plaat voor op de dansvloer ja..
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks