Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2014 00:02 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Artiest: Festuca

Track(s): Intro tool, Ziggodown, Stupid Beat, In The Shadows (Festuca Qapital Edit)

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2014 00:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

+1 voor de naam Ziggodown :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2014 00:33 
 
Hardtraxx Veteran

In The Shadows (Festuca Qapital Edit) :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2014 11:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2014 12:15 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Hier word ik wel blij van :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2014 12:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Stupid beat met dezelfde kicks als History is a lie? Klinkt goed :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2014 13:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

En dan nog te bedenken dat sommige HTers hem zaten af te kraken :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2014 14:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Magnetron schreef:
Hier word ik wel blij van :worship:


Anders ik wel :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2014 15:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heel vet dit :thumbsup:

Hopelijk komen ze tijdje na het feest als Free Release :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2014 17:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mitzinator schreef:
In The Shadows (Festuca Qapital Edit) :drool:

Kick klinkt heel dik!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2014 19:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik snap ook niet waarom mensen wat tegen hem hebben, wat ik nu zo hoor en dan ook platen als HIAL en Devastation... goed bezig hoor! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2014 19:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

neem aan dat Festuca de boel gaat openen op Qapital? als je in het eerste uur al zulke nummers kunt verwachten zie ik het heel positief in ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2014 21:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

holy shit die kick van ziggodown! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2014 15:37 
 
Hardtraxx Veteran

Goeie cakes
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2014 01:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Baas :D .
+1 voor de naam Ziggodown
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2014 10:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Klinkt best nice, maar weet niet wat die tweede kick moet voorstellen? :P Een soort tussen kickje ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2014 14:53 
 
Artiest
Avatar gebruiker

mr_vertigo schreef:
Klinkt best nice, maar weet niet wat die tweede kick moet voorstellen? :P Een soort tussen kickje ofzo?

Een nieuwe track :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2014 15:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Festuca schreef:
mr_vertigo schreef:
Klinkt best nice, maar weet niet wat die tweede kick moet voorstellen? :P Een soort tussen kickje ofzo?

Een nieuwe track :p

Mag wel ietswat meer lage frequenties in, imo. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2014 15:39 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Raven schreef:
Festuca schreef:
mr_vertigo schreef:
Klinkt best nice, maar weet niet wat die tweede kick moet voorstellen? :P Een soort tussen kickje ofzo?

Een nieuwe track :p

Mag wel ietswat meer lage frequenties in, imo. ;)

Wait wut? :huh: :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2014 17:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Festuca schreef:
Raven schreef:
Festuca schreef:
Een nieuwe track :p

Mag wel ietswat meer lage frequenties in, imo. ;)

Wait wut? :huh: :D

/sarcasm ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2014 18:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Festuca schreef:
mr_vertigo schreef:
Klinkt best nice, maar weet niet wat die tweede kick moet voorstellen? :P Een soort tussen kickje ofzo?

Een nieuwe track :p


Sorry, de derde... Tweede is nice!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2014 23:17 
 

Haha godver loop ik net laatst te zeiken dat ie zo'n wurm is en het niet verdient, komt ie met dit aanzetten. :lol: Klinkt allemaal heel vet! Het zijn maar kleine stukjes maar toch. Ik geef t nog een kans :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2014 00:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Festuca schreef:
mr_vertigo schreef:
Klinkt best nice, maar weet niet wat die tweede kick moet voorstellen? :P Een soort tussen kickje ofzo?

Een nieuwe track :p


Al die stukjes vormen een teaser van nieuwe tracks zeg maar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2014 00:25 
 
Hardtraxx Veteran

mr_vertigo schreef:
Al die stukjes vormen een teaser van nieuwe tracks zeg maar?


Citaat:
Track(s): Intro tool, Ziggodown, Stupid Beat, In The Shadows (Festuca Qapital Edit)


No fucking way?! :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2014 00:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Qlown schreef:
mr_vertigo schreef:
Al die stukjes vormen een teaser van nieuwe tracks zeg maar?


Citaat:
Track(s): Intro tool, Ziggodown, Stupid Beat, In The Shadows (Festuca Qapital Edit)


No fucking way?! :oh:


Nog nooit iets gezien in die vorm, dus vraag het alleen ff... kalmpjes aan maat :P
EDIT: Bovendien check ik het nog maar even, want als ie die derde kick gaat gebruiken voor een track moet er nog een hoop mee gebeuren imo!
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks