Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2014 00:30 
 
Hardtraxx Veteran

Arrow schreef:
En dan nog te bedenken dat sommige HTers hem zaten af te kraken :p


Het was meer dat sommige, waaronder ik, het apart vonden dat hij in een keer overal geboekt wordt en de kans krijgt boven namen als Phuture Noize, Typhoon. Niet dat ik het hem niet gun en hij slecht is, hij heeft zich in mijn ogen nog niet echt bewezen. Maar na deze previews heb ik er wel vertrouwen in dat hij wat kan laten zien. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2014 00:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Arrow schreef:
En dan nog te bedenken dat sommige HTers hem zaten af te kraken :p


Het was meer dat sommige, waaronder ik, het apart vonden dat hij in een keer overal geboekt wordt en de kans krijgt boven namen als Phuture Noize, Typhoon. Niet dat ik het hem niet gun en hij slecht is, hij heeft zich in mijn ogen nog niet echt bewezen. Maar na deze previews heb ik er wel vertrouwen in dat hij wat kan laten zien. :thumbsup:


Ah okeoke, njah maar The Vision mag ook wel wat vaker geboekt worden vind ik, maar deze previews zijn idd dik. Beter houd je dit stijltje aan Festuca :thumbsup: :woot: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2014 00:34 
 
Hardtraxx Veteran

mr_vertigo schreef:
Qlown schreef:
mr_vertigo schreef:
Al die stukjes vormen een teaser van nieuwe tracks zeg maar?


Citaat:
Track(s): Intro tool, Ziggodown, Stupid Beat, In The Shadows (Festuca Qapital Edit)


No fucking way?! :oh:


Nog nooit iets gezien in die vorm, dus vraag het alleen ff... kalmpjes aan maat :P
EDIT: Bovendien check ik het nog maar even, want als ie die derde kick gaat gebruiken voor een track moet er nog een hoop mee gebeuren imo!


Was niet aanvallend bedoeld hoor. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2014 10:53 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Arrow schreef:
En dan nog te bedenken dat sommige HTers hem zaten af te kraken :p


Het was meer dat sommige, waaronder ik, het apart vonden dat hij in een keer overal geboekt wordt en de kans krijgt boven namen als Phuture Noize, Typhoon. Niet dat ik het hem niet gun en hij slecht is, hij heeft zich in mijn ogen nog niet echt bewezen. Maar na deze previews heb ik er wel vertrouwen in dat hij wat kan laten zien. :thumbsup:


Waarom is Typhoon dan wel zo geweldig, wat ik hoor uit die tracks is gewoon RR2? :P
en PN vind ik tot recent pas qua producties echt wat beter uit de verf komen als je naar de kicks en mastering van hun oudere platen kijkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2014 14:15 
 
Hardtraxxer

Kan niet wachten om deze in de ziggodome te horen :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2014 15:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Arrow schreef:
En dan nog te bedenken dat sommige HTers hem zaten af te kraken :p


Het was meer dat sommige, waaronder ik, het apart vonden dat hij in een keer overal geboekt wordt en de kans krijgt boven namen als Phuture Noize, Typhoon. Niet dat ik het hem niet gun en hij slecht is, hij heeft zich in mijn ogen nog niet echt bewezen. Maar na deze previews heb ik er wel vertrouwen in dat hij wat kan laten zien. :thumbsup:


http://partyflock.nl/artist/61099:Phuture-Noize
17 toekomstige boekingen, stonden op Hardbass etc. nee ik heb niet het idee dat Festuca boven hun geboekt word.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2014 15:31 
 

Ventrue schreef:
Basshunterzz schreef:
Arrow schreef:
En dan nog te bedenken dat sommige HTers hem zaten af te kraken :p


Het was meer dat sommige, waaronder ik, het apart vonden dat hij in een keer overal geboekt wordt en de kans krijgt boven namen als Phuture Noize, Typhoon. Niet dat ik het hem niet gun en hij slecht is, hij heeft zich in mijn ogen nog niet echt bewezen. Maar na deze previews heb ik er wel vertrouwen in dat hij wat kan laten zien. :thumbsup:


http://partyflock.nl/artist/61099:Phuture-Noize
17 toekomstige boekingen, stonden op Hardbass etc. nee ik heb niet het idee dat Festuca boven hun geboekt word.

Vóór Hardbass wel, door Hardbass is Phuture Noize keihard doorgebroken. Daarvoor hadden ze echt nog niet veel grote boekingen, nauwelijks zelfs. Festuca stond daarvoor al wel op Freaqshow bijvoorbeeld
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2014 16:19 
 
Hardtraxx Veteran


Tijden mag je zelf zoeken, daar ben ik te lui voor. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2014 18:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

1. Festuca - Qapital Intro Tool
2. Devin Wild & Festuca - Electrifying
3. Festuca - Changes (Qapital Edit)
4. Killer Clown - Silentium (NC & Festuca Edit)
5. Project One - Numbers (Wildstylez Remix)
6. Noisecontrollers - What?!
7. Festuca - The Killers Path
8. Festuca - The Owl
9. Festuca & Sub Zero Project vs X-System - In The Shadows (Qapital Edit)
10. Festuca & MC Da Syndrome - ADHD Tool
11. Noisecontrollers - Come Wake Up
12. Festuca - Stupid Beat (Live Tool)
13. Festuca & Alternate - History Is A Lie (Qapital Edit)
14. Festuca - Ziggodown (Qapital Tool)
15. Francesco Zeta - Prepare The Weapons
16. D-Mind vs Festuca & D-Teq - Massacre (Festuca Kicktool Edit)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2014 18:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Tracks klonken best vet, alleen geen fan van die derde in je teaser. 4e is het best.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks