Basshunterzz schreef:
Arrow schreef:
En dan nog te bedenken dat sommige HTers hem zaten af te kraken :p
Het was meer dat sommige, waaronder ik, het apart vonden dat hij in een keer overal geboekt wordt en de kans krijgt boven namen als Phuture Noize, Typhoon. Niet dat ik het hem niet gun en hij slecht is, hij heeft zich in mijn ogen nog niet echt bewezen. Maar na deze previews heb ik er wel vertrouwen in dat hij wat kan laten zien.

Waarom is Typhoon dan wel zo geweldig, wat ik hoor uit die tracks is gewoon RR2?
en PN vind ik tot recent pas qua producties echt wat beter uit de verf komen als je naar de kicks en mastering van hun oudere platen kijkt.