Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2012 16:45 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Artiest: Festuca

Track(s): Mechanized

Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2012 16:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Midintro is dik, vind de climax er alleen niet helemaal bij passen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2012 17:02 
 
Hardtraxx Addict

Zygoma schreef:
Midintro is dik, vind de climax er alleen niet helemaal bij passen ;)

Niet mee eens. Vind juist dat je eindelijk niet weer zo'n overblije climax hebt gemaakt bij zo'n dikke intro :D
Intro steekt er wel bovenuit, lekker plaatje :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2012 21:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

vindt die tracks van Festuce altijd zo onzettend kinderachtig klinken.... niks voor mij dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2012 01:35 
 
Artiest
Avatar gebruiker

MelodicArtDJ schreef:
vindt die tracks van Festuce altijd zo onzettend kinderachtig klinken.... niks voor mij dit.

Whaha oke :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2012 02:05 
 

Nou Trainfreak, je gaat wel flink vooruit ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2012 12:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Eerste stuk is goed naar te luisteren maar wanneer die melodie en die kicks er in komen na 2:16 verlies ik mijn interesse.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2012 12:41 
 
Hardtraxx Veteran

Die intro is best vet! Maar die melody in de climax is wel echt :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2012 18:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Banaanslak was here
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2013 12:33 
 
Hardtraxxer

Destination schreef:
Die intro is best vet! Maar die melody in de climax is wel echt :thumbdown:

Dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2013 23:04 
 

erg lekker heur!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2013 22:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat een hondslelijke pitchkicks weer zeg... Melodie is ook zo random als de anusdamp die 's nachts soms mijn endeldarm doet verwijden :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2013 22:40 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Je ''interesses'' zeggen genoeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2013 22:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wat een slechte poging tot grappig zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2013 23:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Festuca schreef:
Je ''interesses'' zeggen genoeg

Ach, ik vind naar Amerika gaan ook leuk. Staat er ook niet bij toch? Beetje kansloze uitspraak dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2013 23:24 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Elexz schreef:
Festuca schreef:
Je ''interesses'' zeggen genoeg

Ach, ik vind naar Amerika gaan ook leuk. Staat er ook niet bij toch? Beetje kansloze uitspraak dit.

Nee die uitspraak van jou is lekker zinvol :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 10:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zucht... Als je denkt dat je met zo'n houding het ooit ver gaat schoppen in de Hardstyle heb je het goed mis. Ach, iedereen hier weet toch al dat je geen kans maakt dus dan maakt dat ook vrij weinig meer uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 11:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Elexz schreef:
Zucht... Als je denkt dat je met zo'n houding het ooit ver gaat schoppen in de Hardstyle heb je het goed mis. Ach, iedereen hier weet toch al dat je geen kans maakt dus dan maakt dat ook vrij weinig meer uit.


Vent, wtf.

Track zelf vind ik wel aardig klinken eigenlijk, niet helemaal mijn ding maar de intro is van een best redelijk niveau. Melodie is indd wel vrij simpel, dat kán ook vet zijn maar klinkt hier nogal amateuristisch. Zou hier toch wat meer tijd insteken want de climax valt een beetje in het niets na zo'n opening.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 11:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Elexz schreef:
Zucht... Als je denkt dat je met zo'n houding het ooit ver gaat schoppen in de Hardstyle heb je het goed mis. Ach, iedereen hier weet toch al dat je geen kans maakt dus dan maakt dat ook vrij weinig meer uit.

Iets te veel onnodige haat. Ben het wel eens dat Festuca wat meer pit in zijn posts mag gooien. Je tracks worden professioneler, nu je discussies nog. Nu is het nog te vaak van: "dat vind jij", "ieder z'n eigen mening" en "whaha oke xd :thumbsup: :aww: :corn: :worship: :yay: ".
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 14:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Elexz >.<

Je wordt steeds ietsjes beter Festuca, goed op weg hoor!
Ik had niet gedacht dat je na zo'n korte tijd al zulke nummers zou produceren. Het doet mij nog niet heel veel, maar ik denk dat je over een tijdje wel interesse bij mij gaat wekken als je zo blijft groeien.

Overigens: als de sounds allemaal iets beter afgewerkt waren dan had ik de mid echt heel dik gevonden. Nu klinkt het allemaal nog wat onafgewerkt en wat hol.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 14:15 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Elexz >.<

Je wordt steeds ietsjes beter Festuca, goed op weg hoor!
Ik had niet gedacht dat je na zo'n korte tijd al zulke nummers zou produceren. Het doet mij nog niet heel veel, maar ik denk dat je over een tijdje wel interesse bij mij gaat wekken als je zo blijft groeien.

Overigens: als de sounds allemaal iets beter afgewerkt waren dan had ik de mid echt heel dik gevonden. Nu klinkt het allemaal nog wat onafgewerkt en wat hol.


Thx man :) Wieweet in de toekomst :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 16:34 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Hoe lang ben je al bezig met produceren dan?

Ik vind het wel vet klinken, climax mist wel wat energie idd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 16:41 
 
Artiest
Avatar gebruiker

sjuul schreef:
Hoe lang ben je al bezig met produceren dan?

Ik vind het wel vet klinken, climax mist wel wat energie idd

ff kijken, ik denk nu iets van een jaar ofzo, vorig jaar geen tot weinig aan school gedaan, bijna alles aan producen, sinds ditjaar met een serieuse opleiding begonnen :innocent: en combineer het met muziek
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2013 16:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Wat een slechte poging tot grappig zijn.


Als TimothyB je al gaat aanspreken op je humor weet je dat de grap wel heel slecht moet zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2013 23:17 
 
Hardtraxx Addict

(mid)intro klinkt erg dik, climax had veel beter uitgewerkt kunnen worden.
En ik vind de melodie ook wel wat hebben.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks