Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 18:09 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 18:30 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Je ziet jou echt met grote stappen vooruit gaan :) Die (mid)intro? bevat echt een lekkere drive. Climax klinkt ook wel goed, melodie is niks speciaals maar hij blijft wel hangen. Kicks klinken ook in orde tot aan die hoogste pitch.

ff een vraagje er naast: Wanneer komt die free release van New Perspective? Die wil ik best graag hebben :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 18:34 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Thx man! :)

Die ga ik volgende week weggeven! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 20:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Festuca schreef:
Elexz schreef:
Festuca schreef:
Je ''interesses'' zeggen genoeg

Ach, ik vind naar Amerika gaan ook leuk. Staat er ook niet bij toch? Beetje kansloze uitspraak dit.

Nee die uitspraak van jou is lekker zinvol :lol:


Hahahahah goeie opmerking Festuca. :lol:
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks