Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2013 14:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artiest: Festuca & Alternate

Track(s): History Is A Lie

Sample/video:

Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2013 18:08 
 
Hardtraxx Elite

De tering hee! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2013 18:16 
 
Hardtraxx Veteran

'Deze video bestaat niet'

Ik weet dat deze track trouwens super dik is! Hoorde hem in een setje van Festuca @ Defqon
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2013 18:20 
 
Hardtraxx Elite

Hier dan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2013 18:46 
 
Hardtraxx Veteran

Klinkt verdomde lekker zeg :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2013 21:21 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Zoo dan, dit klinkt zeker niet verkeerd zeg. Heerlijke chaotische sounds en kicks lijken er goed bij te passen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2013 21:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Echt vet :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2013 22:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Holy knetters!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2013 22:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo in MQ is dit echt verdomde lekker zeg. Misschien een versie zonder break trouwens een idee? Die haalt de drive er wel wat uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2013 23:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

een sloop-de-tent-uit plaat TERING WAT DIK!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2013 23:22 
 
Hardtraxx Newbie

RE: een sloop-de-tent-uit plaat TERING WAT DIK!


Tering wat een kick en dan in combi met die screech !!! woooww!!!! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2013 11:51 
 
Artiest
Avatar gebruiker

:D thx mensen
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2013 11:54 
 
Hardtraxx Elite

Wow, Festuca. Deze plaat knalt er wel lekker op zeg :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2013 12:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zozo, dit klinkt echt vet zeg :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2013 13:09 
 
Hardtraxxer

Wow ziek, dit prefereer ik over je wát softere kant ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2013 14:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Holy shit, dat drive :bomb:

Ben benieuwd naar de kicks in full quality. HEb zelf liever net wat meer punch, maar ze klinken al wel behoorlijk lekker zo
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2013 14:28 
 
Hardtraxx Veteran

Deze was echt fucking dik man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2013 16:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

WAAAAAT? Godverdomme dit is lekker :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2013 19:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Deze is echt dik :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2013 11:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goeiesmiddags :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2013 12:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kakabeeyo schreef:
Deze is echt dik :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2013 18:13 
 
Hardtraxxer

:clap: :clap: :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2013 14:42 
 
Hardtraxxer

Sluit me volledig aan bij de reacties hierboven, wat een kneiterlekkere track
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2013 19:04 
 
Hardtraxx Veteran

Festuca als je deze lijn aanhoud vind ik het meer dan prima :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2013 02:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo dit klinkt erg fijn, knalt er live vast goed op!
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks