Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2013 20:23 
 
Hardtraxx Veteran

Gehoord bij The Geminizers @ Wish. Ongelofelijk dik!!! Die screech gaat door merg en been :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2013 21:39 
 
Artiest
Avatar gebruiker

:yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2013 21:56 
 
Hardtraxx Veteran

Wow dit klinkt vet! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2013 22:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Interesse gewekt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2013 23:34 
 
Hardtraxx Addict

Klap er maar even op zeg :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2013 00:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lekker plaatje hoor. Die wil ik wel eens horen live op een festival.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2013 00:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dikke intro, word later wat eentonig eigenlijk :P prima plaat hoor maar beetje eentonig uiteindelijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2013 00:53 
 

sodeju wat een geweld :drool: :thumbsup: :worship: :yay: (L) :loving: :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2013 01:27 
 
Hardtraxxer

Sodeknetter hee, wat een geweld! :worship:

Screech is zo geniaal dat die de hele track niet gaat vervelen, wat klinkt dit heerlijk! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2013 09:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dat klinkt lekker :love:
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks