Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 20:08 
 
Artiest

Artiest: Zirkum & Exit Mind

Track(s): The Shadow

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2013 01:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

I am intrigued :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2013 22:02 
 
Artiest

Wordt vervolgd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2013 14:24 
 
Artiest

Citaat:
Zirkum & Exit Mind - The Shadow
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2013 12:06 
 
Hardtraxx Addict

lekker hoor! gruwelijk sfeertje
:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2013 17:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Goede sfeer wordt er in ieder geval zeker neer gezet. Kreeg zelfs even een B-Front feeling van de manier hoe de climax er op klapt. Melodie is me denk net iets te simpel, is ongetwijfeld de bedoeling, maar weet me niet helemaal te pakken. Interesse in ieder geval gewekt. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2013 22:23 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 23:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 21:06 
 
Hardtraxx Addict

Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 00:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een vette plaat ! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 11:43 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Mijn andere betere subwoofer is niet aangesloten, dus ik weet het niet zeker, maar op mijn gewone sub hoor ik amper laag in de kicks?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 12:22 
 
Artiest

Het was totaal NIET de bedoeling dat deze hele vroege versie in The Magic Show terecht kwam.

Voor de duidelijkheid: Exit Mind & Zirkum - The Shadow (Test Mix)

De uiteindelijke versie kun je zeer binnenkort verwachten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 12:27 
 
Hardtraxx Veteran

Zirkum schreef:
Voor de duidelijkheid: Exit Mind & Zirkum - The Shadow (Test Mix)

:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 20:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zirkum schreef:
Het was totaal NIET de bedoeling dat deze hele vroege versie in The Magic Show terecht kwam.

Dit is niks om je voor te schamen hoor ;) Klinkt al dik in orde! De climax klapt er nu misschien iets te abrupt in en ik hoop dat de kicks nog iets meer kracht zullen krijgen in de uiteindelijke versie, maar ik heb zo'n gevoel dat dat wel in orde komt :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 20:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

b-ram schreef:
Zirkum schreef:
Het was totaal NIET de bedoeling dat deze hele vroege versie in The Magic Show terecht kwam.

Dit is niks om je voor te schamen hoor ;) Klinkt al dik in orde! De climax klapt er nu misschien iets te abrupt in en ik hoop dat de kicks nog iets meer kracht zullen krijgen in de uiteindelijke versie, maar ik heb zo'n gevoel dat dat wel in orde komt :thumbup:


Dit dus, verder erg dik!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2013 16:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Fantastisch plaatje :drool:
Wat een sfeer, anti climax, ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2013 23:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Er is een andere versie gedraaid tijdens TMS door Titaantje :P

Die outro ervan klinkt gruwelijk,de melodie/anticlimax van de zogenaamde 'test-mix' vindk wel 100x beter :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2013 09:51 
 
Artiest



@ 02:44:57
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2013 12:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fucking bruut Len! Ga zo door :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2013 13:39 
 
Hardtraxx Veteran

Fucking awesome. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2013 13:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wow, ongelofelijke dik dit zeg :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2013 18:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weg
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 21:59 
 
Artiest



:worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 22:00 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wat een ongelooflijke dikke track zeg :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 13:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kippenvel all over. :loving:
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks