Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 14:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat de fuck? Dat is nog eens een vette anti. IKKE WIL DIT LIVE HORON :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 14:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zirkum schreef:


:worship: :worship: :worship:

haha me handen knallen door het beeld. Vette track man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 15:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zirkum schreef:


:worship: :worship: :worship:


Wat een heerlijk moment was dat toch, zeker voor jou Len :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 16:07 
 
Artiest

Ik heb er inderdaad geen woorden voor, heel erg bedankt allemaal :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 21:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een geweld, die anti is echt fucking ziek :drool: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 21:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kanonne wat een helden nummer :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 10:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Wat een ongelooflijke dikke track zeg :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 12:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hele dikke track! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 13:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Klinkt inderdaad erg vet (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2013 13:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2013 14:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Supervette plaat :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2013 18:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bizar vet gewoon! die anti is echt :love:
Ontzettend gaaf! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2013 20:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat klinkt dit weer ontieglijk vet zeg :drool: net als Synergy.
Zirkum, petje af :worship:
En Exit Mind ook natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2013 21:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dit zijn kicks ^^

Prefereer hem wel op een hoger BPM trouwens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2013 19:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

godverdomme gruwelijk godverdomme!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2013 16:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zeer dikke track, hopelijk komt die eerste versie ook :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2013 11:10 
 
Artiest

Vincent_ schreef:
Zeer dikke track, hopelijk komt die eerste versie ook :/


Die zal niet komen, excuses hiervoor!
Het was echter ook niet de bedoeling dat die versie ooit naar buiten gebracht zou worden, spijtig genoeg is dit wel gebeurd..
Iniedergeval bedankt Vincent ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2013 14:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zirkum schreef:
Vincent_ schreef:
Zeer dikke track, hopelijk komt die eerste versie ook :/


Die zal niet komen, excuses hiervoor!
Het was echter ook niet de bedoeling dat die versie ooit naar buiten gebracht zou worden, spijtig genoeg is dit wel gebeurd..
Iniedergeval bedankt Vincent ^^


Ook niet als een free? :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2013 18:47 
 
Hardtraxx Veteran

Ontzettend vet. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2013 18:23 
 
Artiest

Deze track word een free wanneer ik 1200 likes behaal en Exit Mind 700, op Facebook. ^^
Thanks voor de support! :thumbsup:


www.facebook.com/zirkumflexmusic/

www.facebook.com/exitmind/
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2013 13:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zirkum schreef:
Deze track word een free wanneer ik 1200 likes behaal en Exit Mind 700, op Facebook. ^^
Thanks voor de support! :thumbsup:


http://www.facebook.com/zirkumflexmusic/

http://www.facebook.com/exitmind/


Oké even liken dus :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 12:20 
 
Hardtraxxer

Exit Mind is er inmiddels.
Zirkum moet er nog minder dan 200..
Duuurt laaaang :P
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks