Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2012 16:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artiest: Excision ft. Messinian

Track(s): X Rated (Geck-o Bootleg)

Sample/video:

Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2012 17:14 
 
Hardtraxx Veteran

Klinkt echt super dik
benieuwd naar HQ. Kicks klinken wel lekker zwaar hier (weet niet of het zo is)
Ik hoor ook veel mechanische geluiden :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 17:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik hou er niet van als artiesten dit soort tracks gaan remixen/bootleggen, en het gebeurt tegenwoordig veeeel te veel. Maarja, misschien kan The Machine er nog een originele draai aan geven. Origineel vind ik nice
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 21:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

XtD schreef:
Ik hou er niet van als artiesten dit soort tracks gaan remixen/bootleggen, en het gebeurt tegenwoordig veeeel te veel. Maarja, misschien kan The Machine er nog een originele draai aan geven. Origineel vind ik nice

Ik vind het origineel ook heel dik, maar The Machine heeft er echt iets vets mee gedaan. Ben net als jou ook tegen bootlegs etc, maar deze is echt nice :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 00:27 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Leuk dat The Machine m gedraaid heeft, maar t is toch echt:
Excision - X-rated (Geck-o Bootleg) :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 12:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tnx voor de info Pieter!

Klinkt dik hoor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 12:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Leuk dat The Machine m gedraaid heeft, maar t is toch echt:
Excision - X-rated (Geck-o Bootleg) :thumbsup:

Was te verwachten sinds hij hem dan ook gedraaid had in zijn set enige tijd geleden. :P

Sowieso is het een bazentrack.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 13:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weer lekker die lompe kicks :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 16:36 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
DjThera schreef:
Leuk dat The Machine m gedraaid heeft, maar t is toch echt:
Excision - X-rated (Geck-o Bootleg) :thumbsup:

Was te verwachten sinds hij hem dan ook gedraaid had in zijn set enige tijd geleden. :P

Sowieso is het een bazentrack.


Klopt, in een setje van thé magic show als ik me niet vergis. Daar ken ik het nummer ook van en vond het origineel lekker klinken. Ben benieuwd naar deze
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 18:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Klinkt echt super vet dit! Origineel is sowieso baas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2012 16:38 
 
Hardtraxx Elite

Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2012 17:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vette Bootleg. Kicks doen me denken aan Rotten From The Inside, en dat is altijd goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2012 17:31 
 
Hardtraxx Veteran

Jaaaa kicks! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2012 18:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was super vet op XXL. Geniaal vet gedaan :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2012 18:49 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Op de vocalen na een vette plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2012 19:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Vette Bootleg. Kicks doen me denken aan Rotten From The Inside, en dat is altijd goed.

Idd ja :) Vette bootleg!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2012 19:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekkerrr!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 11:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dikke rag plaat op die hoge (pitch?) kicks na.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 11:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die kick :D hopelijk draait iemand deze op HT
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 12:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Die kick :D hopelijk draait iemand deze op HT

Als je Thrillogy bedoeld, The Machine heeft hem. Hij draaide hem ook op XXL. Hopelijk draait hij hem dus :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 17:54 
 
Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 22:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker


Even officieel van Geck-o, dikke track!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 22:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vette track!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 23:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijke track, die drive :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 23:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Duuude... :oh: :D
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks