Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 23:20 
 
Artiest

Wat was deze lekker gisteren :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 23:23 
 
Hardtraxx Veteran

Echt een gruwelijke plaat, zoveel drive :love: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 23:41 
 
Hardtraxx Veteran

Zirkum schreef:
Wat was deze lekker gisteren :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 13:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Deze is toch alweer bijna een jaar oud?

Kan me herinneren dat Geck-o deze ook op Defqon vorig jaar draaide.

Edit: Oh nee, dat was de Bass Canon remix/bootleg ook van Excision.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 17:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heerlijke track. Niets op aan te merken :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 18:15 
 
Hardtraxxer

Dit is echt geweldig live :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 18:18 
 
Hardtraxx Veteran

Dit is zo een bazentrack. :love:
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks