Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2011 12:42 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ephixa - Song Of Storms (Neilio Remix)

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2011 12:58 
 
Hardtraxxer

Klinkt echt voor geen meter zeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2011 13:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bah
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2011 15:03 
 
Hardtraxxer

srry maar vind het niks :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2011 15:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

b-ram schreef:
bah

srry neillo, maar dit klinkt echt niet imo, pitchkicks zijn veels te hoog en de rest pakt me ook niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2011 15:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TheDesolator schreef:
srry maar vind het niks :/


Mee eens
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2011 15:51 
 

Nee, doe dit maar niet.
Die kicks :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2011 16:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Energieloze melodie vooral, niet echt geschikt voor een hardstyle plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2011 17:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zelda ! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2011 17:56 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

JEFSKIII schreef:
Nee, doe dit maar niet.
Die kicks :lol:


de kick is niks mis mee dat hij hoog pitcht is niet zo lekker maar de kicks zelf zijn heerlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2011 18:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een schijtmelodie voor een hardstyle track
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2011 18:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weinig positieve reacties hier.. Zal hem thuis eens beluisteren en een feedback geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2011 18:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

vind het wel wat hebben
2de melodie klinkt lekker de eerste klinkt nog al leeg.
misschien is het een idee om een vollere en krachtigere synth te nemen wat deze klinkt als of hij van kilometers ver moet komen. Ook mag die wat meer op de voorgrond, en miss kun je de lege gaten in de melodie opvullen met een mooie schreech die lekker scherp is waardoor je een halve anti krijgt. en dan weer door de gaan in die toch wel lekkere 2de melodie.
De kicks gaan misschien iets wat hoog en klinken daardoor vrij leeg.
het voelt nog niet echt als een geheel aan. Potentie zit er zeker wel in.
hoop dat je iets kan met deze feedback ipv dat gebash hierboven. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2011 18:46 
 
Artiest
Avatar gebruiker

zo, dat had ik niet verwacht...

Wat vinden jullie er precies slecht aan, daar heb ik wat meer aan ;)

Thnx Hard Twins
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2011 18:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vind het in tegendeel tot de rest hier niet slecht klinken, vooral de 2e melodie is best lekker. Met je kicks is ook niks mis hoor ;) . Alleen ik mis wel het gevoel wat bijvoorbeeld in tracks als Captivating en Obsession zat. Dat waren echt heldenplaten :loving: . Ik hoop dat je dat soort platen nog blijft maken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2011 19:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Persoonlijk vind ik de melodie niet geweldig maar je maakt wat je zelf goed vindt natuurlijk (: ik ga je ook niet zeggen wat je juist moet doen want ik ken er zelf weinig van.

Met je kicks op zich is niet zo veel mis maar je melodie is een beetje "leeg" om het zo te zegge. Het doet me te veel denken aan een spel, ik weet dat het van een spel is maar dat is niet de melodie die ik zoek in een hardstyle track. Vind het wel leuk als er hier en daar een screech in zit maar overdrijven doet dit effect dan ook weer weg.

Hoop dat je hier wel iets mee bent (:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2011 20:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Je vorige platen waren heldentracks, maar ik vrees dat ik ook hier met de rest mee moet gaan.

De hele track klinkt nogal mono/plat, niet ruimtelijk. Dit kan Youtube zijn, maar ik merk het vooral bij de gebruikte sample in de midintro. En dat kan prima zijn omdat het sample zo is, maar dan zou ik het wat fleuriger/voller/ruimtelijker namaken ipv het origineel gebruiken. Desnoods met een mooie/beter passende eigen synth. Dan kun je de chiptunes (8bit) sample nog gebruiken tussen de 1e en 2e climax. De eerste climax is wat leeg en die platte sample draagt daar aan bij. Eerste climax mist ook wat drive doordat de kicks niet lekker aansluiten op de melodie.

De tweede climax daarentegen klinkt weliswaar ook wat plat, maar daar zit wel een lekkere drive in! Dat riedeltje wat door de melodie zit en de kicks een beetje aan elkaar knoopt en voor een doorlopende lijn zorgt, werkt erg goed en is goed bedacht! Ik weet niet of de eerste climax geholpen is met screeches. In de A² remix van Tonight zijn ze koning, maar of het in dit nummer past, ik weet het niet.

Kortom, potentie, maar je moet het gevoel van nostalgie niet laten overheersen imo. Het moet een goede track zijn met een lekkere drive waar je met behulp van de sample een nostalgisch tintje aan geeft.

Maar laat al deze negativiteit je niet neerslaan, want je hebt in mijn ogen echt de potentie om producer te worden bij een echt label.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2011 22:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind m eigenlijk wel vet! Zelda sowieso haha.
Misschien dat er nog een beetje aan gefixed moet worden, beetje te lege kicks maar ik begrijp de bedoeling wel haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2011 22:49 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Vind hem opzich niet verkeerd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2011 17:13 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Meph0 schreef:
Je vorige platen waren heldentracks, maar ik vrees dat ik ook hier met de rest mee moet gaan.

De hele track klinkt nogal mono/plat, niet ruimtelijk. Dit kan Youtube zijn, maar ik merk het vooral bij de gebruikte sample in de midintro. En dat kan prima zijn omdat het sample zo is, maar dan zou ik het wat fleuriger/voller/ruimtelijker namaken ipv het origineel gebruiken. Desnoods met een mooie/beter passende eigen synth. Dan kun je de chiptunes (8bit) sample nog gebruiken tussen de 1e en 2e climax. De eerste climax is wat leeg en die platte sample draagt daar aan bij. Eerste climax mist ook wat drive doordat de kicks niet lekker aansluiten op de melodie.

De tweede climax daarentegen klinkt weliswaar ook wat plat, maar daar zit wel een lekkere drive in! Dat riedeltje wat door de melodie zit en de kicks een beetje aan elkaar knoopt en voor een doorlopende lijn zorgt, werkt erg goed en is goed bedacht! Ik weet niet of de eerste climax geholpen is met screeches. In de A² remix van Tonight zijn ze koning, maar of het in dit nummer past, ik weet het niet.

Kortom, potentie, maar je moet het gevoel van nostalgie niet laten overheersen imo. Het moet een goede track zijn met een lekkere drive waar je met behulp van de sample een nostalgisch tintje aan geeft.

Maar laat al deze negativiteit je niet neerslaan, want je hebt in mijn ogen echt de potentie om producer te worden bij een echt label.


Thanks. Ik snap wat je bedoelt. Nostalgie overheerst, maar voor degene die er niks mee te maken hebben, zal het een standaard track zijn of nog minder. Ik zal proberen er nog meer energie in te stoppen. Dat iedereen zegt dat die kicks te hoog gaan vind ik nergens op slaan, want ze gaan niet hoger als de kicks van bijvoorbeeld wildstylez of zatox. Ook denk ik dat de kwaliteit van youtube en de opname het niet veel goeds heeft gedaan.

Ik bedank je voor deze opbouwende kritiek. Ik ga zeker nog even met de track aan de slag!

dylanleijten schreef:
Ik vind m eigenlijk wel vet! Zelda sowieso haha.
Misschien dat er nog een beetje aan gefixed moet worden, beetje te lege kicks maar ik begrijp de bedoeling wel haha

Festuca schreef:
Vind hem opzich niet verkeerd :)


Gelukkig nog een paar die het kunnen waarderen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2011 17:15 
 
Hardtraxx Veteran

Neilio schreef:
Meph0 schreef:
Je vorige platen waren heldentracks, maar ik vrees dat ik ook hier met de rest mee moet gaan.

De hele track klinkt nogal mono/plat, niet ruimtelijk. Dit kan Youtube zijn, maar ik merk het vooral bij de gebruikte sample in de midintro. En dat kan prima zijn omdat het sample zo is, maar dan zou ik het wat fleuriger/voller/ruimtelijker namaken ipv het origineel gebruiken. Desnoods met een mooie/beter passende eigen synth. Dan kun je de chiptunes (8bit) sample nog gebruiken tussen de 1e en 2e climax. De eerste climax is wat leeg en die platte sample draagt daar aan bij. Eerste climax mist ook wat drive doordat de kicks niet lekker aansluiten op de melodie.

De tweede climax daarentegen klinkt weliswaar ook wat plat, maar daar zit wel een lekkere drive in! Dat riedeltje wat door de melodie zit en de kicks een beetje aan elkaar knoopt en voor een doorlopende lijn zorgt, werkt erg goed en is goed bedacht! Ik weet niet of de eerste climax geholpen is met screeches. In de A² remix van Tonight zijn ze koning, maar of het in dit nummer past, ik weet het niet.

Kortom, potentie, maar je moet het gevoel van nostalgie niet laten overheersen imo. Het moet een goede track zijn met een lekkere drive waar je met behulp van de sample een nostalgisch tintje aan geeft.

Maar laat al deze negativiteit je niet neerslaan, want je hebt in mijn ogen echt de potentie om producer te worden bij een echt label.


Thanks. Ik snap wat je bedoelt. Nostalgie overheerst, maar voor degene die er niks mee te maken hebben, zal het een standaard track zijn of nog minder. Ik zal proberen er nog meer energie in te stoppen. Dat iedereen zegt dat die kicks te hoog gaan vind ik nergens op slaan, want ze gaan niet hoger als de kicks van bijvoorbeeld wildstylez of zatox. Ook denk ik dat de kwaliteit van youtube en de opname het niet veel goeds heeft gedaan.

Ik bedank je voor deze opbouwende kritiek. Ik ga zeker nog even met de track aan de slag!

dylanleijten schreef:
Ik vind m eigenlijk wel vet! Zelda sowieso haha.
Misschien dat er nog een beetje aan gefixed moet worden, beetje te lege kicks maar ik begrijp de bedoeling wel haha

Festuca schreef:
Vind hem opzich niet verkeerd :)


Gelukkig nog een paar die het kunnen waarderen :P

Ja maar ik vind WLZ en Zatox kicks ook te hoog gaan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2011 17:29 
 
Hardtraxxer

Neilio schreef:
Wat vinden jullie er precies slecht aan, daar heb ik wat meer aan ;)


De melodie past niet in een hardstyle track, veel te happy
Bij je andere tracks heb je meestal een vette opbouw, en die mis ik hier
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2011 17:34 
 
Artiest

TheDesolator schreef:
Neilio schreef:
Wat vinden jullie er precies slecht aan, daar heb ik wat meer aan ;)


De melodie past niet in een hardstyle track, veel te happy
Bij je andere tracks heb je meestal een vette opbouw, en die mis ik hier


Lol :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2011 17:59 
 
Hardtraxxer

Skedoedelefloeps schreef:
TheDesolator schreef:
Neilio schreef:
Wat vinden jullie er precies slecht aan, daar heb ik wat meer aan ;)


De melodie past niet in een hardstyle track, veel te happy
Bij je andere tracks heb je meestal een vette opbouw, en die mis ik hier


Lol :lol:


??
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2011 19:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

de 2de climax is zeker te doen, maar de eerste haalt het tempo uit de plaat. Van alle melodieën die ik ooit gehoord heb trouwens was dit wel de laatste waarvan ik dacht dat hier een hardstyle mix op zou komen. *haalt zijn oude nintendo 64 weer uit het stof*
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks