Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2013 19:06 
 
Hardtraxx Addict

gratis-tracks-hs/ellie-goulding-living-phantoms-hanging-on-digital-punk-bootleg-t37728.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2013 19:18 
 
Hardtraxx Veteran

Ik vind hem heel erg lekker. Wat nou weg melodie zonder extreme moeilijke pitchkicks. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2013 19:37 
 
Hardtraxx Elite

WOOOOOOOOOW, deze raakt mij enorm!
Prachtige track!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2013 19:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

sow de knetter, wat een meesterwerkje dit zeg :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2013 19:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

kazige vocalen.... die ik niet storend vind. Fijne melodie, k vind vind het een fijne track. ik ben benieuwd hoe die het live gaat doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2013 19:54 
 
Hardtraxx Elite

Rolofss schreef:
kazige vocalen.... die ik niet storend vind. Fijne melodie, k vind vind het een fijne track. ik ben benieuwd hoe die het live gaat doen.

Op Knock Out was deze prachtig, Adaro draaide hem
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2013 19:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Niet echt de stijl die ik verwacht al je net bij A2 Records hebt getekend ;) Vocals wat flauw, zit niet echt drive in. Al bij al gaat het er nog mee door :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2013 20:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuke bootleg
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2013 20:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
Rolofss schreef:
kazige vocalen.... die ik niet storend vind. Fijne melodie, k vind vind het een fijne track. ik ben benieuwd hoe die het live gaat doen.

Op Knock Out was deze prachtig, Adaro draaide hem


Toevallig beelden? ben heel erg benieuwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2013 20:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

melodie doet me trouwens sterk denken aan een al wat oudere track, als ik me niet vergist van zany? maar kom er nu even niet op
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2013 20:10 
 
Hardtraxx Elite

https://www.youtube.com/watch?v=jKE5QvHpIp0

9:45,
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2013 20:38 
 

Prima track dit zeg! Lekkah!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2013 20:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
https://www.youtube.com/watch?v=jKE5QvHpIp0

9:45,
ooeeh ziet er leuk uit :P ben gelijk benieuwd naar BH & adaro's set :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2013 21:25 
 
Hardtraxx Veteran

Niet echt mijn smaak dit :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2013 22:09 
 
Hardtraxx Veteran

Ja goed dit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2013 22:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mooie plaat :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2013 11:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

JVDM schreef:
Ik vind hem heel erg lekker. Wat nou weg melodie zonder extreme moeilijke pitchkicks. :D


Nou idd! fijne kicks ook

Geweldige plaat! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2013 11:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

fijne plaat :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2013 11:34 
 
Hardtraxx Addict

Wat een gevoel :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2013 12:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo dan! Midden in de break zo'n enorme uithaal maken, heerlijk! Climax voelt wel ietsjes leeg aan na zo'n geweldig stuk ervoor. Tweede climax maakt dat alweer goed met die hoge melodielijn door de eerste heen. Vet gedaan! Digital Punk blijft vette platen maken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2013 16:16 
 
Hardtraxx Elite

geweldig dit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2013 17:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wow dit luistert lekker weg, wat een geweldig fijne plaat! :loving:
Zijn laatste producties mogen er zeker zijn! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2013 17:19 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Jaa, dit klinkt heerlijk!! Mooi voorbeeld van een mooi melodieus nummer waar ook nog eens de kicks in orde zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2013 20:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Jaa, dit klinkt heerlijk!! Mooi voorbeeld van een mooi melodieus nummer waar ook nog eens de kicks in orde zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2013 20:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vind de break te lang, al spreekt me dit wel wat meer aan dan de gemiddelde plaat met zo'n break. Veder een fraai nummertje: Melodie is mooi, (pitch)kicks zijn mooi en dr zit flink wat drive in deze plaat. Had ik niet verwacht toen ik de titel zag staan.
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks