Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2013 11:48 
 
Hardtraxxer

Vind dit echt heel dik :worship:. Dikke sfeer in de break en kicks en melodie ben ik zeer over te spreken.
Dit kwam ook goed door in ahoy :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2013 14:04 
 
Hardtraxxer

Erg lange break. Maar voor de rest, heerlijke melodie, heerlijke drive, heerlijke kicks, heerlijk in elkaar gezet, perfectie :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2013 15:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Thew schreef:
heerlijke melodie, heerlijke drive, heerlijke kicks, heerlijk in elkaar gezet, perfectie :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2013 15:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Vind de break te lang, al spreekt me dit wel wat meer aan dan de gemiddelde plaat met zo'n break. Veder een fraai nummertje: Melodie is mooi, (pitch)kicks zijn mooi en dr zit flink wat drive in deze plaat. Had ik niet verwacht toen ik de titel zag staan.

Dit ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2013 16:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:/. Absoluut niets voor mij dit, bah.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2013 17:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jonas schreef:
:/. Absoluut niets voor mij dit, bah.


Goeie reactie. Ook een geheel logische uitkomst gezien je onderbouwing.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2013 17:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Luca77 schreef:
Jonas schreef:
:/. Absoluut niets voor mij dit, bah.


Goeie reactie. Ook een geheel logische uitkomst gezien je onderbouwing.

... Iets met smaak en zo. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2013 18:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Luca77 schreef:
Jonas schreef:
:/. Absoluut niets voor mij dit, bah.


Goeie reactie. Ook een geheel logische uitkomst gezien je onderbouwing.


Weer iemand die zich interessant wil maken... Dit nummer zuigt gewoon in elk opzicht, ik kan het ook niet helpen dat ik dat vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2013 18:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jonas schreef:
Luca77 schreef:
Jonas schreef:
:/. Absoluut niets voor mij dit, bah.


Goeie reactie. Ook een geheel logische uitkomst gezien je onderbouwing.


Weer iemand die zich interessant wil maken... Dit nummer zuigt gewoon in elk opzicht, ik kan het ook niet helpen dat ik dat vind.



Hahahahahhaa. Tsja....
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2013 19:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb helemaal niks met Bootlegs, maar deze is wel erg gaaf :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2013 19:57 
 

Rauwstyle
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 23:01 
 
Hardtraxx Newbie

Erg vette bootleg. Het is trouwens een bootleg van een remix van een cover van het origineel xd Active Child - Hanging On
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 23:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Cruelty schreef:
Als iemand zegt dat ie het heerlijk vind is het geen probleem maar als iemand zegt dat ie het niks vind dan moet diegene het eerst onderbouwen?

ok

Goed punt stoort mij eigenlijk ook een beetje de laatste tijd. Smileyposts met :D en jeej wat vet zijn goed, maar wat is dit kut is ineens een probleem. Desondanks kun je wel gewoon een mening geven als iemand daar benieuwd naar is lijkt mij..
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2013 11:15 
 
Hardtraxx Veteran

woaahh wat een gevoel hierin :worship: goede melodie, met goeie kicks, me like ^^ !
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2013 12:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dit is nou een heerlijke bootleg. Sterke break met goede vocalen en een melodie die me meesleept in het gevoel van de break :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2013 13:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Live gehoord, synth is echt heel erg vet. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2013 09:53 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

waaaauw geweldig! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2013 12:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

top plaat vind digital punk zijn raw producties van laatste tijd altijd goed allemaal top platen. :thumbup:
en nu deze remix, ik denk een van de beste die ik dit jaar heb gehoord, :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2013 16:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ik ben niet zo van de bootlegs maar deze vind ik echt vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2013 13:58 
 

Kippevel, wauw! (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2013 17:01 
 
Hardtraxx Veteran

Wordt tijd dat hij deze free released. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2013 17:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog niets bekend over een eventuele release?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2013 19:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik had het niet verwacht, want mainstream (bleh), hardstyle (bleh) bootleg (bleh), maar deze vid ik stiekem toch best wel lekker :$

mrazura schreef:
Nog niets bekend over een eventuele release?


Nagevraagd, komt "snel".
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2013 14:58 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Happy Hardcore achtige melodie, niet echt wat voor mij. Tergend lange break met die vocals al helemaal niet.
Maar waar ik me vooral over verbaas dat men de kicks goed noemt, de bass ligt niet eens onder kicks. Het is eigenlijk een lege punch met een reverse zonder hoge frequenties. Kan het niet eens een kick noemen eerlijk gezegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2013 16:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vergelijkend het met andere pitchkicks is dit gewoon acceptabel. Dat zegt natuurlijk alles over de rest wat uitgebracht wordt. Dit is het 2e nummer waarbij pitchkicks voor mij kloppen. (1 is Audiofreq - Pressure).
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks