Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2014 16:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Artiest: E-Force

Track(s): TBA

Sample/video: http://instagram.com/p/nqWRKKEd9X/

Bron: Instagram E-force

:yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2014 16:34 
 
Hardtraxx Addict

Erg kort maar genoeg om er feest kriebels van te krijgen :woot: :yay: :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2014 16:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Blijft maar doorgaan laatste tijd, held!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2014 18:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Supervet weer :bomb: :bomb: net zon kickroll voor de climax als in die Underground Tacticz :love: zijn nieuwe stijltje pakt zeker goed uit!!! Alleen moet die dalijk wel oppassen dat hij dit niet constant blijft aanhouden, want dan word het dalijk minder, maar tot nu toe hou ik er nog steeds van! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2014 09:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Arrow schreef:
Supervet weer :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2014 16:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker



13:40 min :bomb: :bomb: :bomb:

Hele tracklist:
01. E-Force Ft. Frequencerz - TBA
02. E-Force Ft. Alpha² - Boogeyman
03. D-Block & S-Te-Fan - Underground Tacticz (E-Force & Luna Remix)
04. Adaro Ft. E-Force - Open The Gates
05. E-Force - TBA
06. E-Force - Freakz At Night (2014 Edit)
07. Radical Redemption Ft. E-Force - In The House (Live Edit)
08. Kevin Kaos & Zero Sanity - Hit The Floor (E-Force Remix)
09. E-Force & Luna - The Game
10. E-Force - Seven
11. E-Force & Luna - Masterclass (HC Edit)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2014 17:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

leuk om terug te zien, maar waarom zou je in godsnaam zo'n hele set gaan filmen >.<

wel leuk om te zien dat die hele tent van voor tot achter los ging, wat dat betreft hing er echt een prima sfeertje grootste gedeelte van de dag :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2014 17:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
leuk om terug te zien, maar waarom zou je in godsnaam zo'n hele set gaan filmen >.<

wel leuk om te zien dat die hele tent van voor tot achter los ging, wat dat betreft hing er echt een prima sfeertje grootste gedeelte van de dag :thumbsup:


Ja ik weet ook niet wie er een half uur zoekt te filmen, maar ik mag hem wel haha, want nu kan ik nagenieten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2014 17:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Deze set was puur genieten, E-Force begint echt enorm te stijgen op mijn lijst de laatste tijd :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2014 06:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, dit klinkt weer vet seg. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2014 12:41 
 
Hardtraxx Addict

Arrow schreef:
Rickzel schreef:
leuk om terug te zien, maar waarom zou je in godsnaam zo'n hele set gaan filmen >.<

wel leuk om te zien dat die hele tent van voor tot achter los ging, wat dat betreft hing er echt een prima sfeertje grootste gedeelte van de dag :thumbsup:


Ja ik weet ook niet wie er een half uur zoekt te filmen, maar ik mag hem wel haha, want nu kan ik nagenieten :P


Haha daar gaat het ook om!
Ik maak ook altijd filmpjes(niet zo lang) maar aangezien ik de volgende dag weer allerlei dingen ben vergeten zijn de filmpjes een goed geheugensteuntje ^^ :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2014 14:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fluxion schreef:
Deze set was puur genieten, E-Force begint echt enorm te stijgen op mijn lijst de laatste tijd :worship:


Bij jou niet alleen! Lekker set was dit, alleen jammer dat het zo druk werd op een gegeven moment waar we stonden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2014 14:55 
 
Hardtraxx Veteran

Screeches in de anti doen me erg denken aan The Stunned Guys - Thrillseeka. Nagenoeg een kopie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2014 18:48 
 
Hardtraxxer

Kan der weinig uit opmaken, jammer van de kwaliteit gezien dat ie een half uur heeft staan filmen.. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2014 20:14 
 
Hardtraxx Addict

Kan niet wachten om deze in HQ te horen :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2014 20:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Luisterde hem eventjes terug en op een of andere manier doet da piano gedeelte me aan Necropsy denken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2014 19:28 
 
Hardtraxx Addict

:slow: :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2014 16:02 
 
Hardtraxxer

Hoop dat hier nog iets mee gebeurd..
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2014 16:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

zwollie, ben jij de moeder van e-force?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2014 16:07 
 
Hardtraxxer

Pete schreef:
zwollie, ben jij de moeder van e-force?


grappig man.. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2014 16:07 
 
Hardtraxxer

Snitch_MP schreef:
Pete schreef:
zwollie, ben jij de moeder van e-force?


grappig man.. :cry:


Idd :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 17:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

weet iemand hier wat meer over ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 18:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 18:35 
 
Hardtraxxer

patrickjeb schreef:
Ja


Nou vertel het is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 19:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Was 'm bijna vergeten. :oh:
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks