Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 23:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hurrikane schreef:
Was 'm bijna vergeten. :oh:

Idd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2015 01:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Melodie komt ook in Warface - H8M3, misschien hierom?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2015 20:26 
 
Hardtraxxer

Hopen dat deze nog een keer komt :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2015 22:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zou hij er niet tevreden over zijn?


Deze is ook een beetje in vergetelheid geraakt
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2015 22:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

jammer dat hij niet meer mysterieuze tracks maakt.
Na seven is het eigenlijk alleen maar screechfestijnen geworden
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2015 22:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tjakevladze schreef:
jammer dat hij niet meer mysterieuze tracks maakt.
Na seven is het eigenlijk alleen maar screechfestijnen geworden

precies dit! Freakz at night, Kick Back remix, Silence, Crucifix, Attention, Second nightmare en Seven hadden allemaal zo'n mysterieus sfeertje.

Toen hij echt aan zn kicks is gaan werken is eigenlijk heel dat mysterieuze verdwenen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2015 22:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wacht ook nog steeds op Silence en dat Daylight anthem :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2015 12:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yowan schreef:
Zou hij er niet tevreden over zijn?


Deze is ook een beetje in vergetelheid geraakt

Welke? God's Child? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2015 13:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Maximum schreef:
yowan schreef:
Zou hij er niet tevreden over zijn?


Deze is ook een beetje in vergetelheid geraakt

Welke? God's Child? :P

E-Force - Silence
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2015 15:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gods Child? hoe kom je daar nou bij :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2015 18:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die live edit van In The House :worship:
Staat wel op de Ground Zero 2015 cd gelukkig. Nooit in knappe kwaliteit uitgekomen. Was tof geweest als free release ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2015 18:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Moet nodig mijn heg weer eens snoeien.
Dat ik het een snoeiharde plaat vind
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2015 21:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is dit die track met die vocals van Harry Potter? Of is dat weer een andere?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2015 22:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yowan schreef:
Gods Child? hoe kom je daar nou bij :lol:

Hoor dat koor dan, dat is toch nagenoeg hetzelfde! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2015 10:09 
 

bramversluis129 schreef:
Moet nodig mijn heg weer eens snoeien.
Dat ik het een snoeiharde plaat vind


Lekker vierkant met je snoeischaar over de heg heen rammen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2015 10:17 
 

Gewoon die heg vierkant trimmen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2015 10:29 
 

Op de 2e climax ja :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2015 18:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hier word ik niet vrolijk van... Screech+kick :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2015 18:59 
 
Hardtraxxer

jeffrey2107 schreef:
Op de 2e climax ja :P



Whahaha je avatar.. man, geweldig :lol:
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks