Last edited by Duruz on 01 Nov 2011 00:22, edited 2 times in total.
Related topics
- View the latest post: E-Force - Who The Hell Are You
- View the latest post: E-Force - The System/Who The Hell Are You (A2REC026)
- View the latest post: Jason Payne - See You In Hell (BTR025)
- View the latest post: Sei2ure - I Send You To Hell/Push The Prozac (PRSPCTXTRM041)
- View the latest post: E-Force - The Rise Of E-Force EP (SVN010)
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied
- View the latest post: 4444 Of A Kind - 4 The Rave
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
Moderators
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
-
LHardtraxxer
- 71 posts member since 2009
- last seen Jun 2014
Gave plaat!
Deze komt ws in de aftermovie dus dan valt er beter te oordelen
Edward Aandewiel Facebook wrote: Yes it is!
E-Force - Who the hell are you!
Thanks!
Haha, grappig om mijn filmpje hier te zien.
De track heet trouwens: E-Force - Who the hell are you!
De track heet trouwens: E-Force - Who the hell are you!
Hoeveel tracks heeft die gast inmiddels wel niet geproduceerd in een half jaar? Stuk of 12? En allemaal met dezelfde kick 
En pas 3 officieƫl gereleased.. Zal nog wel even duren ook, A2 kennende.Gangsterdwerg wrote:Hoeveel tracks heeft die gast inmiddels wel niet geproduceerd in een half jaar? Stuk of 12? En allemaal met dezelfde kick
Dat vind ik vooral een kwalijke zaak, hoop dat hij hierna een andere weg in gaat slaan. Is altijd wel een veelbelovende artiest geweest, maar als hij teveel in dit sfeertje blijft hangen is dat dalijk snel weer weg.Gangsterdwerg wrote:En allemaal met dezelfde kick
Hij is aan zijn kicks aan het werkenTiMOTHYb wrote:Dat vind ik vooral een kwalijke zaak, hoop dat hij hierna een andere weg in gaat slaan. Is altijd wel een veelbelovende artiest geweest, maar als hij teveel in dit sfeertje blijft hangen is dat dalijk snel weer weg.Gangsterdwerg wrote:En allemaal met dezelfde kick
-
AHardtraxxer
- 191 posts member since 2009
- last seen Apr 2012
Vind em anders best lekker!
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
Totaal anders dan zijn andere platen, en een lekker plaatje 
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
Wat een baggerplaat.
afrodisiak wrote:Vind em anders best lekker!
Best een lekkere plaat ja, gaat tenminste een beetje door..
Dan mag tie nog wel ff doorwerken wat mij betreft.Daveytl wrote:Hij is aan zijn kicks aan het werkenTiMOTHYb wrote:Dat vind ik vooral een kwalijke zaak, hoop dat hij hierna een andere weg in gaat slaan. Is altijd wel een veelbelovende artiest geweest, maar als hij teveel in dit sfeertje blijft hangen is dat dalijk snel weer weg.Gangsterdwerg wrote:En allemaal met dezelfde kick
Vind het beetje een Zatox track, bassline die Gerardo zelf vaak gebruikt.
Vind de melodie wel pakkend, vocals storen mij niet.
Vind de melodie wel pakkend, vocals storen mij niet.
Ik denk niet dat E-Force een artiest is die jou qua kicks snel gaat pleasenPiaaa wrote: Dan mag tie nog wel ff doorwerken wat mij betreft.
Zolang die mij maar eargasms geeft
al vind ik dit wel 1 van zijn mindere, idd beetje andere style dan wat 'm zo kenmerkt..
Hopen dat die nieuwe plaat met Luna weer dik word
al vind ik dit wel 1 van zijn mindere, idd beetje andere style dan wat 'm zo kenmerkt..
Hopen dat die nieuwe plaat met Luna weer dik word
-
J
In 2015 zijn al ze plaatjes gereleased.
Dat denk ik ook niet, voor alsnog kunnen zen kicks op productie gebied gewoon in zijn algemeenheid stukken beter.Daveytl wrote:Ik denk niet dat E-Force een artiest is die jou qua kicks snel gaat pleasenPiaaa wrote: Dan mag tie nog wel ff doorwerken wat mij betreft.
-
J
E-Force gaf een tijdje terug toch aan dat er een release kwam? Iemand die daar dan toevallig meer over weet?
Ja ik heb Edward gesproken laatst, hij is bezig met een release die waarschijnlijk dit jaar nog komt, ook Gunz for hire zal nog met een release komen dit jaar.JEFSKIII wrote:E-Force gaf een tijdje terug toch aan dat er een release kwam? Iemand die daar dan toevallig meer over weet?
Edward schreef: Het is eigenlijk meer een Q-Base edit, maar omdat de track zo totaal anders werd, heb ik er het maar op een remix gehouden. Origineel blijft zoals die was:) En wordt snel gereleased
Thijs schreef: heey roel thanks man!! nee de planning is nog niet bekend, in de herfst komt er weer een g4h release uit grtz
Last edited by Roellos on 01 Nov 2011 21:00, edited 1 time in total.
-
J
Gunz For Hire ook?
The Cycle & Kingz of the Underground zeker, hopelijk gooien ze er Sorrow ook bij dan.
The Cycle & Kingz of the Underground zeker, hopelijk gooien ze er Sorrow ook bij dan.