Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2018 09:46 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Sei2ure - I Send You To Hell/Push The Prozac [*](PRSPCTXTRM041)

Label: PRSPCT XTRM
WEB release: Nu

Tracks:
Sei2ure - I Send You To Hell
Sei2ure - Push The Prozac

Samples:

Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2018 09:47 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

I Send You To Hell is enorm vet.

Push The Prozac ook een prima plaat.

Nice om weer van deze vette industrial platen uit de studio van Sei2ure te horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2018 17:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik mis de langzame Sei2ures wel een beetje, maar deze zijn ook vet. Vooral I Send You To Hell met die mid-intro :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2018 17:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik mis vooral de Slowness op XTRM. Op een aantal releases na is het meeste rond de 175 of meer...

Deze van Sei2ure mag er wel wezen overigens :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2018 21:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dave schreef:
Ik mis vooral de Slowness op XTRM. Op een aantal releases na is het meeste rond de 175 of meer...



Is volgens mij sws de algemene richting van industrial op het moment. Vult mooi het gat dat mainstream de laatste tijd een beetje achterlaat, en geeft het ook een grotere kans om aan te slaan bij een groter publiek. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2018 22:02 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Mwoa ik hoop toch meer dat het gat tussen de industrial techno van GITM/KRTM/Dep Affect/Tymon en dit soort platen van Sei2ure, TOA e.d. wordt dichtgeslagen.

Tot nu toe heb je echt een miniscuul groepje artiesten die dat doet (Somniac One bijv).
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2018 22:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Mwoa ik hoop toch meer dat het gat tussen de industrial techno van GITM/KRTM/Dep Affect/Tymon en dit soort platen van Sei2ure, TOA e.d. wordt dichtgeslagen.

Tot nu toe heb je echt een miniscuul groepje artiesten die dat doet (Somniac One bijv).

Tsja... van 160 tot 175 is er niet zo veel te beleven inderdaad, terwijl dat juist zo'n mooi tempo is. En dan vooral meer richting de 160 (of lager), maarja, dan "is het hardstyle" volgens de jeugd. Oh well.... gelukkig verrot oude muziek niet.

*NotMegalodon doet nog even Sei2ure - Pneumatic Transmission opzetten
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2018 14:50 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Wat de jeugd vindt bomt me niet :P

Zolang er dikke industrial wordt gemaakt en er feesten voor zijn ben ik tevreden.
Forumoverzicht » Releases » Hardcore