Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2012 15:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kicks zijn het enige verrotte :(
Hoop dat dat in hogere kwaliteit toch nog een beetje mee valt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2012 16:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Kicks zijn het enige verrotte :(
Hoop dat dat in hogere kwaliteit toch nog een beetje mee valt.


Te beluisteren @ vanaf 22:00 ongeveer, LEKKAHHH

Hoor er eigenlijk alleen maar Frequencerz invloed in, misschien komt er ook nog een collab waarbij je meer E-Force elementen hoort. + introotje doet me denken aan The Prophet - My Style.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2012 17:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vind buiten de gehele track ook de kicks prima :bomb: .

Eerste climax doet het hem voor mij wel meer dan de tweede
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2012 17:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jaron123 schreef:
Henk-Jan schreef:
Kicks zijn het enige verrotte :(
Hoop dat dat in hogere kwaliteit toch nog een beetje mee valt.


Te beluisteren @ vanaf 22:00 ongeveer, LEKKAHHH

Hoor er eigenlijk alleen maar Frequencerz invloed in, misschien komt er ook nog een collab waarbij je meer E-Force elementen hoort. + introotje doet me denken aan The Prophet - My Style.

Andere collab is Lord of Shadows ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2012 18:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
jaron123 schreef:
Henk-Jan schreef:
Kicks zijn het enige verrotte :(
Hoop dat dat in hogere kwaliteit toch nog een beetje mee valt.


Te beluisteren @ vanaf 22:00 ongeveer, LEKKAHHH

Hoor er eigenlijk alleen maar Frequencerz invloed in, misschien komt er ook nog een collab waarbij je meer E-Force elementen hoort. + introotje doet me denken aan The Prophet - My Style.

Andere collab is Lord of Shadows ;)


Oja true! Die had idd ook meer E-Force invloed , zit in een dikke sfeer in!
Als dat een release wordt, heb je een lekkere release!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 13:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

tering dik nummer zeg! :drool:
Precies mijn stijltje. Word idd een release met Lord of shadows.
Wat een climax!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2012 14:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gehoord in de Magic Show, zwaar onder de indruk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 12:02 
 
Hardtraxxer

Nou nouuu!! lekker introotje hoor! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 12:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Intro en outro zijn geniaal.

Break ook, maar als je dan zo'n machtige break uitkiest, neem dan ook een waardige climax........ -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 13:35 
 
Hardtraxxer

Die intro is echt heeel vet! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 14:50 
 
Hardtraxx Newbie

M-bition schreef:
Lyst schreef:
Maarja je zult wel van de "meer bas = beter generatie" zijn.


Ja maar ik vraag me gewoon af waarom jij naar Hardstyle luistert!?!? Alles is kut! Als je naar een feest gaat dan sta je de hele avond met je armen over elkaar met een andere kick/hardstyle hater om lkkr te zeiken over hoe stom Hardstyle eigenlijk wel niet is?? Maargoed je zal denk ik wel niet naar feestjes gaan dus dan mag je dat laatste achterwege laten...
Haha ik van de meer bas = beter generatie?? Ik loop denk ik al wel iets langer mee dan jij chef ;)


mee eens.. lyst beweert zon hardstyle liefhebber te zijn maar als je na een paar jaar zo kritisch word
dat je bijna niks meer leuk vind zegt dat iets over jou liefde voor hardstyle..
luister het al jaren en kan van bijna alles optimaal genieten.. ''hardstyle expert'' ga toch weg man
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 23:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Pff, prachtig dat dit nummer wordt gebruikt in een hardstyle track, en dat het geheel ook nog is erg goed klinkt.
Voor de geìnteresseerden:

Is het origineel (L)


Weet iemand hoe het zit met de rechten van zo iets, 'officieel' mag het dan toch niet gereleased worden? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 00:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien hebben ze Howard Shore wel even gebeld :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 00:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hele dikke track! Klonk zeer goed gisteren @ Xxlerator :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 10:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

J.orisss schreef:
partypeople


Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 12:10 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

J.orisss schreef:
MaQenzie schreef:
M-bition schreef:
Ja maar ik vraag me gewoon af waarom jij naar Hardstyle luistert!?!? Alles is kut! Als je naar een feest gaat dan sta je de hele avond met je armen over elkaar met een andere kick/hardstyle hater om lkkr te zeiken over hoe stom Hardstyle eigenlijk wel niet is?? Maargoed je zal denk ik wel niet naar feestjes gaan dus dan mag je dat laatste achterwege laten...
Haha ik van de meer bas = beter generatie?? Ik loop denk ik al wel iets langer mee dan jij chef ;)


mee eens.. lyst beweert zon hardstyle liefhebber te zijn maar als je na een paar jaar zo kritisch word
dat je bijna niks meer leuk vind zegt dat iets over jou liefde voor hardstyle..
luister het al jaren en kan van bijna alles optimaal genieten.. ''hardstyle expert'' ga toch weg man


Zo hard mee eens
Lyst :sick: :sick: a.k.a. --- is gewoon een bijzonder irritante verschijning hier op hardtraxx.
Overal denk hij het beter te weten en als je vervolgens een andere mening hebt dan meneer, ben je ineens iemand zonder liefde voor de ''muziek.''
Ik durf bijna mijn handen er voor in het vuur te steken dat wij (partypeople) meer genieten van hardstyle en alles wat dat genre met zich meebrengt. Wij lopen ons niet zoals jou thuis af te trekken op onze muziek, maar gaan ook naar feesten en maken daar momenten mee die jij naar mijn mening nog maar zelden hebt meegemaakt(anders was je namelijk niet zo kritisch tegenover het ''partygevoel'').
Als je alleen maar alles kunt afzeiken op Hardtraxx verwijder dan aub je account, betwetertje!

Ja goed man, mij terug pakken op het aantal feesten wat ik bezocht heb. Net alsof ik voor mijn ziekte gekozen heb. :slow:

Overigens zijn mensen met een andere mening geen mensen zonder liefde voor de muziek, dat heb ik nergens gezegd. Er zijn genoeg mensen hier op het forum die een hele andere smaak hebben dan ik en net zo goed liefhebber zijn. Ik heb het over mensen die kritiek niet snappen, mensen die altijd alles maar goed vinden. Als het je niet uit maakt hoe de kicks klinken, hoe een track in elkaar steekt, of de track iets toevoegt aan de scene, hoe er gemixed wordt, of de platenkeuze origineel is etc. dan geef je helemaal niets om het muzikale gedeelte en als je ergens niet om geeft, hoe kun je dan in godsnaam een liefhebber zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 12:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Houd het dan nooit op? :/
Laat iedereen gewoon zijn eigen mening posten en zeik er niet over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 12:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

J.orisss schreef:
Als je alleen maar alles kunt afzeiken op Hardtraxx verwijder dan aub je account, betwetertje!

Misschien niet relevant, maar ik leer vaak wel veel van Lyst z'n comments. Vooral berichten als die review in het RR - Annihilate vind ik erg interessant. Bovendien is het erg vermakelijk om iemand zoveel energie en tijd in zijn hobby te zien steken. Daar heeft je gedrag op feesten, of de periode waarin je 'fan' bent weinig mee te maken denk ik zo.

Daarentegen maak je de discussie wel erg eentonig door in elk topic over de bekende Chinese Wall of Bass te beginnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 18:21 
 
Hardtraxx Newbie

Lyst schreef:
Ja goed man, mij terug pakken op het aantal feesten wat ik bezocht heb. Net alsof ik voor mijn ziekte gekozen heb. :slow:

Overigens zijn mensen met een andere mening geen mensen zonder liefde voor de muziek, dat heb ik nergens gezegd. Er zijn genoeg mensen hier op het forum
die een hele andere smaak hebben dan ik en net zo goed liefhebber zijn. Ik heb het over mensen
die kritiek niet snappen, mensen die altijd alles maar goed vinden.
Als het je niet uit maakt hoe de kicks klinken, hoe een track in elkaar steekt, of de track iets toevoegt aan de scene, hoe er gemixed wordt, of de platenkeuze origineel is etc. dan geef je helemaal niets om het muzikale gedeelte en als je ergens niet om geeft, hoe kun je dan in godsnaam een liefhebber zijn?


lekker blijven zoeken naar verkeerde dingen in tracks.. De meeste hardstyle is gewoon gemaakt voor feesten, dus hoe ze op feesten overkomen.. Als een kick lelijk is hoor je dat op een feest meestal niet eens en ga je gewoon mee in hoe een nummer bedoeld is door de producer,
kwil jou het wel is een keer zien proberen het beter te doen met je praatjes.. Wat respect voor de producers die uren in de studio zitten om mensen als WIJ te amuseren, op een feest of thuis. en zeik ze niet zo af zeikerd
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 18:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MaQenzie schreef:
Als een kick lelijk is hoor je dat op een feest meestal niet eens

Dit is natuurlijk klinkklare onzin. Hoor je op feesten juist nóg beter.

MaQenzie schreef:
kwil jou het wel is een keer zien proberen het beter te doen met je praatjes..

En bij deze verlies jij je geloofwaardigheid ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 18:27 
 
Hardtraxx Elite

Citaat:
Als een kick lelijk is hoor je dat op een feest meestal niet eens
Dit is natuurlijk klinkklare onzin. Hoor je op feesten juist nóg beter.

Dat zal wel maar je let er daar niet zo op, want je bent gewoon kijkhard los aan het gaan!! TOCH!?!? of ga je zielig in een hoekje staan omdat de kick je net niet aanstaat.

MaQenzie schreef:
Citaat:
kwil jou het wel is een keer zien proberen het beter te doen met je praatjes..

En bij deze verlies jij je geloofwaardigheid ;).
[/quote]

Neehoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 18:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

emmerick schreef:
Citaat:
Als een kick lelijk is hoor je dat op een feest meestal niet eens
Dit is natuurlijk klinkklare onzin. Hoor je op feesten juist nóg beter.

Dat zal wel maar je let er daar niet zo op, want je bent gewoon kijkhard los aan het gaan!! TOCH!?!? of ga je zielig in een hoekje staan omdat de kick je net niet aanstaat.

MaQenzie schreef:
Citaat:
kwil jou het wel is een keer zien proberen het beter te doen met je praatjes..

En bij deze verlies jij je geloofwaardigheid ;).


Neehoor.

Ja hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 19:13 
 
Hardtraxx Addict

MaQenzie schreef:
Wat respect voor de producers die uren in de studio zitten om Geld en boekingen te verdienen


:whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 20:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kunnen we niet een discussie topic maken over Lyst? dan hoeft ik het ook niet steeds te lezen bij hardstyle nummers die kicks erin hebben...
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 20:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basscow schreef:
Kunnen we niet een discussie topic maken over Lyst? dan hoeft ik het ook niet steeds te lezen bij hardstyle nummers die kicks erin hebben...

Je kan toch ook gewoon zijn comments overslaan met lezen? Hij weet het tenminste wel netjes te onderbouwen. Dat schijnt bij andere mensen een groot probleem te zijn.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks