Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 22:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

M-bition, MaQenzie, J.orisss. Ik moet met deze post op gaan passen anders krijg ik een waarschuwing dus ga m'n best doen om het netjes te houden.

Maar damn wat zijn jullie een stel trieste newbies. Ten eerste door Lyst zijn naam hier te posten, waar is dat voor nodig? Ten tweede: Moeilijk hé discussie voeren boven het kinderdagverblijfniveau waar jullie je op bevinden. Als er 1 iemand is die hier goed discussieert en altijd zijn punten onderbouwt is het Lyst wel. Qua muziek ben ik het zelden met hem eens aangezien we een verschillende smaak hebben, maar er zijn weinig discussies waarin ik het niet met Lyst eens ben. Puur omdat deze man verstand van de muziek heeft en niet als een hersenloze pillenvretende junk scheel loopt te doen op feesten verdient hij het om zo door jullie gebashed te worden? Snap niet dat jullie de moeite hebben genomen om je hier te registreren want jullie maken alleen jezelf belachelijk en hebben nog geen zinvolle bijdrage geleverd aan enige discussie hier. Log maar snel uit en pak een punt en ga lekker feesten. Hou je verder afzijdig van discussies want daar hebben jullie bij lange na het niveau niet voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 22:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Begin een beetje moe te worden van die discussies over Lyst de hele tijd.. Laat 'm fijn zijn mening geven!

Khadber schreef:
Hij weet het tenminste wel netjes te onderbouwen. Dat schijnt bij andere mensen een groot probleem te zijn.

Mee eens!

J.orisss schreef:
Ik durf bijna mijn handen er voor in het vuur te steken dat wij (partypeople) meer genieten van hardstyle en alles wat dat genre met zich meebrengt.

Niet iedereen wil en/of kan naar feestjes gaan.. Geld, school, gezondheid bijvoorbeeld? ;)

@ Gangsterdwerg: Hulde :worship:

Lijkt me het beste om maar weer on-topic te gaan? Voordat dit (weer) uit de hand loopt. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 22:35 
 
Hardtraxx Elite

Citaat:
Niet iedereen wil en/of kan naar feestjes gaan.. Geld, school, gezondheid bijvoorbeeld?


als je van de muziek houdt ga je gewoon naar feesten, als je dat niet gaat kan je geen mening hebben over hoe kicks klinken aangezien die tot hun recht komen op festivals. Als je niet kan , maak je tijd , aangezien je er van houdt. Als je niet wilt, dan is hardstyle blijkbaar niet jouw muziek ? (wtf)

Continue zeiken op een forum over nummers en het nooit live ervaren vind ik heel erg zwak gedrag, overigens begrijp ik wel als je alles &*^ kut vindt als je aan geen enkel nummer goede herinneringen hebt. (op festival bijv.)


:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

daag
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 22:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

emmerick schreef:

als je van de muziek houdt ga je gewoon naar feesten, als je dat niet gaat kan je geen mening hebben over hoe kicks klinken aangezien die tot hun recht komen op festivals.

daag

Relaxed dat jij in ieder geval van iedereen hier weet wat voor geluidssysteem ze hebben :')
daag (tot nooit hopelijk.)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 22:44 
 

emmerick schreef:
Citaat:
Niet iedereen wil en/of kan naar feestjes gaan.. Geld, school, gezondheid bijvoorbeeld?


als je van de muziek houdt ga je gewoon naar feesten, als je dat niet gaat kan je geen mening hebben over hoe kicks klinken aangezien die tot hun recht komen op festivals. Als je niet kan , maak je tijd , aangezien je er van houdt. Als je niet wilt, dan is hardstyle blijkbaar niet jouw muziek ? (wtf)

Continue zeiken op een forum over nummers en het nooit live ervaren vind ik heel erg zwak gedrag, overigens begrijp ik wel als je alles &*^ kut vindt als je aan geen enkel nummer goede herinneringen hebt. (op festival bijv.)


:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

daag


ONGELOFELIJK hoe verschrikkelijk dom mensen kunnen zijn, vind je ook niet emmerick? Wat ben jij een ongelofelijke sukkel. Kun je nou echt niet zien dat lyst niet aan het zeiken is, maar gewoon onderbouwend kritiek levert. Dat het vaak kritiek is, ligt aan zijn stijl ja. Daarbij komt dat hij niet NOOIT naar een feest is geweest, en ik heb ook gewoon een report gelezen waarbij die ook gewoon kritisch is tijdens het feest. Wat wil je nou? Ga nou echt eens even zijn posts na en ik zou graag willen dat je de dingen benoemd die lyst zonder enige vorm van onderbouwing spouwt. I dare you, I double dare you motherfucker!!

*EDIT* vette plaat! Heb m ee npaar keer gehoord en beviel me prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 23:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Even voor de Mods, als jullie zo tof zijn berichten te verwijderen, verwijder dan ook even het belachelijke bericht waar Lyst zijn volledige naam in staat....
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 23:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

edit laat maar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 23:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gaat inderdaad geregeld worden. emmerick heeft een waarschuwing gehad.

Goed punt: we gaan ontopic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 23:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Die intro klinkt echt botergeil!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 23:20 
 
Donateur

emmerick schreef:
kon niks vinden op facebook onder ''IRL Name Lyst'' :(

Wat wou jij doen dan?
Hem op Facebook opzoeken om hem daar verder uit te schelden zodat je hier geen warning krijgt terwijl hij een uitgebreid argument geeft waarom hij deze track minder mooi vind of misschien wel helemaal niet mooi.
Smaken verschillen, en als dat niet zo was dan was de wereld perfect, maar dat is het niet dus zo lang het niet perfect is heb je maar te accepteren wat iemand vind.
Vrijheid van meningsuiting!
Zo, nu de track even luisteren! -.-

@ Khadber sorry had het over het hoofd gezien!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 23:30 
 
Hardtraxx Elite

frankhardenberg schreef:
emmerick schreef:
kon niks vinden op facebook onder ''IRL Name Lyst'' :(

Wat wou jij doen dan?
Hem op Facebook opzoeken om hem daar verder uit te schelden zodat je hier geen warning krijgt terwijl hij een uitgebreid argument geeft waarom hij deze track minder mooi vind of misschien wel helemaal niet mooi.
Smaken verschillen, en als dat niet zo was dan was de wereld perfect, maar dat is het niet dus zo lang het niet perfect is heb je maar te accepteren wat iemand vind.
Vrijheid van meningsuiting!
Zo, nu de track even luisteren! -.-

@ Khadber sorry had het over het hoofd gezien!


wou ff zien hoe die eruit zat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 23:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Basscow schreef:
Kunnen we niet een discussie topic maken over Lyst? dan hoeft ik het ook niet steeds te lezen bij hardstyle nummers die kicks erin hebben...

Je kan toch ook gewoon zijn comments overslaan met lezen? Hij weet het tenminste wel netjes te onderbouwen. Dat schijnt bij andere mensen een groot probleem te zijn.


Ik heb nooit gezegd dat ik het niet eens ben met hem. De ene keer wel, de andere keer niet.

Maar welke kant je ook kiest bij de discussie, ik vind dat topics over het nummer zelf horen te gaan en er mag zeker door Lyst of wie dan ook over gediscussieerd worden. Alleen dwalen de discussies altijd af na wie de grootste liefhebber is in plaats van de kicks waarover de discussie begon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 00:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hé emmerick (e.a.), je moet je berichtjes eigenlijk voor de gein eens naar je zelf mailen en over een aantal jaar feesten/muziek luisteren nog een lezen.

Ik hou van deze muziek, en ik hou van de feesten omdat niks moet en veel kan. Online commentaar leveren op tracks, op festivals genieten van de tracks. Ik heb daarbij helemaal niemand nodig die me vertelt wat ik wel of niet zou moeten doen. Ik bepaal zelf of dit mijn muziek is, en ook hoe ik ervan geniet. Als jij het daar niet mee eens bent is het jammer, maar kun jij het toch gewoon op die manier doen? Ben je het niet eens met commentaar op je favoriete tracks? Jammer, dan vertel je onderbouwd waarom jij hem wel vet vind.

Overigens vind ik het helemaal niet zo raar om een HT-er na te trekken, zag in een ander topic dat Lyst dat ook even deed om te bekijken hoe vaak iemand feesten had meegemaakt. Is toch helemaal niets op tegen? Ongevraagd iemand z'n volle naam op een forum kwakken lijkt me niet de bedoeling, maar dat weet de persoon in kwestie ook wel.

Edit: had je berichtje nog niet gelezen Khadber.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 00:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Laatste keer. Houd het gewoon even over de track. De rest hoef ik even niet te zien.
Dankuwel.

Ontopic vanaf nu. Laatste keer dat ik het vraag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 01:02 
 
Hardtraxx Newbie

Gangsterdwerg schreef:
M-bition, MaQenzie, J.orisss. Ik moet met deze post op gaan passen anders krijg ik een waarschuwing dus ga m'n best doen om het netjes te houden.

Maar damn wat zijn jullie een stel trieste newbies. Ten eerste door Lyst zijn naam hier te posten, waar is dat voor nodig? Ten tweede: Moeilijk hé discussie voeren boven het kinderdagverblijfniveau waar jullie je op bevinden. Als er 1 iemand is die hier goed discussieert en altijd zijn punten onderbouwt is het Lyst wel. Qua muziek ben ik het zelden met hem eens aangezien we een verschillende smaak hebben, maar er zijn weinig discussies waarin ik het niet met Lyst eens ben. Puur omdat deze man verstand van de muziek heeft en niet als een hersenloze pillenvretende junk scheel loopt te doen op feesten verdient hij het om zo door jullie gebashed te worden? Snap niet dat jullie de moeite hebben genomen om je hier te registreren want jullie maken alleen jezelf belachelijk en hebben nog geen zinvolle bijdrage geleverd aan enige discussie hier. Log maar snel uit en pak een punt en ga lekker feesten. Hou je verder afzijdig van discussies want daar hebben jullie bij lange na het niveau niet voor.


1 Jij zal vast een hogere status hebben hier op het forum tegenover mensen die de mening delen dat hoe meer je post hoe stoerder je bent.. ik ben niet zo dus mijn 'newbie' status zegt niks over mij of mijn karakter, je referentie naar ''newbie' is dus nutteloos
2 ik neem aan de je op een universiteit zit want anders zou je niet een opmerking mogen maken over hoe laag het niveau van iemand anders is die er wel op zit
3 Ik heb niet gezegd dat hij zijn punten niet goed onderbouwt maar het is tijdsverspilling om op een forum waar nieuwe tracks worden gepost alleenmaar negatieve dingen te zeggen, waarom zit je hier dan nog als je niks lekker vindt klinken
4 Omdat hij zogenaamd veel van hardstyle weet heeft hij ook niet het recht om te doen alsof hij de enige hier is met een passie voor de muziek door heel de dag te posten op nieuwe nummers
5 Ik was al lid
6 Ik snuif nooit
7 Zou graag willen dat je je vooroordelen voor je hield en helemaal als ze geen van allen kloppen

Ben pas net actief als het gaat om opmerkingen over nummers maar het gaat toch om discussieren, en je doet net alsof je alleen iets op iemand anders mag zeggen als je moeilijke woorden en veel 'argumenten' gebruikt.. Hardstyle is voor iedereen en niet alleen voor hoger opgeleiden
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 01:10 
 
Hardtraxx Veteran

MaQenzie schreef:
Gangsterdwerg schreef:
M-bition, MaQenzie, J.orisss. Ik moet met deze post op gaan passen anders krijg ik een waarschuwing dus ga m'n best doen om het netjes te houden.

Maar damn wat zijn jullie een stel trieste newbies. Ten eerste door Lyst zijn naam hier te posten, waar is dat voor nodig? Ten tweede: Moeilijk hé discussie voeren boven het kinderdagverblijfniveau waar jullie je op bevinden. Als er 1 iemand is die hier goed discussieert en altijd zijn punten onderbouwt is het Lyst wel. Qua muziek ben ik het zelden met hem eens aangezien we een verschillende smaak hebben, maar er zijn weinig discussies waarin ik het niet met Lyst eens ben. Puur omdat deze man verstand van de muziek heeft en niet als een hersenloze pillenvretende junk scheel loopt te doen op feesten verdient hij het om zo door jullie gebashed te worden? Snap niet dat jullie de moeite hebben genomen om je hier te registreren want jullie maken alleen jezelf belachelijk en hebben nog geen zinvolle bijdrage geleverd aan enige discussie hier. Log maar snel uit en pak een punt en ga lekker feesten. Hou je verder afzijdig van discussies want daar hebben jullie bij lange na het niveau niet voor.


1 Jij zal vast een hogere status hebben hier op het forum tegenover mensen die de mening delen dat hoe meer je post hoe stoerder je bent.. ik ben niet zo dus mijn 'newbie' status zegt niks over mij of mijn karakter, je referentie naar ''newbie' is dus nutteloos
2 ik neem aan de je op een universiteit zit want anders zou je niet een opmerking mogen maken over hoe laag het niveau van iemand anders is die er wel op zit
3 Ik heb niet gezegd dat hij zijn punten niet goed onderbouwt maar het is tijdsverspilling om op een forum waar nieuwe tracks worden gepost alleenmaar negatieve dingen te zeggen, waarom zit je hier dan nog als je niks lekker vindt klinken
4 Omdat hij zogenaamd veel van hardstyle weet heeft hij ook niet het recht om te doen alsof hij de enige hier is met een passie voor de muziek door heel de dag te posten op nieuwe nummers
5 Ik was al lid
6 Ik snuif nooit
7 Zou graag willen dat je je vooroordelen voor je hield en helemaal als ze geen van allen kloppen

Ben pas net actief als het gaat om opmerkingen over nummers maar het gaat toch om discussieren, en je doet net alsof je alleen iets op iemand anders mag zeggen als je moeilijke woorden en veel 'argumenten' gebruikt.. Hardstyle is voor iedereen en niet alleen voor hoger opgeleiden

zak
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 01:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Laatste keer. Houd het gewoon even over de track. De rest hoef ik even niet te zien.
Dankuwel.

Ontopic vanaf nu. Laatste keer dat ik het vraag.


Aan de 2 mensen boven mij. WTF SNAP JE HIER NIET AAN. HOUDT GEWOON JE SCHMOEL! :x

OT: Leuk plaatje, alleen die kicks aan het einde, damn, die vind ik echt niet al te best klinken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 01:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

zeg dan niks wildestijlen


track: net even geluisterd maar valt me wat tegen wacht wel op hQ, lastig oordelen zo :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 01:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
een hersenloze pillenvretende junk

Wat is er mis met een hersenloze pillenvretende junk? >.<

Track is wel leuk btw, 0m ontopic te blijven :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 13:00 
 
Hardtraxx Newbie

ontopic + excuses: Lekker nummer, vooral de intro (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 17:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lekker plaatje. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 18:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik neig hier wel met waarschuwingen te gaan gooien eigenlijk.. Na 2 x nog steeds off topic gaan?

3e keer dan maar: On Topic
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 19:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Gruwelijke Plaat :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 00:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hopelijk gooit Adaro deze zaterdag op Inception er op of E-force op Hard Bass :worship:
Ik vind het echt een dikke plaat, alleen die 2e climax vind ik minder..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 00:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuke plaat voor de newbies :).
Nee zonder trolol, dit lijkt me wel een leuk plaatje.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks