Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2019 22:50 
 
Hardtraxx Veteran

Artiest: Duncan

Track(s): Arcade

Sample/video:

Bron: yt

Als je ooit een Hardstyle track simpel vind, bedenk je dan dat er altijd dit nog is.

Schijnt gratis weggegeven te worden vanavond.
Niet dat je hem verder wilt ofzo..
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2019 22:58 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Lekker die Frontliner kick ook gebruikt :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2019 23:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wat moet ik er over zeggen >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2019 23:15 
 
Hardtraxx Veteran

Ja goeie manier om hardstyle positief op de kaart te zetten, wat een troep. Mongol Theo.

Ik krijg in tegenstelling tot de rest van het land ook oorbloedingen van het origineel, maar dan nog. Zet een naam die vrijwel niets (meer) met onze scene te maken heeft ons genre ff voor lul. Sterf joh
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2019 23:15 
 
Hardtraxx Veteran

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2019 01:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

nee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2019 01:16 
 
Hardtraxxer

Dit moet met opzet slecht gemaakt zijn xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2019 05:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beter dan origineel. Geslaagde remix
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2019 08:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Martin Waus schreef:
Beter dan origineel. Geslaagde remix

:thumbsup:

Snap de ophef over dit soort dingen niet (meer) zo. Klein editbootlegremuxie gemaakt voor in de kroeg, op stuiterbal of schuurfeest x. Het zou pas schokkend zijn als MT écht iets ging produceren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2019 08:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wacht wel op die van Jay Reeve.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2019 09:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Verschrikkelijk dit. Ik snap best dat er iets in dat nummertje zit wat vet in hardstyle zou passen. Maar werk het dan goed uit uit. Dit is schandalig slecht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2019 09:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Martin Waus schreef:
Beter dan origineel. Geslaagde remix

:thumbsup:

Snap de ophef over dit soort dingen niet (meer) zo. Klein editbootlegremuxie gemaakt voor in de kroeg, op stuiterbal of schuurfeest x. Het zou pas schokkend zijn als MT écht iets ging produceren.


Ja toch. Sta ik met een krat bier in mijn mik in de voetbalkantine een beetje van dit soort tracks mee te schreeuwen (niet deze, want heb heel het songfestival niet gevolgd inclusief deze plaat). Is toch mooi.

Pedaalemre schreef:
Zet een naam die vrijwel niets (meer) met onze scene te maken heeft ons genre ff voor lul. Sterf joh


:/ . Doe eens niet zo dramatisch joh gek, met je sterf. Het is een edit die veel mensen leuk gaan vinden in een kroeg/kantine/schuurfeest inderdaad. Makkelijk scoren? Ja. Verwacht je meer bij de naam Mental Theo? Nope. Lekker laten doen en laat mensen hier lekker op hakken die het leuk vinden. Het is ook echt niet dat je deze plaat nu op alle feesten zal gaan horen hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2019 09:47 
 
Hardtraxx Veteran

Jong je snapt toch ook wel dat ik daarmee niet serieus bedoel dat hij moet sterven. Ik heb trouwens niks tegen het concept zelf, die grappige/feest bootlegs lalalala bier, maar ik vind het gewoon jammer dat het dan uitgevoerd word alsof het door een 12-jarige geproduceerd is die net 2 weken daarvoor voor het eerst een DAW heeft gedownload.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2019 10:14 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Snap niet zo goed dat dit op Hardtraxx wordt gezet, is toch bedoeld voor een heel ander soort publiek dit? Gewoon zelfde straatje als JeBroer, EZG, Yellow Claw e.d. lijkt me. Halve hardstyle gemaakt voor de kroeg en het publiek dat niet van hardstyle houdt.

Niemand hier die serieus zit te wachten op zoiets op een festival bij een normale HS artiest. Dit is voor mensen die naar Freestyle stages gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2019 10:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Snap ook niet dat er een techno topic is op Hardtraxx, is toch een heel ander publiek? ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2019 10:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Snap ook niet dat er een techno topic is op Hardtraxx, is toch een heel ander publiek? ;)


:huh: ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2019 10:42 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Snap ook niet dat er een techno topic is op Hardtraxx, is toch een heel ander publiek? ;)


Snap ik ook niet.

Maar OT:

Origineel is de beste techno plaat die ik ken dus daar kan deze edit moeilijk overheen
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2019 10:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Origineel is de beste techno plaat die ik ken dus daar kan deze edit moeilijk overheen

Zowaar met je eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2019 12:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vind dit zelfs voor in de kroeg/carnaval/kermis/schuurfeest pure bagger. :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2019 12:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Ja goeie manier om hardstyle positief op de kaart te zetten, wat een troep. Mongol Theo.

Ik krijg in tegenstelling tot de rest van het land ook oorbloedingen van het origineel, maar dan nog. Zet een naam die vrijwel niets (meer) met onze scene te maken heeft ons genre ff voor lul. Sterf joh


over haat gesproken, denk aan je bloeddruk ouwe :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2019 13:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HardstyleFreak schreef:
Pedaalemre schreef:
Ja goeie manier om hardstyle positief op de kaart te zetten, wat een troep. Mongol Theo.

Ik krijg in tegenstelling tot de rest van het land ook oorbloedingen van het origineel, maar dan nog. Zet een naam die vrijwel niets (meer) met onze scene te maken heeft ons genre ff voor lul. Sterf joh


over haat gesproken, denk aan je bloeddruk ouwe :lol:

Ramadan he.

Maar inderdaad, wat een troep. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2019 14:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tja het klinkt natuurlijk nergens naar, maar voor in de kroeg met een vat bier op is dit goed zat :P Ben het verder ook wel met Timothy eens wat dat betreft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2019 14:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TOTY materiaal dit hoor, poah :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2019 14:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:lol: :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2019 14:29 
 
Hardtraxx Veteran

Helicaze schreef:
HardstyleFreak schreef:
Pedaalemre schreef:
Ja goeie manier om hardstyle positief op de kaart te zetten, wat een troep. Mongol Theo.

Ik krijg in tegenstelling tot de rest van het land ook oorbloedingen van het origineel, maar dan nog. Zet een naam die vrijwel niets (meer) met onze scene te maken heeft ons genre ff voor lul. Sterf joh


over haat gesproken, denk aan je bloeddruk ouwe :lol:

Ramadan he.

Maar inderdaad, wat een troep. xd


Ben niet gelovig, nice try tho.

Wat een gejank, als men met een overduidelijke korrel zout zoiets zou zeggen bij de gemiddelde Thyron plaat zou niemand zo miepen. Heb wat carnavalsgekkies op de teentjes getrapt schijnt het.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks