Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2019 20:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Track(s): Duncan Laurence - Arcade (Jay Reeve Bootleg)

Download:
http://bit.ly/rcdeJR

Bron:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2019 20:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze is dan wel weer goed gelukt moet ik zeggen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2019 20:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beter dan die van mentale theo idd.

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2019 20:48 
 
Hardtraxx Veteran

Kijk dit is al beter ja. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2019 21:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind het net als die van MT (al is die nog erger) helemaal niks. Plaat leent zich er imo totaal niet voor om er hardstyle van te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2019 22:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is zoveel beter zeg :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2019 08:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Deze is dan wel weer goed gelukt moet ik zeggen :thumbsup:


Eens! Maar had verwacht dat een hardstyleversie hiervan toch veel vetter zou uitpakken. Origineel is ook al aardig doodgedraaid de laatste dagen op de radio, komt me wel een beetje de strot uit nu. :lol:

EDIT: Ik had dit al een veel vettere plaat gevonden als de climax er niet gelijk in kwam, maar eerst nog de melodie met opbouw. Klinkt nu alsnog te afgeraffeld allemaal naar mijn smaak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2019 10:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik vind hem leuk. Lekker zweverig plaatje van gemaakt. Eens dat de melodie misschien nog een betere introductie had kunnen hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2019 14:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze is een stuk netter uitgewerkt dan die van mentale theo. Het sfeertje in het origineel is wel echt heel dik voor hardstyle vind ik. Origineel is ook echt wel een sterke plaat, je hoort m inderdaad alleen te veel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2019 11:20 
 
Hardtraxx Veteran

fflkkr schreef:
Rickzel schreef:
Deze is dan wel weer goed gelukt moet ik zeggen :thumbsup:


Eens! Maar had verwacht dat een hardstyleversie hiervan toch veel vetter zou uitpakken. Origineel is ook al aardig doodgedraaid de laatste dagen op de radio, komt me wel een beetje de strot uit nu. :lol:

EDIT: Ik had dit al een veel vettere plaat gevonden als de climax er niet gelijk in kwam, maar eerst nog de melodie met opbouw. Klinkt nu alsnog te afgeraffeld allemaal naar mijn smaak.


Bij nader inzien vind ik dit toch ook wel. Na het horen van de Mental Theo bootleg klonk deze bootleg net iets beter dan dat 'ie eigenlijk is. Zet hier bijvoorbeeld Blackbird of What It Is naast en dan is het toch wel overduidelijk dat deze bootleg snel online moest en gehaast in elkaar is gezet.

Maak dan gewoon geen bootleg als het binnen een dag moet voor de views. Doet imo alleen maar af aan Jay Reeve's (hele goede, overigens) naam. Uiteraard blijft dit stukken beter dan die van ome Theo, maar daar hoef je op z'n zachtst gezegd ook geen uitblinker voor te zijn.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Gratis tracks