Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 01:18 
 
Hardtraxx Veteran

Artiest: Donkey Rollers

Track(s): The Million Gods

Sample/video:


@ 24:08: http://www.be-at.tv/brands/sunrise-fest ... ay/b-front
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 01:21 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Weer hetzelfde kunstje als alle voorgaande nummers. Al klinkt deze iets meer als een nummer van Zany.
Na 2012, Chaos en Immortal is er voor mij niet echt meer een plaat geweest van DR die me echt aansprak maar waren in mijn oren meer solo's van The Pitcher of Zany waar DR voor is geplakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 01:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Na 2012, Chaos en Immortal is er voor mij niet echt meer een plaat geweest van DR die me echt aansprak

Mee eens, al vind ik dit wel weer een stap in de goede richting :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 01:58 
 
Hardtraxx Addict

Is niet van B-Front deze :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 11:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vind de intro wel lekker! :D
De rest vind ik niet super.. jammer had er meer van verwacht!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 14:00 
 

Vette screech a la total domination. Kon het prima hebben!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 14:00 
 
Hardtraxxer

Stereorockerz schreef:
Is niet van B-Front deze :P

-.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 14:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stereorockerz schreef:
Is niet van B-Front deze :P

Het schijnt van niet, dus we gaan deze hier houden tot er wat meer bekend is: nieuwe-tracks-hs/nieuw-onbekende-tracks-topic-t4624.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 17:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker


vanaf 18.30
Donkey Rollers in ieder geval dus, B-Front valt af.

Credits naar iMark!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 17:32 
 
Hardtraxxer

Titel: The Million Gods
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 17:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die kop van Bob als de kick er in klapt, hij leeft ook echt voor deze muziek he! heel erg vet :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 18:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze plaat zonder pitchkicks, of tenminste niet zulke hoge pitches, hadden een veel betere plaat gemaakt. De sounds zijn namelijk best dik
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 19:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind de pitch er wel bij passen deze keer :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 21:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hele vette plaat!

Weet iemand toevallig of je deze video ergens kan downloaden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 21:54 
 

WOOOAAAAH (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 22:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

leuke track, even wat vaker luisteren :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 12:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Echt een dikke plaat :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 13:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zo vet hoe Bob altijd helemaal naar de graftyfus gaat tijdens z'n optreden xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 17:22 
 
Hardtraxx Veteran

:yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 17:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 19:29 
 
Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:
WOOOAAAAH (L)

patrickjeb schreef:
Deze plaat zonder pitchkicks, of tenminste niet zulke hoge pitches, hadden een veel betere plaat gemaakt. De sounds zijn namelijk best dik

Afwachten tot er een HQ verschijnt. Interesse is in ieder geval gewekt hier! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 20:23 
 
Hardtraxx Addict

Wat ben ik een partij blij dat die The Pitcher sounds aan het verdwijnen zijn (tenminste daar lijkt het op?), met Der Rammachine (of hoe die ook heette) en deze lijken ze weer een iets andere weg in te zijn geslaan. Ouderwets lompe kicks, fijn om te horen :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 21:01 
 
Hardtraxxer

jammer van de kicks :( voorderest echt vet gemaakt
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2013 12:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iets betere kwaliteit :P



1.13.12
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2013 14:19 
 

patrickjeb schreef:
Iets betere kwaliteit :P



1.13.12



stefaneke schreef:
WOOOAAAAH (L)
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks