Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2013 14:39 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Erg simpel en standaard plaatje dit.. Waar is de kwaliteit van de Donkey Rollers gebleven die we gewend zijn, Innocent EP was de laatste met tracks die boven de middelmaat uit staken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2013 17:31 
 
Hardtraxx Veteran

Wat een kutkicks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2013 17:50 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Weer die ontzettend slappe kutkicks :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2013 18:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Erg simpel en standaard plaatje dit.. Waar is de kwaliteit van de Donkey Rollers gebleven die we gewend zijn, Innocent EP was de laatste met tracks die boven de middelmaat uit staken.

Exact dit. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2013 19:00 
 
Hardtraxxer

Ik vind dit een heerlijk plaatje hoor. Alleen die kick ligt niet erg lekker in het gehoor, ook vind ik de pitchkicks een onnodige toevoeging.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2013 19:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2013 19:07 
 
Hardtraxx Veteran

melodie in de break :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2013 11:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De kicks zijn inderdaad niet ideaal, maar de sfeer in deze track vind ik echt heerlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2013 12:18 
 
Hardtraxxer

Tijden van Immeasurably, Followers en Silver Bullet...

Komaan man, wat een simpele track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2013 14:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat is dat voor poep wat er de laatste tijd word gereleased onder de DR naam :/

Lijkt wel of ik die screech in tig tracks heb gehoord, en dan de kicks :cry:

Ik wil de oude DR kicks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2013 16:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Met betere kicks was hij wel OK geweest, maar die climax is echt te saai voor woorden. Vroeger stond de naam DR voor kwaliteit en flink harde platen, das helaas een beetje weg zo :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2013 17:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind 'm heel erg vet! Kicks zijn zoals gezegd niet fantastisch, maar kan ze prima waarderen. Leuk nummer :) !
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2013 18:12 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2013 18:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JVDM schreef:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2013 19:38 
 
Hardtraxx Addict

Dit klinkt wel lekker zeg!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2013 22:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aardige plaat, maar door de vreselijk slappe kicks zal ik 'm waarschijnlijk niet vaak opzetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2013 01:34 
 
Hardtraxx Veteran

Kippenvel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2013 01:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Vind 'm heel erg vet! Kicks zijn zoals gezegd niet fantastisch, maar kan ze prima waarderen. Leuk nummer :) !
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2013 10:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet zo heel bijzonder helaas. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2013 00:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leonidas schreef:
G1LL schreef:
Vind 'm heel erg vet! Kicks zijn zoals gezegd niet fantastisch, maar kan ze prima waarderen. Leuk nummer :) !
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2013 01:23 
 
Hardtraxxer

vet nrtje dit... Maar idd zoals hier word gezegd waar zijn hun betere tracks als Silver bullet etc..
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2013 15:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hmm.. Voldoende. But not impressed.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks