Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2013 14:13 
 
Hardtraxx Addict

Artiest: DJ Thera

Track(s): The Ocean

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2013 14:48 
 
Hardtraxx Veteran

Ben niet heel erg fan van deze screeches maar ik wacht wel op HQ met een definitief oordeel :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2013 12:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is dus niet Dj Thera TBA maar Dj Thera - The Ocean, geniale opbouw naar de anticlimax toe :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2013 14:05 
 

Benieuwd naar HQ, klinkt erg lekker zo :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2013 14:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kan er nog niks uit opmaken. Wachten op HQ dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2013 14:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Coast, The Ocean. What next? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2013 16:50 
 
Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
The Coast, The Ocean. What next? :P


The Sand? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2013 20:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nee nee, de andere kant op, dus The Mariana Trench ofzo :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2013 22:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Of gewoon The Other Coast -.-

Preview zegt me nog niet zoveel. Interesse is er wel :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2013 23:46 
 
Hardtraxxer

Destination schreef:
patrickjeb schreef:
The Coast, The Ocean. What next? :P


The Sand? xd


the sun? :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2013 19:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The ocean? Klinkt meer als een plas met slappe schijt
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2013 15:17 
 
Hardtraxx Addict

Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2013 15:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Break had iets korter gemogen. Kicks zijn dik, maar om een of andere reden doet de plaat me bijzonder weinig :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2013 15:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2013 16:30 
 

Klinkt weer ongeïnspireerd. Vind er ook niet zoveel aan. Die opbouw naar de climax is ook gruwelijk irritant. Kon net zo goed Do the harlem shake achter komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2013 16:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
Klinkt weer ongeïnspireerd. Vind er ook niet zoveel aan. Die opbouw naar de climax is ook gruwelijk irritant. Kon net zo goed Do the harlem shake achter komen.

Die opbouw zit gewoon prima in elkaar hoor. Juist een degelijke opbouw die je niet zo veel meer hoort tegenwoordig. Ongeïnspireerd is het ook niet, de sfeer die in de climax gecreëerd wordt komt de naam van de track namelijk prima na, wat al helemaal vaak niet meer te vinden is tegenwoordig. Zoals gewoonlijk zijn je argumenten dus weer kansloos.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2013 17:05 
 

Moet ik dan mijn mening aanpassen zodat jij het er mee eens bent? Wat maakt het nou uit of ik het slecht vind en jij wel goed? Het klinkt voor mij als een amateuristisch geproduceerde en ongeïnspireerde track. Vind je het zelf dan niet simpel klinken? Beetje die kick gebruiken die al een jaar wordt gebruikt en dan een of andere rare, overhaaste screech erdoor. Dat is mij echt te simpel hoor. En zeker als ik het dan vergelijk met de kwaliteit die bijvoorbeeld een Enzyme records levert is het zelfs lachwekkend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2013 17:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik zeg toch dat het me om je argumentatie gaat... Vind lekker wat je wilt, het is niet voor niets een forum, maar onderbouw het dan wel goed. Lezen schijnt ook al niet een van je beste kanten te zijn, zo te zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2013 17:44 
 

In mijn eerste bericht in dit topic geef ik niet eens argumenten. In mijn tweede bericht zijn mijn argumenten gebaseerd op mijn mening, geen wonder dat jij mijn argumentatie afkeurt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2013 17:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zucht...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2013 18:25 
 

Laten we genieten van de zaterdagavond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2013 19:07 
 
Hardtraxx Veteran

Dezelfde kick als in Welcome denk ik? Verder mocht de break misschien een ietsje korter, maar die screech maakt wel wat goed. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2013 19:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qlown schreef:
Dezelfde kick als in Welcome denk ik?

Not really volgens mij. Aardige plaat verder. Ben benieuwd hoe de rest klinkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2013 20:00 
 
Hardtraxx Veteran

Die break chillt em op de noordpool en de climax komt van de zuidpool. Veel te groot contrast, ik vind het niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2013 20:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Verschirikkelijke plaat, heb hem 4 keer de kans gegeven maar die anti climax :sick:
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks