Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2013 21:51 
 
Hardtraxx Addict

Veel sfeer in de break, dikke kicks weer, en dat laatste stuk van de climax :thumbup: . Vind Thera en consorten de
laatste tijd erg interessant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2013 01:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind hem best vet, maar niet meer dan dat. Live zou ik me er wel goed op kunnen vermaken. Toch verwacht ik meer van deze man.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks