Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2015 19:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Is meer een luister nummer natuurlijk, maar echt vet gedaan hoor.

Hoezo als ik vragen mag? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2015 20:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2015 20:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Omdat je een liedje toch niet kan zien jonge, duh.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2015 14:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
corneelwr schreef:
Is meer een luister nummer natuurlijk, maar echt vet gedaan hoor.

Hoezo als ik vragen mag? :P

Doordat het begin zo onder een film kan. Is alleen maar positief bedoeld!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2015 14:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je weet waar de melodie van is? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2015 18:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helaas voor mij weer die veegkicks, ben daar echt geen fan van :(

Rest klinkt wel tof.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2015 19:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Melodie! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2015 21:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

BPM -1
Kicks -1
Synth -1
Melodie +1.

Het voelt zowaar aan als een hardcore plaat. Zowel qua sounds als sfeer. Dat is dus niet mijn ding. De sfeer in de break wordt in mijn oren compleet om zeep geholpen in de climax. De melodie is wel prima, maar de snelheid in combinatie met de synth maken dit voor mij een teleurstellende plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2015 22:05 
 
Hardtraxx Elite

JeftaElachouri schreef:
BPM -1
Kicks -1
Synth -1
Melodie +1.

Het voelt zowaar aan als een hardcore plaat. Zowel qua sounds als sfeer. Dat is dus niet mijn ding. De sfeer in de break wordt in mijn oren compleet om zeep geholpen in de climax. De melodie is wel prima, maar de snelheid in combinatie met de synth maken dit voor mij een teleurstellende plaat.

Deze is uit een liveset geknipt. Ik ga ervan uit dat het gewoon 150 bpm is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2015 22:14 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Origineel is inderdaad 150 BPM :)

Mn live act op Qbase was idd wel n beetje aan de snelle kant :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2015 12:09 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker


@23.30
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2015 22:52 
 
Hardtraxx Veteran

Wat een geweldig stuk muziek!
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks