Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2015 23:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artiest: Dj Thera

Track(s): Ode To The Throne

Sample/video:

Bron: Thera's youtube acccount
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2015 23:51 
 
Hardtraxx Elite

Begin is netjes met die akkoorden, maar klopt niet helemaal als die toonhoogtes abrupt veranderen. Iig zo voelt dat. Daarna vind ik het saai en niet boeiend. Hier kan veeeel meer uitgehaald worden imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2015 23:55 
 
Artiest
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
Begin is netjes met die akkoorden, maar klopt niet helemaal als die toonhoogtes abrupt veranderen. Iig zo voelt dat. Daarna vind ik het saai en niet boeiend. Hier kan veeeel meer uitgehaald worden imo.

Ben inmiddels alweer een stuk verder met de track. Wilde voor t interview toch alvast even n stukje laten horen :)

Hij is in ieder geval nog niet af, neem er wel mn tijd voor :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2015 12:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Song of fire and ice. Geeft me direct kippenvel. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2015 13:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heerlijke track is dat inderdaad, ben benieuwd naar het eindresultaat. Thera is wel de ideale man voor een remix van dit nummer imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2015 13:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ik hoop wel dat hij nog wat spannends gaat doen met de melodie! hij klinkt nog iets voor de hand liggend,
maar we wachten rustig af! klinkt nu al leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2015 17:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ben benieuwd. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2015 18:01 
 
Hardtraxx Addict

Basxt schreef:
ben benieuwd. :D


Dit. Klinkt veelbelovend iig! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2015 18:03 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Met al die sfeervolle tracks waarmee Thera de laatste tijd komt en die melodie van GoT in het achterhoofd kan dit alleen maar goed worden ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2015 18:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vet idee! Het klinkt inderdaad net niet helemaal lekker nog in de preview die akkoorden in het begin. Gaan te snel ofzo. Ben benieuwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2015 21:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind hem top klinken, interview er omheen ook erg interessant :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2015 22:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Track heet Ode to the Throne

Bron: Thera

https://video-ams2-1.xx.fbcdn.net/hvide ... e=55C92057
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2015 22:55 
 
Hardtraxx Elite

Nee niks voor mij, wat een lelijke chainmelodie. Kon veel meer uitgehaald worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2015 23:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
Nee niks voor mij, wat een lelijke chainmelodie. Kon veel meer uitgehaald worden.


Dit. Had liever de originele melodielijn gehad met wat veranderingen dat het toch speciaal maakt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2015 23:19 
 

thera gaat ook weer baas los.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2015 23:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt heel erg vet, de overgang naar serendipity klinkt overigens ook heel dik

Track heet overigens volgens zn facebook Dj Thera - Ode To The Throne

https://www.facebook.com/DjTheraOfficia ... ermPage=1#
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2015 11:44 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Klinkt heel erg vet, de overgang naar serendipity klinkt overigens ook heel dik


Thanks! :) (The Paranormal bedoel je overigens :innocent: )

De track is overigens nog niet helemaal af, ik twijfel nog een beetje aan de 2e climax, wellicht laat ik daar idd meer de originele melodie terugkomen. Qua overgang vind ik het juist wel heel vet hoe die 1e melodie erin komt zodat het van filmmuziek naar hardstyle gaat dus dat ga ik ook zo houden :-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2015 17:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Paultheone schreef:
Klinkt heel erg vet, de overgang naar serendipity klinkt overigens ook heel dik


Thanks! :) (The Paranormal bedoel je overigens :innocent: )

De track is overigens nog niet helemaal af, ik twijfel nog een beetje aan de 2e climax, wellicht laat ik daar idd meer de originele melodie terugkomen. Qua overgang vind ik het juist wel heel vet hoe die 1e melodie erin komt zodat het van filmmuziek naar hardstyle gaat dus dat ga ik ook zo houden :-)


Doen! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2015 17:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Melodie klinkt heel fijn, maar je kicks zijn helaas niet mijn smaak. Zonde, want je tracks zitten voor de rest qua sounds en gevoel over t algemeen goed in elkaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2015 21:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Had gehoopt dat je het thema van Stannis Baretheon had genomen. Dat is de allerbeste soundtrack van GoT en past wel in een hardstyle of hardcore track. Of misschien Rains of Castamere, maar dat past niet echt in hardstyle denk ik.

Maar dit klinkt ook zeker prima hoor :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2015 12:27 
 
Hardtraxx Addict

Dit soort melodieën. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2015 14:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker



Sfeertje :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2015 14:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mijn hemel wat mooi :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2015 18:31 
 
Hardtraxx Elite

Zowel live als thuis is dit gewoon super! (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2015 18:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit was super gaaf op Q-Base! :woot:
Is meer een luister nummer natuurlijk, maar echt vet gedaan hoor.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks