Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2013 17:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hier alleen het einde;



Citaat:
Dj Thera
Just to inform you about my production status guys and girls: I am currently finalizing my new track with YunaXofficial: Surreal! Insanely happy how it's sounding now!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2013 21:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vet! zit ook nog een anti climax in :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2013 13:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Klinkt vet! Melodie komt me wel bekend voor..
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2013 13:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik kan hier echt nog niks uit opmaken, even HQ afwachten
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2013 13:48 
 
Hardtraxxer

Heb em live gehoord tijdens magic show feest in cherry moon en de kicks zijn echt ziek :worship:
Het is net zoals its a fine day en people :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2013 18:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dennis93 schreef:
Het is net zoals its a fine day en people :)

:drool: Beter snel HQ preview!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2013 18:42 
 
Hardtraxxer

Cruelty schreef:
BuzzLightyear schreef:
Dennis93 schreef:
Het is net zoals its a fine day en people :)

:drool: Beter snel HQ preview!

Dit dus.


Zal wel samen met welcome komen :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2013 18:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

filmpje is tijdens heart4hard in breda. man man dat was genieten :drool: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2013 21:12 
 
Hardtraxxer

Sjorz schreef:
filmpje is tijdens heart4hard in breda. man man dat was genieten :drool: :bomb:

Klopt, ik had hem gefilmd en iemand heeft hem van mijn facebook geript :D
This wel baggerkwaliteit, achja Iphone 3gs he... :$
Zo'n heerlijke plaat.. dacht zet die camera uit en ga helemaal los vandaar dat korte filmpje :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2013 00:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



:drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2013 00:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nice! :D
Wat een kicks :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2013 00:51 
 
Hardtraxx Veteran

Zo dan, dit klinkt wel heel bruut hoor! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2013 01:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sick. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2013 01:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Allejezus nog an toe zeg :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2013 01:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pwoaaahh wat klinkt dit vet!! :drool: Wat een geweld! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2013 08:18 
 
Hardtraxx Veteran

Horen zaterdag! :D :D :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2013 08:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fucking episch dit :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2013 08:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

held, baas, opperhoofd :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2013 10:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Uberhout schreef:
Zo dan, dit klinkt wel heel bruut hoor! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2013 10:23 
 
Hardtraxxer

Holy shit, drive :drool: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2013 10:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

WTF momentje van de dag. Deze kicks had ik totaal niet verwacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2013 10:34 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ben niet zo weg van deze screeches eerlijk gezegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2013 11:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit knalt lekker door. Love it :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2013 11:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vind ik heel erg leuk! Zeer benieuwd naar de rest! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2013 16:35 
 
Hardtraxx Veteran

Cool. :D
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks