Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2013 17:11 
 
Hardtraxx Elite

Zo dan. Wat een brute track, Kicks zijn vet, screechs zijn ook zeer dik !
Ik wil meer.... :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2013 17:44 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Na een paar tegenvallende platen klinkt dit weer ontiegelijk lekker :worship: Wat een lekkere kicks zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2013 19:46 
 
Hardtraxx Veteran

DAT KICK!! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2013 20:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Na een paar tegenvallende platen klinkt dit weer ontiegelijk lekker :worship: Wat een lekkere kicks zeg.

Welke vond je tegenvallen dan? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2013 20:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die kick is qua sound echt vet, lijkt alleen wat op de achtergrond te liggen op de 1 of andere manier.
Screeches vind ik ook niet geweldig. Klonk live wel echt hard!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2013 20:44 
 
Hardtraxx Veteran

Woaaah die kicks! :surrender:

Ik ben verkocht! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2013 21:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als ik zo de reacties lees snap ik volkomen waarom Pieter dit forum heeft verlaten, wat een respectloze reacties zeg :/ Nee zonder gekkigheid, klinkt goed :) Hoop dat het geblaat van Yuna meevalt. Ben benieuwd morgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2013 21:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Als ik zo de reacties lees snap ik volkomen waarom Pieter dit forum heeft verlaten, wat een respectloze reacties zeg :/ Nee zonder gekkigheid, klinkt goed :) Hoop dat het geblaat van Yuna meevalt. Ben benieuwd morgen.


Ettertje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2013 23:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Als ik zo de reacties lees snap ik volkomen waarom Pieter dit forum heeft verlaten, wat een respectloze reacties zeg :/ Nee zonder gekkigheid, klinkt goed :) Hoop dat het geblaat van Yuna meevalt. Ben benieuwd morgen.

Gast je ziet zelf toch ook dat welgeteld 2 mensen niet weg zijn van de screeches en daarmee gewoon onbeargumenteerd gal lopen te spuwen in dit topic! Respect is hier echt ver te zoeken gatverdamme, leer hier als ht eerst maar eens normaal met elkaar om te gaan voordat je andermans werk compleet de grond in trapt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2013 23:36 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
wootum schreef:
Na een paar tegenvallende platen klinkt dit weer ontiegelijk lekker :worship: Wat een lekkere kicks zeg.

Welke vond je tegenvallen dan? :huh:

Don't Back Down, Breaking Point, Do You Know Who I Am en Twilight Zone waren opzich wel leuke plaatjes. Maar, met name door de kicks, vond ik ze minder dan dat ik van hem gewend was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2013 23:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
SL8492 schreef:
wootum schreef:
Na een paar tegenvallende platen klinkt dit weer ontiegelijk lekker :worship: Wat een lekkere kicks zeg.

Welke vond je tegenvallen dan? :huh:

Don't Back Down, Breaking Point, Do You Know Who I Am en Twilight Zone waren opzich wel leuke plaatjes. Maar, met name door de kicks, vond ik ze minder dan dat ik van hem gewend was.

Ah oke :) Was al bang dat je Welcome ging zeggen ofzo :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2013 18:55 
 
Hardtraxxer

Lyst schreef:
Ben niet zo weg van deze screeches eerlijk gezegd.


Over smaak valt niet te twisten maar even een serieuze vraag, zie jij ook wel eens ergens iets positiefs in? Ik ben pas ongeveer een jaartje actief op HT maar heb in de tijd dat ik hier actief ben nog nooit iets positiefs van jou gelezen. Ik begrijp dat je hier bent om je mening te geven, maar als je de screeches niet lekker vind klinken dan kun je toch ook wel zeggen wat je wel apprecieert aan deze track, of ligt dat aan mij?

OT: hele vette drive en vooral kicks :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2013 19:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt erg vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2013 19:51 
 
Hardtraxx Veteran

Mr Lellebel schreef:
Als ik zo de reacties lees snap ik volkomen waarom Pieter dit forum heeft verlaten, wat een respectloze reacties zeg :/ Nee zonder gekkigheid, klinkt goed :) Hoop dat het geblaat van Yuna meevalt. Ben benieuwd morgen.

Laat maar. Ik pak nog een biertje. >.<
wootum schreef:
Na een paar tegenvallende platen klinkt dit weer ontiegelijk lekker :worship: Wat een lekkere kicks zeg.

100% eens met dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 11:50 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

mrbubble456 schreef:
Lyst schreef:
Ben niet zo weg van deze screeches eerlijk gezegd.


Over smaak valt niet te twisten maar even een serieuze vraag, zie jij ook wel eens ergens iets positiefs in? Ik ben pas ongeveer een jaartje actief op HT maar heb in de tijd dat ik hier actief ben nog nooit iets positiefs van jou gelezen. Ik begrijp dat je hier bent om je mening te geven, maar als je de screeches niet lekker vind klinken dan kun je toch ook wel zeggen wat je wel apprecieert aan deze track, of ligt dat aan mij?

OT: hele vette drive en vooral kicks :love:

Dat is compleet afhankelijk van wat ik van de track vindt, zoals deze zou ik niet zo snel opzetten, omdat de screeches mij tegenstaan. Zou het een plaat zijn die ik wel graag op zou zetten, dan zeg ik waarom ik dat graag zou doen. En ja in 2013 komen er nu eenmaal meer platen uit die ik niet zo snel meer zal opzetten. Maar ik had mijn reacties al heel erg beperkt in dit releases gedeelte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2013 13:02 
 
Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2013 13:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind het een hele sterke plaat :D
Alleen de zang voegt niks toe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2013 16:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op dit moment pakken people en it's a fine day me meer. Misschien paar keer vaker luisteren/live horen dat ik hem nog wel ga waarderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2013 17:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weer een geweldige plaat van Thera
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2013 17:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kippenvel :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2013 12:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zaterdag gehoord, doet me vrij weinig deze plaat (op de intro na), zelfde categorie als 'People' en 'It's a fine day'.. Hij is wel zweverig, maar mist de nodige dosis drive dat me er op los wil laten gaan. Doe mij de knallers maar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2013 18:39 
 
Hardtraxx Elite

Vette plaat! Lijkt net alsof ze "Cyril" zegt. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2013 18:50 
 
Hardtraxx Veteran

CyrilHS schreef:
Vette plaat! Lijkt net alsof ze "Cyril" zegt. :P

dat is de reden waarom je 'm zo vet vind :P

OT: It's A Fine Day en People klinken lekkerder in de oren maar ik wacht met een oordeel tot de preview :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2013 22:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was deze al helemaal vergeten. Hopelijk krijgt ie snel een release!
Heerlijke plaat, en vind dat de vocalen juist wat extra sfeer geven :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2013 23:07 
 
Hardtraxx Elite



@3:39
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks