mrbubble456 schreef:
Lyst schreef:
Ben niet zo weg van deze screeches eerlijk gezegd.
Over smaak valt niet te twisten maar even een serieuze vraag, zie jij ook wel eens ergens iets positiefs in? Ik ben pas ongeveer een jaartje actief op HT maar heb in de tijd dat ik hier actief ben nog nooit iets positiefs van jou gelezen. Ik begrijp dat je hier bent om je mening te geven, maar als je de screeches niet lekker vind klinken dan kun je toch ook wel zeggen wat je wel apprecieert aan deze track, of ligt dat aan mij?
OT: hele vette drive en vooral kicks

Dat is compleet afhankelijk van wat ik van de track vindt, zoals deze zou ik niet zo snel opzetten, omdat de screeches mij tegenstaan. Zou het een plaat zijn die ik wel graag op zou zetten, dan zeg ik waarom ik dat graag zou doen. En ja in 2013 komen er nu eenmaal meer platen uit die ik niet zo snel meer zal opzetten. Maar ik had mijn reacties al heel erg beperkt in dit releases gedeelte.