Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 13:09 
 
Hardtraxxer

Artiest: Dj-Thera

Track(s): Celebrate

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 13:24 
 
Hardtraxx Elite

Klinkt onwijs dik! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 13:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kan er nog weinig uit opmaken, maar die lange uithalen in de climax lijken me erg vet. Wat een karige stage trouwens. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 13:38 
 
Hardtraxxer

Het nummer was heerlijk! jammer dat mn mobiel niet zo geweldige quality achterlaat.
Stage was gewoon niks tegenover de main.. egt jammer. wel vet dat je er omheen kon lopen.
:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 14:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

BrianW schreef:
Het nummer was heerlijk! jammer dat mn mobiel niet zo geweldige quality achterlaat.
Stage was gewoon niks tegenover de main.. egt jammer. wel vet dat je er omheen kon lopen.
:thumbsup:

Gelukkig was 't geluid een stuk beter dan de main :P
Track zelf klinkt ook weer baas!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 14:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel erg benieuwd naar een HQ :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 15:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thera begint wel wat mainstreamer te produceren zo te horen. Klinkt wel erg vet verder ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 15:26 
 
Hardtraxx Veteran

Ik wacht nog even met oordelen.. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 15:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lijkt op de screech van de Frequencerz op het eerste gehoor. Klinkt niet verkeerd tot nu toe, maar net zoals Destination wacht ik even de HQ af voor een oordeel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 16:13 
 
Hardtraxx Veteran

die zeurende screech :drool:
Klinkt in LQ al gaaf maar ben vooral benieuwd naar de kicks in HQ want daar hoor je nu weinig van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 19:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

stage maakt toch geen fuck uit :P . vind altijd wel leuk zulke kleine stages. had alleen wel ietsje hoger gemogen. Als je achterin stond kon je de dj niet zien
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 19:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zeer benieuwd hoe dit klinkt in hq :woot:

Thera! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2013 17:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Onwijs dikke plaat hoor! Ik kreeg er zaterdag bijna kippenvel van!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2013 19:53 
 
Hardtraxx Addict

belachelijk dik :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2013 21:31 
 
Hardtraxx Veteran

Pete schreef:
stage maakt toch geen fuck uit :P . vind altijd wel leuk zulke kleine stages. had alleen wel ietsje hoger gemogen. Als je achterin stond kon je de dj niet zien


Eens, maakt het een stuk gezelliger.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 01:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

die screech :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 13:49 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

heerlijk heid.. feestje zelf was ook baas!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 14:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

release datum al bekend btw?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 15:43 
 
Hardtraxx Elite

klinkt weer netjes :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 15:45 
 
Hardtraxx Veteran

daveyfct schreef:
release datum al bekend btw?

Als dat zo was stond hij in het release gedeelte. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2013 22:34 
 
Hardtraxx Elite

Klinkt dik, was live ook heel vet! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 22:20 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 22:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De climax klinkt er rommelig de brake is overigens wel vet :0
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 22:23 
 
Hardtraxx Veteran

Wat een ontzettend kut riedeltje :lol: daarnaast vind ik de eerste climax veel te druk. Tweede climax is leuker maar ook niet geweldig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 22:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hele vette track, lekkere opbouw met een mooie melodie :)
en die screech is heel dik!! :drool:
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks