Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 22:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt weer erg wreed! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2013 01:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet mijn ding.
Kicks klinken niet zo fijn, melodie doet me niet zo veel en die huilende screech past niet echt bij de rest van de track naar mijn mening.

Hopelijk snel weer een plaat die naar industrial of early/hardtrance neigt, die genres vind ik over het algemeen beter bij zijn sound passen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2013 09:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het lijkt wel een Frequenzerz track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2013 11:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Niets voor mij, geef mij maar tracks als The Battle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2013 23:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt dik dit, die zeurende screech en heerlijke kicks :D .
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2013 17:30 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Kick is voor mijn smaak wat te dof, mag in de mix wel wat meer naar voren komen, zeker de punch. Maar goed, over smaak valt niet te twisten.

Van die screech stond ik wel ff te kijken. Klinkt dik, maar over het algemeen vond ik z'n vorige 2 releases toch wel wat dikker. En Battle, en Incoming/Twilight Zone van vorig jaar inderdaad, heldentracks!

Maar goed, heb hem nog alleen over m'n monitors gehoord (overigens dezelfde die Thera gebruikt om te produceren), dus ben benieuwd hoe die live klinkt. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2013 11:37 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Update: 2 keer gehoord vannacht op 2 verschillende stages. 1 Keer in een kleine tent, en 1 keer op een mainstage.

Hij klinkt zalig live. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2013 11:40 
 
Hardtraxx Veteran

flevoboys schreef:
Klinkt dik dit, die zeurende screech en heerlijke kicks :D .
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2013 14:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chicken schreef:
flevoboys schreef:
Klinkt dik dit, die zeurende screech en heerlijke kicks :D .
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2013 17:00 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Nah, vind deze wel echt minder, geen lekkere kicks en die zeurende screech past er niet echt bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2013 17:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gisteren live gehoord en ben overtuigd :D Weer is een sterke track van Thera :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2013 23:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Venator schreef:
Nah, vind deze wel echt minder, geen lekkere kicks en die zeurende screech past er niet echt bij.


Dit, misschien ga ik hem nog leuker vinden als ik hem vaker luister maar zo op het eerste gehoor vind ik het niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2013 07:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Die outro :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2013 13:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op Ground Zero klonk ie nog dikker dan ik 'm thuis al vond. Wat een drive, kicks, en niet vergeten die screeches :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2013 13:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoor 'm nu voor 't eerst in die Rauw Op Je Dak podcast. Wat een geweld, dju! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2013 11:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heeeerlijke plaat dit :yay:
toch heel anders als zn vorige tracks maar toch hoor je weer dat het een Thera track is vind ik :)
screech is super dik en die melo en kicks :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2013 12:17 
 

Yes weer een Thera plaat die me weet te pakken! Die zeurende screeches zijn heel lekker en weer een dikke bak drive :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2013 13:09 
 
Hardtraxx Addict

Deenite schreef:
Niets voor mij, geef mij maar tracks als The Battle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2013 17:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Is hier al iets meer over bekend?
Kan echt niet meer wachten op deze parel! :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2013 18:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

D-tone schreef:
Is hier al iets meer over bekend?
Kan echt niet meer wachten op deze parel! :$


Meende dat het een keer een free zou worden, dunno foh sho
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks